Haluaisin muutta isälle kun siellä on paljon kivempaa ja enemmän kavereita ja kaikkea äitillä mulla on vaan tupakka kavereita ja isällä oiketa kavereita mutta äiti ei anna johtuuko se siitä että mulla on 9v pikkusisko vai mistä? Olisko kellään apua tåhån paskaan masennukseen ja vitutukseen koulussakin menee paskasti ku kotonaki yms...
Haluan muutta isälle
13VPOIK4
2
250
Vastaukset
- Rosterimposteri
Roastaat äitis niin pahasti ettei se enää halua sua.
Oletko puhunut isällesi asiasta?
Voit myös soittaa alueesi lastensuojelun päivystysnumeroon ja jutella sosiaalityöntekijöiden kanssa tilanteestasi.
Jos kaipaat kasvotonta juttuseuraa niin googleta esim. Poikien Puhelin.
Alat olla jo siinä iässä, että mielipiteesi täytyisi ottaa huomioon asumisasioita järjesteltäessä. Äidit vaan pitävät joskus turhan tiukasti kiinni pojistaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779