new school?

antsa

Mitä tarkoitetaan lasketteluympyröissä termillä "new school"? Jos välineet on new school -välineitä niin miten ne eroaa tavallisemmista?

11

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex

      Opas New Schoolin ymmärtämiseen!

      New School -laskijat = Pelkäävät vauhtia, siksi pitää temppuilla, esim. laskea takaperin, mitä vaan, ettei vaan ala vauhti pelottamaan.

      New School -idea = yrittää olla erilainen. On jotenkin hienompaa, kun on NS-laskija(siis niin ne uskovat!)

      New School -vehkeet = Ne ostaa, molemmista päistä "käyristetut" sukset, ja laskee ajoittain viisi metriä takaperin. Hei tosi jännää. Poikia kun alkaa vauhti pelottamaan, pitää alkaa jarruttelemaan, ja siihen piti keksiä syy.

      • Rasputin

        myös twintipeiksi kutsutaan. Lumilautailijat tykkää kyttyrää ku niitä varten rakennettuille streeteille, boxeille jne. ilmaantuu näitä NS-laskijoita kikkailemaan.


      • erkki jerkin erkki

        ei pidä paikkansa että alkaa muka vauhti pelottaa se on vain hauksaa kääntyillÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • juujuu

        Toivottavasti toi alexin juttu oli läppä sillä haluisin nähä ku hän vetää jostain isosta boxista (flättii 20m) jotain övereitä korkki tonneja.. Tarttee meinaan pikkusen verran enemmän uskallusta ku joku keppien kiertely. Tai alexhan voi koittaa laskee feikillä samaiseen boksiin ja vääntää siitä jotain misty vitosia. Kerrohan kun menet koittamaan niin tulen katsomaan :D. Sitä paitsi taisi olla hieman kateutta tuossa jutussa.. Näyttää mielestäsi hienolta mutta kun et osaa mitään(lue:olet paska) niin sua vaan ärsyttää ku ne vetää kaikkee reilejä ja bokseja smuutisti ja tyylillä.Ja sitä paitsi NS laskijat vetävät yhtä kovaa takaperin sekä kuin mun näkemät keppien kiertäjät. Ugh olen puhunut.


      • Alex
        juujuu kirjoitti:

        Toivottavasti toi alexin juttu oli läppä sillä haluisin nähä ku hän vetää jostain isosta boxista (flättii 20m) jotain övereitä korkki tonneja.. Tarttee meinaan pikkusen verran enemmän uskallusta ku joku keppien kiertely. Tai alexhan voi koittaa laskee feikillä samaiseen boksiin ja vääntää siitä jotain misty vitosia. Kerrohan kun menet koittamaan niin tulen katsomaan :D. Sitä paitsi taisi olla hieman kateutta tuossa jutussa.. Näyttää mielestäsi hienolta mutta kun et osaa mitään(lue:olet paska) niin sua vaan ärsyttää ku ne vetää kaikkee reilejä ja bokseja smuutisti ja tyylillä.Ja sitä paitsi NS laskijat vetävät yhtä kovaa takaperin sekä kuin mun näkemät keppien kiertäjät. Ugh olen puhunut.

        No kaiken näköisiä juntteja sitä tälle palstalle kirjoittaa: käytöstavattomia pellejä niinkuin "juujuu".

        Hypyt ei ole New School -juttu. Hyppyreita on ollut rinteessa jo ties kuinka kauan, ja niistä on hypitty jo kauan, kauan ennen NS-pelleilyä. Hypyt ei ole mikään NS-ilmiö!

        Juttuni ei ollut läppää. Ja olen edelleen sitä mieltä, että NS-miehiä pelottaa vauhti.

        Hypyt ovat kovat juttu! Ne vaativat paljon. Mutta kuten sanoi, hypyt ei ole mikään NS-juttu!

        Laittakaa metalliputki rinteen sivuun, ja slaidatkaa siinä. Ei se mua haittaa. Mutta pidän yhä kiinni edellisessä NS-oppaassa antamista tulkinnoista.


      • se kumma
        Alex kirjoitti:

        No kaiken näköisiä juntteja sitä tälle palstalle kirjoittaa: käytöstavattomia pellejä niinkuin "juujuu".

        Hypyt ei ole New School -juttu. Hyppyreita on ollut rinteessa jo ties kuinka kauan, ja niistä on hypitty jo kauan, kauan ennen NS-pelleilyä. Hypyt ei ole mikään NS-ilmiö!

        Juttuni ei ollut läppää. Ja olen edelleen sitä mieltä, että NS-miehiä pelottaa vauhti.

        Hypyt ovat kovat juttu! Ne vaativat paljon. Mutta kuten sanoi, hypyt ei ole mikään NS-juttu!

        Laittakaa metalliputki rinteen sivuun, ja slaidatkaa siinä. Ei se mua haittaa. Mutta pidän yhä kiinni edellisessä NS-oppaassa antamista tulkinnoista.

        Miten perustelet että pelottaaa vauhti? Millä perusteella väität ettei hyppiminen ja reilaaminen ole juuri New schoolin idea..? Vaikka ei nyyskuulerit sitä välttämättä keksinyt niin voi se juttu olla reilaamisessa ja hyppimisessä! T. samainen "juujuu"


      • Alex K
        se kumma kirjoitti:

        Miten perustelet että pelottaaa vauhti? Millä perusteella väität ettei hyppiminen ja reilaaminen ole juuri New schoolin idea..? Vaikka ei nyyskuulerit sitä välttämättä keksinyt niin voi se juttu olla reilaamisessa ja hyppimisessä! T. samainen "juujuu"

        Et ehkä osaa lukea. Todellakin luulen, että luentun ymmärtämisen tasosi on todella huono!

        Kuten sanoin, hyppyreitä on ollut jo kauan ennen NS-ilmiötä. Ja hyppimistä on harrastettu jo kauan ennen NS-touhua. Sekö ei todista, että hyppiminen ei olisi myös "old school"-juttu! Saavat NS-miehetkin hyppiä, mutta pelkät hypyt eivät tee NS-laskijaa.

        Missä sanoin, että reilaaminen ei ole NS-juttu???? En missään. Lue edellinen kirjoitukseni uudelleen.


      • on sitten
        Alex K kirjoitti:

        Et ehkä osaa lukea. Todellakin luulen, että luentun ymmärtämisen tasosi on todella huono!

        Kuten sanoin, hyppyreitä on ollut jo kauan ennen NS-ilmiötä. Ja hyppimistä on harrastettu jo kauan ennen NS-touhua. Sekö ei todista, että hyppiminen ei olisi myös "old school"-juttu! Saavat NS-miehetkin hyppiä, mutta pelkät hypyt eivät tee NS-laskijaa.

        Missä sanoin, että reilaaminen ei ole NS-juttu???? En missään. Lue edellinen kirjoitukseni uudelleen.

        No minä joka olen nyyskuuleri pidän ainakin juuri hyppimisestä. Se on minulle kivaa ja se juttu nyyskuulissa. Mutta kaikkea mitä väitä en allekirjoita. Koska (nyt puhun itsestäni) niin tavoite ei ole olla mitenkään erilainen. Enkä laske twineilläkään. Jos haluaisin erilainen olla nii laskisin telluilla koska "kotikeskuksessani" telluilijat ovat aika harvinaisia. Täytyy kyllä myöntää että turhaan hermostuin ja kyllä anteeks täytyy pyytää. Ajatuksen kanssa kun lukee niin ymmärsin kyllä mitä ajat takaa. Tuli vaan hermostuttua koska minuun nuo merkit eivät päde. Sinulla on tuo kuva NS:stä ja minulla oma. Turha siitä on kiistellä. T:"juujuu" joten eiköhän jätetä aihe tähä koska minä en mielipidettäni muuta etkä varmaan sinäkään. PS.Mutta perustelisitko miksi NS laskijat pelkäävät vauhtia. Tuo jäi minulle epäselväksi


      • vaan
        Alex K kirjoitti:

        Et ehkä osaa lukea. Todellakin luulen, että luentun ymmärtämisen tasosi on todella huono!

        Kuten sanoin, hyppyreitä on ollut jo kauan ennen NS-ilmiötä. Ja hyppimistä on harrastettu jo kauan ennen NS-touhua. Sekö ei todista, että hyppiminen ei olisi myös "old school"-juttu! Saavat NS-miehetkin hyppiä, mutta pelkät hypyt eivät tee NS-laskijaa.

        Missä sanoin, että reilaaminen ei ole NS-juttu???? En missään. Lue edellinen kirjoitukseni uudelleen.

        Joten vaikka se juttu Nyyskuulissa ei olisikaan hyppiminen nii jatkaisin hyppimistä kuitenkin. NS rinnastetaan kuitenki lähes aina hyppimiseen.


    • ns

      Kepin kiertäjille tiedoksi että esim päälle 20metrin bokseihin ei saa _millään_ vauhteja jos sitä pelkää, kateellisuutta ilmassa..

    • NS

      ¨käyristetut¨ sukset¨ :DDDDD Itse asiassa NS- laskijat ovat viime vuosina vieneet tätä ¨hyppimistä¨ aivan uudelle tasolle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe