Olen nuori nainen ja ollut vuoden verran avoliitossa.
Mieheni ei näe sitä ongelmana toisin kuin minä, haluaisin seksiä vaikka joka päivä kun mieheni taas 1-2 kertaa viikossa. Mut on raiskattu nuorempana, ex-poikaystävät on kohdellut huonosti ja olen myynyt itseäni.
Mieheni sanoo että menen seksin aikana johonkin kummalliseen "off-moodiin". En pysty tuntemaan rakkautta tai välittämistä seksin aikana ja teen kaiken mitä pyydetään mutta en itse pyydä mitään. En myöskään tykkää olla päällä koska se herättää ikäviä muistoja. Pelkään, että mieheni ei siksi halua kun joutuu tekemään kaiken työn? Hän "joutuu" päättämään kaikesta kun ei mulla ole mitään mitä haluaisin hänen tekevän.
Joskus ahdistun kun hän haluaa tehdä jotain mikä tuntuu musta hyvältä, en tykkää olla huomion keskipisteenä enkä edes tiedä mistä tykkään. Kaikki tuntuu samalta.
En tiedä onko tämä oikealla palstalla. Mutta tulen siis helposti, se ei ole ongelma. Haluaisin useamminkin, mutta mieheni ei. Luulen sen johtuvan siitä jos hänestä tuntuu kuin oisin joku kone? En pysty edes vastaamaan "rakastan sua" vaikka hän sanoo mulle.
Mitä teen ja millainen on "normaali" ihminen sängyssä? Haluaisin yrittää päästä irti näistä tunnelukoista mutta en edes oikeen tiedä mitä teen väärin?
Millainen olla sängyssä?
Hloxodos
0
119
Luetuimmat keskustelut
- 741175
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan78929Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti424898Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli78890- 64788
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 67747
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10738Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35672Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16570