Hyvä ruokakauppa

En-oo-ennen-käynyt

Mikä ruokakauppa on paras? Ollaan lainamökiltä huomenna tulossa pikakauppareissulle Joutsaan, eli minne itse mieluiten menisit. Ja toinen kysymys - onko siellä lidliä?

49

4590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulvero

      Tuossahan se on Lidl ihan sillan pielessä,ei muuta kuin sinne ja paras ruokakauppa on Stokkan herkku,!

      • ErkkiMarjotaipaleelta

        Mun mielestä Joutsan Prisma on parempi kun Cittari...Mut Lidilissä on hyvät tarjoukset...


      • Niskanenko

        K Market paras kauppa. Palvelua lihatiskin takaa.


      • Anonyymi

        Onko siinä saman sillan alla?


    • Nyt-olen-käynyt

      Kiitos asiallisista vastauksistanne. Nyt olen käymyt ja jo poistunut liikkeistänne. Tuo Stokkan herkku on kaiketi paras, mutta sinne oli mulle liian pitkä matka kuten oli prismaan ja lidliinkin. Kävin s-marketin etumyymälässä ja tokmanilla K-kaupassa joka oli kivasti samankaton alla. Sitten löysin rautakaupan ihan 4-tien varresta jossa oli upae palvelu. Kiitos siitä nuorelle miesmyyjälle. Syömässäkin olisin halunnut käydä, mutta teboil ei houkuttanut ja pitseriakaan ei kiinnostanut, joten tein ruoan mökillä.

      • Anonyymi

        Intialainen ja kellari on tarjoaa hyvää ruokaa.


    • kalamariini

      Oisit menny Kangasniemen Teboilille,siellä uskomattomat ruuat!!!! ABC:llä pallljon opittavaa ruokarintamalla ja Joutsan Teboilista ei ees kannata puhua,nyyh!

    • JokaKesäJoutsassa

      Seppälän paariin syömään ja sitten kahville karoliinan kahvipannuun.

    • Löysätvehkeeeet

      Hyvät muonat kykenee jokainen kokkaa , samoin kahvinkeitto onnistuu ihan kotikonstein . Elämisen ylläpitoon tuskin ihan oikeasti apuja tarttee , Nooooh joku jousalaine kai

      • Paskolampi

        Joskus se nyt vaan on mukava istua valmiiseen pöytään ja olla tiskaamatta.


    • vaihelantila

      paskat
      tikanderin grillilä oisit heittäny huiviin hampparin ja se siitä illalla sitten mökillä grillannut taas makkaraa että on jokin syy juoda kaljaa sateessa vuokramökillä
      sieltä vuorenkylän suunnaltako tulitten

    • zret

      DDDikanderin kioskilla saa persiiseen rupia

      • tiksuvaan

        no raavi sitä persettäs sitte...


    • Anonyymi

      Joko taas lainamökille . Viimein kyselit asuinseutua puparista .

    • Anonyymi

      S-kaupassa on paremmat olutvalikoimat kuin K-kaupassa. Ja kossupullo lähtee mukaan kätevästi vieressä olevasta viinakaupasta. Samoin parhaat naiset pyörii ässässä.

      • Anonyymi

        Parhaista naisista niin tiedä mut siel siivoilee aamusin mua vanhempi nainen joka jostain syystä alkanut kiinnostaa. Usein kun nään tän naisen niin vähän alkaa alakerta heräilee ja joskus on mun unissaki. Mut kun ei llikuta samoissa piireissä niin ei arvaa mennä ehotteleekan mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaista naisista niin tiedä mut siel siivoilee aamusin mua vanhempi nainen joka jostain syystä alkanut kiinnostaa. Usein kun nään tän naisen niin vähän alkaa alakerta heräilee ja joskus on mun unissaki. Mut kun ei llikuta samoissa piireissä niin ei arvaa mennä ehotteleekan mitään

        Älä välitä piireistäsi muija sopii sulle just . Kuten sormi ,,,,,,,,,, .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaista naisista niin tiedä mut siel siivoilee aamusin mua vanhempi nainen joka jostain syystä alkanut kiinnostaa. Usein kun nään tän naisen niin vähän alkaa alakerta heräilee ja joskus on mun unissaki. Mut kun ei llikuta samoissa piireissä niin ei arvaa mennä ehotteleekan mitään

        Pitäisiköhän sille antaa vinkki että täällä joku haaveilee,saattaisi vaikka arvata kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaista naisista niin tiedä mut siel siivoilee aamusin mua vanhempi nainen joka jostain syystä alkanut kiinnostaa. Usein kun nään tän naisen niin vähän alkaa alakerta heräilee ja joskus on mun unissaki. Mut kun ei llikuta samoissa piireissä niin ei arvaa mennä ehotteleekan mitään

        Hän jakaa mulle välillä, postia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän jakaa mulle välillä, postia..

        mitäs vt? onko muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs vt? onko muuta?

        olis pieni paketti minkä vois jakaa sulle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs vt? onko muuta?

        Mitäs tässä,tuu panee parin tunnin päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaista naisista niin tiedä mut siel siivoilee aamusin mua vanhempi nainen joka jostain syystä alkanut kiinnostaa. Usein kun nään tän naisen niin vähän alkaa alakerta heräilee ja joskus on mun unissaki. Mut kun ei llikuta samoissa piireissä niin ei arvaa mennä ehotteleekan mitään

        Nam..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaista naisista niin tiedä mut siel siivoilee aamusin mua vanhempi nainen joka jostain syystä alkanut kiinnostaa. Usein kun nään tän naisen niin vähän alkaa alakerta heräilee ja joskus on mun unissaki. Mut kun ei llikuta samoissa piireissä niin ei arvaa mennä ehotteleekan mitään

        Missä hän on,ei oo näkynyt aikoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaista naisista niin tiedä mut siel siivoilee aamusin mua vanhempi nainen joka jostain syystä alkanut kiinnostaa. Usein kun nään tän naisen niin vähän alkaa alakerta heräilee ja joskus on mun unissaki. Mut kun ei llikuta samoissa piireissä niin ei arvaa mennä ehotteleekan mitään

        Yhellä mun kamulla on ton naisen kuva saunan ovessa, en tiä miks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä hän on,ei oo näkynyt aikoihin?

        Nyt hän on takaisin,tuon Marjan kun sais poimittua😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hän on takaisin,tuon Marjan kun sais poimittua😚

        Metsämarjan, mustikan vai puolukan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsämarjan, mustikan vai puolukan?

        MarjaN njjin kuuman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MarjaN njjin kuuman.

        Jos haluaa kuuman Marjan, se pitää keittää. Ja kun marjoja keittää, tulee kuumaa mehua. Tai jos lisää jauhoja, tulee puuroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MarjaN njjin kuuman.

        Onhan hän aika timmin näköinen nainen.


    • Anonyymi

      Kyllä sun kannattaa yrittää tuota naista. Muutama silmänisku ja vähän lanneliikettä peliin. Siitä se lähtee.

    • Anonyymi

      On meillä Lidli ja muut halpakaupat joten tervetuloa toisten halpisten jokkioon .

    • Anonyymi

      Joutsan paras kauppa on viinakauppa. Sitten tulevat vasta K- ja S-kaupat. Häh?

    • Anonyymi

      Mihin sitä ruokaa lainamökillä tarvii, etenkin, jos olet pelkän viikonlopun. Haet vaan tarpeeksi kaupalta nestettä ettet kuivu.

    • Anonyymi

      Juuri noin. Sanoisin, että yksi henkilö kyllä pärjää viikonlopun kolmella kossupullolla ja korillisella olutta.

      • Anonyymi

        Nyt tarina muotoutuu uskottavaan suuntaan , kokemusten kerronta vakuuttaa .


    • Anonyymi

      On aina hyvä kun keskusteluun tuodaan konkreettista sisältöä. Kiitos siitä.

    • Anonyymi

      Katso netistä onko lidle

    • Anonyymi

      Itse asioin useamman kerran viikossa viinakaupassa. Siitä on sitten kätevä käydä samalla ässässä jos tarvitsee jotain muuta. Myös apteekki nykyisin siinä vieressä. Useimmiten käynti Alkossa toki riittää.

    • Anonyymi

      No, lääkettähän sieltäkin löytyy.

    • Anonyymi

      Huomaan että kyläyhteisön asukaskunta vaalii terveyttään valitsemalla hygieeniset ruokajuomat . SE on hyvä alku esimerkillistä ja vastuulista toimintaa .

    • Anonyymi

      Viinakaupasta saa lähes kaiken mitä ihminen tarvitsee. Yksi ruokakauppa Joutsassa riittäisi hyvin.

    • Anonyymi

      Siwa oli paras,sitä on vähän ikävä.

    • Anonyymi

      Joutsalaiset eivät tarvitse minkään alan kauppaa. Kasvattakaa ite nauriinne ja pyyhkikää ahterinne sammalmättääseen.

    • Anonyymi

      K:ssa upee hevi osasto,kaikin puolin..

    • Anonyymi

      Viinakauppa on paras. Tokmanni seuraavana, sieltä saa myös kaikki elintarvikkeet + oluet mitä ihminen tarvitsee. Apteekin myös säilyttäisin, samoin keskustan rautakaupan. Muut liikkeet joutaa mennä.

      • Anonyymi

        Sehän on kiva kun saa elintarvikkeet ja oluet, niin monin paikoin joutuu ostamaan!😮


    • Anonyymi

      Tuleeko sinne uudelle asuinalueelle kauppoja?

      • Anonyymi

        Ei tuu edes asuntoja!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe