Parhaat rannat???

Matkallehaaveileva

Suosituksia mihin matkustaa parhaat rannat ja kohtuullinen yöelämä?

Hintataso ruoka olut viina??

Mikäs lentokenttä mistä lyhyin näihin paikkoihin???

Kiitokset kaikille, Albania ei ole ollenkaa tuttu paikka mutta sitäkin kiinnotavampi

Mites koska on matkustuskausi jos lämpöä hakee huhti-loka????

3

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • albaani77

itse pidin ehkä eniten sarandesta.olin siellä n.1 viikko sitten.kävin myös durreksessa,himaressa ja vloressa.myös tirana on ihan mukava pääkaupungiksi.
      yöpyminen maksoi halvimmillaan n. 10e.hintataso edullisempi kuin sen naapurimaissa.
      jos saat edulliset lennot korfulle,sieltä pääse lautalla helposti sarandeen.itse olen mennyt yleensä kreikan tai kroatian kautta,joskus myös lautalla italiasta.
      viikko sitten keskustelin erään ruotsalaisen kanssa ja hän piti sarandesta ,koska siellä ei ollut sellaista turistiryysistä kuin korfulla.tupakka ja juomat on siellä halpoja varsinkin raki jos sitä pystyy juomaan.

• Lehtopuro

Albaniassa on ainoastaan yksi lentokenttä Tiranasssa. Itse olemme lentäneet sinne Istanbulin lautta. Meille paras vaihtoehto ollut kun olemme olleet Tiranasssa ja Durresissa(täällä hyvät rannat) Todella halpa maa ja ihanat ihmiset ja turvallinen. Hotellin ravintolassa Keitto ja viini n.10€/2henk. Syksyllä sosittelen rantalomaksi. Keväällä merivesi ei vielä lämmin.

• sergeijevna

Minä taas pidän Pohjois-Albaniasta..parhaimmat rannat,Albanian alpit..(kuin Sveisissä olis,paitsi hinnat) ja kiva Schkodran kaupunki kävelykatuineen..ja Montenegron läheisyys..siellä infra eritasolla ..kuin myös hinnat..slaavimaa ja paljon naapureita Pietarista ..kotoisa paikka myös..molempi parempi...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      69
      2512
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2187
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2121
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2062
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1963
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1895
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      595
      1875
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      21
      1669
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1443
    Aihe