Serkkupoika äidin puolelta on sellainen todella komea ja karismaattinen, Tauno Palon kaltaisen olemuksen omaava Suomen mies joka on bodannut paljon. Komea hymy, miehekäs olemus, vahvat käsivarret, leveä selkä, kuplaperse ja viihtyy miehekkäissä kuteissa. Bulge usein koholla mikä kiihottaa aina kun serkkupoikaa näkee. Nähnyt myös serkkupojan suihkussa alasti ja hänellä on melkoinen pippeli joka roikkuu iloisesti haarojen välissä ja isot roikkuvat kassit. Ajelee kassinsa ja häpykarvat siististi ajeltu. Suihkun jälkeen laittaa pippelin puhtaisiin valkoisiin alushousuihin ja siihen päälle maastohousut ja bulge näkyy hienosti. Aijai kun pääsisi koskettelemaan bulgea ja siitä koittamaan housuista että kovettuuko pippeli housujen alla ja sitten voisi kaivaa esiin ja maistaa. Taitaa olla kuitenkin hetero.
Serkkupojan bulge ja pippeli kiihottaa
6
405
Vastaukset
- kiimassaHki
Mulla kans komea serkkupoika, sellainen 19cm lihakulli. Saunassa monta kertaa ihaillut. Huhhuh!
- Wwessa
Sama juttu.
- MarittaXL47
Mulle kävi sama, olin tiukoissa minishortseissa ja pikkutopissa juoksemassa, ja kun miespuolinen koiranulkoiluttaja tuli, rintani tursusivat pikkutopista ulos ja jouduin ihan yksin hyväilemään isoja rintojani ulkoiluttajan edessä
- Anonyymi
Tuli mieleen tosta alotuksesta, että joskus vuos sitten pari vuotta nuorempi serkkupoika jäi tuijottaa mun kullia saunan oven läpi kun olin kuivaamassa itteeni ja näin peilin kautta ku se oli siin tölläämäs sitä :D mun lepomitta on 15 cm ni en kyl ihmettele enkä kyl oo vihanen ku eihän se välttis homoa tee jos joku mies ihailee mun isompaa kullia kateudesta
- Anonyymi
Kyllä homoilu on ihanaa! Isoja munia joka puolella!
- Anonyymi
Sairasta sukurutsaa homojen keskuudessa. Ei ihme että teitä vihataan.
Heteropride
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956