Hei!
Minua kiinnostaisi kun minulla itsellä on minun mielestäni 4 kanavainen kauko-ohjain ja minä tilasin lentokoneeseeni 6 kanavaisen vastaanottimen niin toimiiko lentokone tällä tekniikalla?
Siis että pystyy lenättämään jne...
Pikaisia vastauksia
Toimiiko näin
2
126
Vastaukset
- RC-pilotti
Nelikanavainen lähetin ja kuusikanavainen vastaanotin ei aiheuta sen kummempia murheita. Enemminkin oleellista olisi tietää minkä järjestelmän radioista on kyse. Neljä kanavaa antaa oletusarvoksi 27MHz tai 35MHz tai 40MHz alueella toimivat. Modulointi tapa on sitten seuraava tieto AM vai FM.
Gigaradiot ovat sitten oma lukunsa. Niistä löytyy halvemmista versioista nelikanavaisia joten sekin on mahdollinen. Siellä onkin sitten useampi järjestelmä ja siellä on tiedettävä tarkkaan minkä järjestelmän radio on käytössä. Tämäkään ei aina riitä kun niissä on joitakin päivityksiä jolloin vanhat vastaanottimet eivät enää toimi uusien ohella ellei niitä myös saada päivitettyä. Vaikka merkki ja malli on sama voi toiminnassa olla pahoja puutteita. - Hmmmmmmmmm
Hei
Kiitos kovasti vastauksestasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4144798Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221936- 1451632
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751355Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151236Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791186Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181149Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671076- 661042
- 381020