Mitä teette kaverien kanssa iltamyöhään asti??

avuton_tylsistynyt

Ihmettelen aina että mitä ihmiset tekee kaveriensa kanssa, kun aika tuntuu heidän kohdallaan vain vierähtävän yöhön saakka.. itse en ole koskaan ollut edes kahdeksaan kaverin luona, ainakaan viime vuosina.. :( ja en ole kaverin kanssa edes joka viikko, olin viime syksynä koulukamujeni kanssa vaa jotain 5 kertaa vapaa-ajalla... ja muiden kamujen kaa n.1 kerran viikos. mitä oikee te teette ja miten saisin enemmän ystävii ja miten ei tulis semmosta kiusallista hiljaisuutta ku ei keksitä mitää... kaverini ovat aika tylsiä mutta nii olen varmaa minäkin vaikka olen aika hullu välillä... auttakaa joku on tylsää vietää päivät pitkät yksin kotona varsinki kesälomalla ku vanhemmat on töissä 8h... on niin tylsää ja yksinäistä, tiedän että mun pitäisi vaa soittaa kaverille mutta en saa aikaseks ku kummiski siitä tulis niiiin tylsäää... on vaa yks kamu joka on ihana mut sillä on joku uskonto et sen pitää olla kotona joskus tunnin pääst ku se lähtee ja must tuntuu et se aattelee et oisin jotenki parempi nii se ei kerro mulle oikee mitää:/ mut sainpa nyt yhen idean et voitais mennä pyöräilee marjavarkasii...

4

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauha-Guru

Ne panee.
      Marjavarkaus on rikos nettivinkkasin.

• introverttinä

opeta korttipeli; seiskaa, kilpapasianssia, ottakaa kuvia ja toinen arvaa mistä tai mitä kuva muistuttaa tai mitä tästä kuvasta tulee mileen ja sit sanotte vuorotelen sanoja- kattokaa mihin asti, kuinka kauas päädyttä kuvan aiheesta pääsette. pokemon go-löytyykö kännyköistänne? käytte jätskillä, varpaita lilluttamassa vedessä ja samalla lähetätte kaisla/paperiveneitä, kattokaa leffaa , keräyskisa paikalla jossa kulkee kansaa: toinen kerää sortsiasuisia, toinen hihattomissa paidoissa kulkevia; aikaa 5 min., kumpi kerää enemmän. Tunnistan tunteen; tekis mieli nähdä muita, mutta kyynys korkea. mut hei, miten kamalaa se on, jos ootte vaan tunnin- seuraavana päivänä voi olla toisen tunnin.. tsemppiä ja rohkeutta sulle!

• Kauha-Guru_

Juo kaljaa ja viinaksia

• lalallala

Kiitos, introvertin vastauksesta oli oikeasti paljon apua ja heti kun menen takas kaupunkiin niin aion pyytää kavereita! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe