Hei!
Minua kiinnostaisi kun minulla itsellä on minun mielestäni 4 kanavainen kauko-ohjain ja minä tilasin lentokoneeseeni 6 kanavaisen vastaanottimen niin toimiiko lentokone tällä tekniikalla?
Siis että pystyy lenättämään jne...
Pikaisia vastauksia
Toimiiko näin
2
155
Vastaukset
- RC-pilotti
Nelikanavainen lähetin ja kuusikanavainen vastaanotin ei aiheuta sen kummempia murheita. Enemminkin oleellista olisi tietää minkä järjestelmän radioista on kyse. Neljä kanavaa antaa oletusarvoksi 27MHz tai 35MHz tai 40MHz alueella toimivat. Modulointi tapa on sitten seuraava tieto AM vai FM.
Gigaradiot ovat sitten oma lukunsa. Niistä löytyy halvemmista versioista nelikanavaisia joten sekin on mahdollinen. Siellä onkin sitten useampi järjestelmä ja siellä on tiedettävä tarkkaan minkä järjestelmän radio on käytössä. Tämäkään ei aina riitä kun niissä on joitakin päivityksiä jolloin vanhat vastaanottimet eivät enää toimi uusien ohella ellei niitä myös saada päivitettyä. Vaikka merkki ja malli on sama voi toiminnassa olla pahoja puutteita. - Hmmmmmmmmm
Hei
Kiitos kovasti vastauksestasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5349017Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616200Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3765263Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664759Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004381Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664063SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853962- 931926
- 1061450
- 47989