Ufosieppaukset Suomessa

jkvrgjhtjkkk

Onko kokemuksia itsellä? Laittakaa tähän ketjuun suomalaisten ufosieppauskokemuksia.

36

2196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GRAAAHH

      AAAAARRRGGHHH!!!

    • siepattu

      Nuin kerran kk:ssa unessa öisin henkikehon andromedalaiset sieppaavat.

    • Hajuilia

      Näin siepparin ruispellossa joka tarjosi palkinnoksi ruisleipää. Arvaa pierettikö sen jälkeen!

      • Pentti.Saarikoski

        Tarjosiko sieppari hernerokkaa ja kirnupiimää myös?


      • Anonyymi

        Työnsikö alieeni letkun pyllyysi? Meinaan vaan että kyllähän ne ufotkin pitää joskus tankata.


    • vähänrajaa

      Niinkun ketä kiinnostais tänne enää alkaa avautumaan mistään??

      • avautukaavaan

        Tämä palsta pitäisi muuttaa trollipalstaksi.


      • ufosontaaa

        Niin pitäisi. 95% ufotarinoista on sontaa, ja sonnan osoitaminen sonnaksi käy parhaiten trollaamalla rajusti !


    • dallaaja_

      Noo, silloin tällöin kesäöisin sieppaavat ja pistävät pellontallaustalkoisiin.

    • UFOsieppailu
      • härmän_metsuri

        untesrstant not lontoon lankuagee


    • v-tanaJaumLauta

      meinaat tehä kirjan noista sitten, kun ne muukkin? Piä kuule huolli omista asioistastas prkl

    • jufonautt

      Maailmalta löytyy Anomyymit siepatut. Voisiko joku ystävällisesti perustaa ryhmän jonne pääsisi keskustelemaan vain ne jotka mielestään ovat oikeasti kokeneet ufosieppauksen.
      Itse koen, että ahdistavaa asua näin ahdasmielisessä maassa näiden kokemusten kanssa. USA:ssa varmaan löytäisi edes muutaman kohtalontoverin.

      • Mark5th

        Kannattaisi syödä ne "ahdasmielisen" maan terveydenhoidon tarjoamat lääkkeet niin ei marsilaiset enää öisin ovella kolkuttelisi. Ihan oikeasti.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä kanssasi🙂
        Kyllä niiden ahdasmielisten hymy hyytyy, kun koittaa se päivä että maailma saa tietää totuuden mikä ylittää monen ymmärryksen rajan tietoisuudesta ja universumista...


    • palutettiin

      Kerran sieppasivat ja pakottivat opiskeleen Pennistonin pinääreitä mutta enhän mä oppinu.

    • Veteranfan

      John E. Mackin kirja "Ufosieppaukset" kertoo 10 kunta UFOsieppaustarinaa 600 sivuisessa eepoksessa,ja kaikki 10 Ufosieppaustarinaa ovat kuin KAUHUkertomuksia.
      Kaikki siepatut kertovat miten heidän elämänsä on ollut yhtä kaaosta siepatuksi tulemisen pelon olotilassa.
      Tuskin kukaan Ufosiepattu Suomessa tai muuallakaan suosittelee siepatuksi tulemista tai kertoisi kuinka kivaa tai hauskaa se oli???

      • okkigaam

        Olen lukenut. Aikalailla negatiivisia kokemuksia. Henkisesti jättänyt pelkoa kokijoihin, vielä vuosikymmenten jälkeen.
        Ei kannata lukea illalla.


    • lääketiede

      Ufosieppausten hoitoon on nykyään olemassa todella hyviä lääkkeitä joten jos tulet sipatuksi, niin kipaise nopeasti juttelemaan siitä lääkärin kanssa.

      • lääkeuskomus

        Onko niin hyviä lääkkeitä joita voi ottaa sieppausta ajatellen ennaltaehkäisevästi?


    • pelkäävä

      Onko tehokkaita keinoja välttää ufosiepatuksi tuleminen ?
      Pitäisikö esim. välttää ulkona liikkumista ?

      • humis

        Sieppaan vain hyviä tyyppejä eikä saa olla liian vanha ikäloppu. Paras keino välttää sieppaus on olla lihava ja ruma.


      • humis

        Sit toinen kriteeri et tyypit on halunneet tulla siepatuksi. Sieppaus on käytännössä yöllä unimaailmassa keskustelemista, eipä sen kummempaa :)
        Mystiikka putoaa humistarinoilta pois kun asia selitetään.


      • humis

        Eli kyse on pitkälti siitä, että joku toinen tietoisuus lähestyy sinua ja ottaa sinut psykologiseen tilaansa, minkä hän on luonut. Ei ole tarkoitus että ihmiset joutuvat siepatuksi päivätajunnassa, koska se sotkee elämää. Koska sieppaus luo hypnoottisen kentän, missä kohteen todellisuus voi muuttua. Kaveri voi nähdä ympärillään sitä, mitä sieppaaja/keskustelija on ympäristöksi luonut.
        Kun porukka selvittää ns. ufosieppausten psykologisen mekaniikan, ollaan menty tieteessä eteenpäin.

        Kyse on siis pitkälti kuikka koposmaisista jutuista, jos juttu tehdään päivätajunnassa. Psyyke luo ympäristön, jonka toinen ottaa vastaan ja kokee totena, vaikka kyse on vain illuusion luomisesta.

        Olenkin ajanut tätä asiaa, ettei ihmisiä siepata väkisin vaan ihmiset saavat olla rauhassa.


      • Anonyymi

        Älä ihmeessä välttele jos oot vanhempi nainen saat kerrankin suurta ja kovaa ennen hautaan menoa


    • Lacko

      Kiva että täällä on ihan asiantuntija paikalla puhumassa sieppauksista sieppaajan näkökulmasta :)

      • humis

        Poikkeuksiakin saattaa löytyä. Esim Traviksen tapaus, katsoin tätä selvänäköisesti minkä näköisiä olennot olivat. He olivat kauhistuttavan näköisiä Traviksen mielestä siksi, kun heillä oli isot kissansilmät ilman ripsiä. Harmaita kai, mut en mene takuuseen. Kyse on tottumisesta, mun katseelleni he ovat neutraalin näköisiä.

        Travis ikäänkuin hetkeksi sammutettiin "hypnoottisella lähivaikuttimella", jota sanoivat säteeksi. Kyse oli osittain hypnotisoimisesta tässä tapauksessa.
        Samantyylistä vaikutusta käytettiin Sauliin, josta tuli apostoli Paavali. Tosin tuota vaikutusta käytti akashan mukaan yksi valomestareista, ei ollut humis. Ei muuten ollut Jeesus joka esiintyi Saulille Jeesuksena, vaan hänen yksi opettajistaan. Kyse on psykologisesta aurakentästä, joka voi vaikka viedä tajunnan hetkeksi.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Travis_Waltonin_ufosieppaus


      • pieni-korjaus
        humis kirjoitti:

        Poikkeuksiakin saattaa löytyä. Esim Traviksen tapaus, katsoin tätä selvänäköisesti minkä näköisiä olennot olivat. He olivat kauhistuttavan näköisiä Traviksen mielestä siksi, kun heillä oli isot kissansilmät ilman ripsiä. Harmaita kai, mut en mene takuuseen. Kyse on tottumisesta, mun katseelleni he ovat neutraalin näköisiä.

        Travis ikäänkuin hetkeksi sammutettiin "hypnoottisella lähivaikuttimella", jota sanoivat säteeksi. Kyse oli osittain hypnotisoimisesta tässä tapauksessa.
        Samantyylistä vaikutusta käytettiin Sauliin, josta tuli apostoli Paavali. Tosin tuota vaikutusta käytti akashan mukaan yksi valomestareista, ei ollut humis. Ei muuten ollut Jeesus joka esiintyi Saulille Jeesuksena, vaan hänen yksi opettajistaan. Kyse on psykologisesta aurakentästä, joka voi vaikka viedä tajunnan hetkeksi.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Travis_Waltonin_ufosieppaus

        Aluksessa oli myös ns. nordic rotuisia ja monessa muussakin tapauksessa on tavattu harmaita nordic-alienien seurassa.


    • Suuri_Saatana

      Kerrotaan, että Saatana sieppasi Roswell-ufoturmassa surmansa saaneiden alieenien sielut, ja nyt Saatana tukee Crashdowncafeen toimintaa Roswellissa.

      • humis

        Olette oikeassa että Saatana on saapunut Moskovaan ja itseasiassa Suomeenkin. Tää on itseasiassa se prinssi Lucio, josta esoteeriset kirjanne toisinaa höpäjää.

        Mun tehtävä on olla vitsikäs/mukavitsikäs samalla ku kerrotaan totuuksia :)


      • humis

        Muuten ette saa tietää totuutta, siksi sanon sen tässä.

        Saatana eli Prinssi Lucio tässä. Muistakaa, että kaikki muodot ovat haihtuvaisia, mikään muoto ei voi omistaa henkistä ydintä. Kuva Luciosta on vain heijastus illuusion eli mentaalimielen valkokankaalle :)


      • humislisää
        humis kirjoitti:

        Muuten ette saa tietää totuutta, siksi sanon sen tässä.

        Saatana eli Prinssi Lucio tässä. Muistakaa, että kaikki muodot ovat haihtuvaisia, mikään muoto ei voi omistaa henkistä ydintä. Kuva Luciosta on vain heijastus illuusion eli mentaalimielen valkokankaalle :)

        ELi tämä.
        http://www.austheos.org.au/indices/lucifer.jpg


      • humis
        humislisää kirjoitti:

        ELi tämä.
        http://www.austheos.org.au/indices/lucifer.jpg

        ELi kuva on projisointi Blavatskyn mentaaliin 5D-tasolle. Tähti on pään yläpuolella sen vuoksi, kun projisointi on tehty korkeammalta kuin 5 D, on tehty 9D:stä käsin. Tietoisuus kantaa tuota kuvaa, mutta ei ole mikään muoto. Kristus asuu 10 D:ssä ja pikkuprinssi on Kristuksen oppilas. Kristus on eri kuin Jeesus.

        Pikkuprinssi/Saatana on maldekilta, itse näkymätön Sanat ei Satan on Venukselta.

        Sanat on Satan:in äippä, mutta on alkujaan eri planeetalta:)


      • suomeksi
        humis kirjoitti:

        ELi kuva on projisointi Blavatskyn mentaaliin 5D-tasolle. Tähti on pään yläpuolella sen vuoksi, kun projisointi on tehty korkeammalta kuin 5 D, on tehty 9D:stä käsin. Tietoisuus kantaa tuota kuvaa, mutta ei ole mikään muoto. Kristus asuu 10 D:ssä ja pikkuprinssi on Kristuksen oppilas. Kristus on eri kuin Jeesus.

        Pikkuprinssi/Saatana on maldekilta, itse näkymätön Sanat ei Satan on Venukselta.

        Sanat on Satan:in äippä, mutta on alkujaan eri planeetalta:)

        Siis mitä.


    • Anonyymi

      Täysin väärään paikkaan tulit kyselee tommosia ku on tiedossa että S24 on täynnä itseään olevia joilla on tarve pätee joka asiasta eikä tätäkään kysymystä oteta ku vitsinä

    • Anonyymi

      Pauli Liikalan, Viidennen Asteen Yhteyksiä kirjasta löytyy 40 suomalaisen kontaktikokemuksia. Suosittelen ostamaan itselle tai lainaamaan kirjastosta jos onnistuu, ainakin Turun päässä isot varausjonot kirjastossa tuolle kirjalle, niin ostin sen itselleni ja olen lukenut sen melkein kokonaan jo. Mielenkiintoisia konktakteja. :) Suomessa lienee ainakin satoja kontaktihenkilöitä, joten juttua riittäisi useampaankin kirjaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe