Kysymys! Minulta murtui lonkkaluu ja reisiluun kaula kahdesta kohtaa noin kymmenen
vuotta sitten.Tämä ruuvattiin kahdella ruuvilla kiinni.Kaikki sujui hienosti ja olen elänyt
normaalia elämää tähän päivään asti.Nyt on tullut voimakkaita epämääräisiä kipuja
lonkkaan yön jälkeen.Verryttelyn avulla kivut lievenevät ja jopa häviävät kokonaan
päivän ajaksi.Yön nukkumisen jälkeen kivut on taas.Mikä tämä on ja mikä auttaisi
vaivaan ?
Terv:Kesäleena
Lonkkamurtuma
5
933
Vastaukset
- Arvaaja366höpö
Mee kiireesti luuntiheysmittaukseen voi olla jo murtuma jossain arvaus vaan. Mut omakustanteisesti sinne pääsee ainakin ja saa tietää luidenkunnon.
- Katso_päiväystä
Onpas arvaajahöpö myöhässä kun antaa kiireellisiä ohjeita yli vuoden vanhaan kysymykseen.
Eiköhän aloittaja ole käynyt näyttämässä lonkkaansa lääkärille jo vuosi sitten. - weasrdftgyhj
Katso_päiväystä kirjoitti:
Onpas arvaajahöpö myöhässä kun antaa kiireellisiä ohjeita yli vuoden vanhaan kysymykseen.
Eiköhän aloittaja ole käynyt näyttämässä lonkkaansa lääkärille jo vuosi sitten.No ei tietenkään, vaan ottelee vastausta suomi24:n keskustelupalstalla!
- Katso_päiväystä
weasrdftgyhj kirjoitti:
No ei tietenkään, vaan ottelee vastausta suomi24:n keskustelupalstalla!
Oletko siis tuo aloittaja ja odottanut kivuliaana että joku "todella pätevä" vastaaja käskee mennä lääkärille.
Tuollaisen murtuman korjauksen jälkeen nivel ei välttämättä ole enää priimakunnossa ja syntyy normaalia nopeampaa kulumista ym. Minullakin säärimurtumassa jäi pieni virheasento, joka aiheutti myöhemmin nivelrikon polveen selvästi ennen toista polvea. Tuolloin minullakin oli yöllisiä särkyjä nivelessä ja kävely oli vaikeaa ennen tekonivelen laittoa. Ehkäpä aloittajallakin hieman virheellisessä asennossa ollut nivel on kulunut loppuun menneessä kymmenessä vuodessa.
Hieman kyllä oudoksuttaa että reisiluun kaula on korjattu aloittajalla pelkästään ruuveilla, ehkäpä murtuma ei ollut täydellinen. Isälläni reisiluun kaula murtui kaatumisessa ja se korjattiin tekonivelellä. Liekö aloittaja suhteellisen nuori jolle tekoniveltä ei haluttu laittaa. - Anonyymi
Katso_päiväystä kirjoitti:
Oletko siis tuo aloittaja ja odottanut kivuliaana että joku "todella pätevä" vastaaja käskee mennä lääkärille.
Tuollaisen murtuman korjauksen jälkeen nivel ei välttämättä ole enää priimakunnossa ja syntyy normaalia nopeampaa kulumista ym. Minullakin säärimurtumassa jäi pieni virheasento, joka aiheutti myöhemmin nivelrikon polveen selvästi ennen toista polvea. Tuolloin minullakin oli yöllisiä särkyjä nivelessä ja kävely oli vaikeaa ennen tekonivelen laittoa. Ehkäpä aloittajallakin hieman virheellisessä asennossa ollut nivel on kulunut loppuun menneessä kymmenessä vuodessa.
Hieman kyllä oudoksuttaa että reisiluun kaula on korjattu aloittajalla pelkästään ruuveilla, ehkäpä murtuma ei ollut täydellinen. Isälläni reisiluun kaula murtui kaatumisessa ja se korjattiin tekonivelellä. Liekö aloittaja suhteellisen nuori jolle tekoniveltä ei haluttu laittaa.Hidasta on, tällä keskustelupalstalla, ei kannata kysellä eikä paljoa kirjoitella.
Viisi kuukauta sitten leikattu lonkan murtuman vuoksi ja laitettu puolitekonivel luusementillä, reisiluun sisälle.
Vanhalla hidas toipuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482