Loisto ei loista :(

xjuippi

Loisto Mobiilin käyttöohjeen mukaan automaattireititys pitäisi olla niin yksinkertainen, että valitaan lähtöpisteeksi oma sijainti tai virtuaalipiste, sitten vain määränpää, ja klick, "reititä tähän".

Mutta kun se ei menekään niin, vaan ilmoittaa kerta toisensa jälkeen että "päämäärä on liian kaukana reiteistä" vaikka sitten olisi klikattu keskelle reittiä tai vaikka risteykseen.

Mikä neuvoksi, mobiililaite on Lenovo Yoga, joka muuten on erinomainen, paitsi että nettiyhteyttä ei ole.
Pitäisikö olla?
Ainakin väitetään että toimisi offline .

11

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raum

      Ei aukea edes koko Loisto mobiili päivityksen jälkeen, vanhoilla kartoilla
      aukeaa mutta ei päivitetyllä 2016 paketilla.
      Netti yhteydellä aukeaa päivitettykin. Lenovo Ideatab a3000
      Kaikki Tasku loistot, Loisto mob. vanha versio ja Mapitare toimii kunnolla ilman nettiä.

    • Raum

      Painoitko vas yläkulman S tai GPS painiketta ensin. Mulla toimii siten välillä unohtuu painaminen Simulointipainiketta, silloin tulee se herja.

      • Kiitosta vaan , siitä se oli kiinni.

        En vaan muista että sitä olisi käyttöohjeissa erikseenmainittu. Pitääpä tarkistaa, mutta pääasia että toimii jotenkin :)


    • Kiitos jätkät. Nyt on siis oikea hetki hankkia tämä sovellus kiinalaistablettini. Joku varoitti siitä aikaisemmin, saas nähdä miten äijän käy !

      • Raum

        Karttapaketin 2016 kanssa on ongelmia. Moni valittaa samasta asiasta.
        Eikä taida olla tabletista kiinni. Vanhat Loisto versiot pelittää ihan hyvin.


      • Lihamylly111

        Kiitos Raum
        Miten käy kun lataat ohjelman ? Meneekö rahat hukkaan vai miten käy ?


      • Raum

        Päivitetty ohjelma pelaa vanhoilla 2015 kartoilla. Päivitetyllä 2016 karttapaketilla ei pelaa ilman sim-korttia(nettiyhteyttä). Päivitys maksoi 9,90€. Se oli ja meni. Ohjelma on käytössä vanhoilla kartoilla.
        Mapitare uusin versio pelaa hyvin ilman nettiä, ja on uudet kartat.
        Myös Örön reitti.


      • lihamylly111

        Kiitos Raum.


    • diiiiiiiiiiid

      Kukin tavallaan.
      Minusta automaattireititys on navigaattorin turhin ominaisuus.
      Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni.

      • lihamylly111

        Joo, taitaa olla. Käytän sitä lähinnä reitin kopioimiseen.


      • Raum

        Näkee siitä matkan pituuden ja kauanko menee aikaa.
        Ei tarvise mittailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe