Dronen ensilento - nenä lähteä päästä !!

MetsaMan

Olkaahan varovaisia näiden vehkeiden kanssa, vaikka monet varmaan pitää näitä leluina niin vaaraa tarjolla.
Itsellä ensilennolla Cheerson CX20 drone karkasi ilmaan ja tulla silmille... no omaakin mokaa mukana.

https://www.youtube.com/watch?v=7zRnDWUT2Q4

-

4

354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RC-heko

Todella typerää toimintaa laittaa naama tyrkylle kopterin roottoreille, mutta aloittajalla ilmeisesti ei liene mitään kokemusta noista tavallisemmista RC-koptereista ja käsittelystä kun niiden turvallisohjeissa on jo erittäin hyvät perustason neuvot toiminnalle ja pätee aika pitkälle noihin multikoptereihinkin.

• MetsaMan

Näistä pyöriväsiipisistä kyllä ei ole kokemusta, RC lennokeista kyllä. Näissä Droneissa on moottorien lukitustoiminto, eka kertaa laitteen kanssa kun olin en meinannut saada lukitussa pois.. sitten kun sain rupesin laittamaan akkukotelon kantta kiinni ja hiha tyrkkäsi kaasun täysille. ..

• RC-heko

ELI JUURI VÄÄRÄSSÄ JÄJESTYKSESSÄ ! Kopteri muuten valmiiksi, akku/kotelo kiinni ym. tarkistukset ja sitten juuri ennen lentoa ne lukitukset pois jos kerran kopterissa sellaiset on. (Perus hekossa ei ole eikä aivan kaikissa multikoptereissakaan ja siksi niiden kanssa muutenkin opittu tarkaksi akun kiinnityksessä tai polttiksen startissa).

http://chrismeme11.over-blog.com/article-36258812.html

Tuossa näytteeksi linkki joka auttaa muistamaan etteivät kopterit ole leluja!

Tsemppiä vaan harrastukselle...

• MetsaMan

Joo, aiemmin touhunnut RC lennokkien kanssa ja nyt ihan uusi aluevaltaus...
        Toinen homma ainakin tässä Dronessa, virrat pitää laittaa päälle ensin kopteriin ja sitten vasta lähettimeen.. muuten lähetin ei pariudu kopterin kanssa eikä noita moottorien lukituksia saa pois.. eli juurikin toisinpäin kuin lennokeissa joissa aina lähetin ensin päälle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe