Microsoft on tuputtanut kovasti W 10:n asentamista eilen rohkaisin itseni ja aloin hommiin. Ensimmäinen yritys kesti n. 1,5 t kunnes läppäri sammui ihan itsestään. Hetken kuluttua pistin virran päälle ja kone palautti vanhan järjestelmän, W 7:n. Sitten vähän ajan päästä uusi yritys ja sama lopputulos.
Löysin tiedoista vikakoodin C1900101-20004 ja se homma loppui siihen. Kuitenkin W 10 ilmoitti aluksi,että koneeni on kaikilta osin O.K. eli anna palaa.
????????????????????????????????????????????????????????????????????
Windows 10 asennus ?????????????????????
Tumpelomikätumpelo
9
190
Vastaukset
- henrikijäs72
insider.microsoft.com polta
- henrikijäs72
jutdeltiin että ei mun kannata ostaa 10ä kun ilmaseksi saa Windows 7 8 käyttäåjille.
seuraava Windows voi ostaa
heh - henrikijäs72
micrfosoft sanoo saatte seurfaavankin windowsin ilmaseksi kun olette ostaneet yhden
- jipuooo
Käytän rinnakain win7 ja win10, sitten on vielä omenan kone kolmantena, jokaisessa omat hyvät puolensa.
- henrikijäs72
apple emulaatori
?
- henrikijäs72
alakerra on kylmäko kompressori jos iso tuuletin käynnistin sen
puut kuivuu - henrikijäs72
u tuben tietosuojaan sanon ei
- henrikijäs72
oma tietosuoja saaha
- henrikijäs72
fprot o s ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801937
- 1241620
- 1281164
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848