Miten tienata rahaa?

Maizuuuu

Okei siis! Oon vasta 11 mutta tarvitsen rahaa koska säästän tosi kallista parvisänkyä varten koska vanhemmille ei oo yhtään ylimääräistä rahaa ja en oikein tiedä miten saisin paljon rahaa tosi nopeasti. Mää teen jo kotitöitä ja saan viikkorahaa mutta se ei riitä!! Siis oon nyt tienannut 73 € mutta se sänky maksaa 1700€.Siis miten saisin kerättyä nopeesti rahaa?

18

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaeituoonnea

      Nopeata tapaa "rikastua" työnteolla EI ole. Säästele hiljakseen ja koita kuluttaa vähän. Siinä lääkkeet. Menestystä tavoitteen saavuttamiseen :-)

    • 34y3y34y3

      osta patja

    • Huh huh.

    • sinuhe2

      ota halvempi sänky-

    • åäihrwxbkv

      Liian kallis sänky. Unohda toi.
      Ei kukaan saa mistään nopeasti noin paljon rahaa mihinkään ostokseen. Älä vain esitä tommosta sänky nopeasti rahaa kysymystä missään niin, että sun luullaan ehdottavan jotain, mitä et missään tapauksessa saa ehdottaa.

      Älä tee mitään sellaista, missä ehdotuksessa
      sulle luvataan: "Siinä tienaa hyvin."
      Teidän perheen raha-asiat on sun vanhempien vastuulla. Tommonen ostos ei ole mitään sellaista, josta sun kuuluu huolehtia.
      Jos kysyjä on joku muu kuin mitä kysymyksessä annetaan ymmärtää,
      on tarkoituksena kalastella nuorilta ehdotuksia nopean rahan tienaamiseen.
      Ja samalla urkkia, mitä jotkut olisivat valmiita tekemään helposta rahasta.
      Kun tulee sopiva vastaus, alan miehet kyllä osaavat houkutella toisille sivuille ja sitä kautta mukamaskin hyväpalkkaisiin hommiin.

    • SUOMALAINENSUOMIRAJATKII

      hei kuuntelo poju kun mä olin sun ikänen niin mä ryöstin pankkei ja diilasin huumeit ja sain mukavasti taskurahaa :D

      • Mää oon tyttö xD


    • nytvittu

      Mihin vittuun tarviit melkeen 2 tonnin parvisänkyä? Osta normaali sänky ja säästä rahat johonkin järkevämpään. Esim. mopoon

      • Mää en tykkää mopoista ja mulla on jo sänky :D


    • Tyttö.et.tunne

      Kirpparilta löytyy...

    • Bitch_better_got_mamoney

      Myy sun tavaroita mitä et enää tarvii kirppiksellä tai netissä. Poimi marjoja ja myy niitä. Säästä, esim. Jos sul on tapana ostaa joka perjantai karkkipussi nii jätät sen pussin kauppaan ja raha säästöön.

      Eti halvempi sänky, esim. Ikeassa on halpoja tavaroita ja ne on kestäviä ja helppo kuljettaa tai voit ostaa käytetyn sängyn, ne tuskin hirveesti kuluu.

      • Ikean sängyt on pelkkää ****** koska ne hutisee ja vajoaa maahan xD xc


    • XDDDDDDDDDDDDDD

      mee kesätöihin mummolaan vaikka leikkaan nurmikkoa kerään marjoja yms
      sain ainaki ite viime kesänä 50 siitä ku leikkasin niitten nurmikon ja keräsin marjat pois puskista, et ei muuta ku töihin ja onnea sen sängyn kaa.

    • Anonyymi

      Rahat on säästössä huostaanottopalveluja silmällä pitäen. Kysy vaikka vanhemmilta.

    • Huvittava lukea näitä kun ite just maksoin pikkuveljelle että tulee pesemään ikkunat ja siivoamaan 50e pitäähän sitä köyhää opiskelijaa auttaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe