Tässä hiljattain on alkanut se herääminen öisinkin kuselle. En herää enempää kuin yhden kerran joka yö, mutta herään vaikka en joisi mitään ennen nukkumaanmenoa... ja eikös tällainen vaiva ole usein vanhemmilla ihmisillä? Mä en edes ole täysikänen vielä. Käyn siis viikossa varmaan 5 tai 6 kertaa yössä. Joskus en käy kertaakaan.
Mistäs tämmönen voi johtua?
Herään lähes joka yö samaan aikaan kuselle.
9
626
Vastaukset
- Yökusija
Herään aina lähes tasan viiden tunnin jälkeen nukkumaanmenosta. Käymisen jälkeen ei ole ongelmia nukahtaa, mutta haluaisin tän silti loppuvan. Ennen en ollut käynyt kuin ehkä 3 kertaa elämäni aikana, ja nyt käyn sen 3 kertaa alle viikossa...
- HaiseekoMyHole
Ongelma on aika yleinen sinun ikäisilläsi, Itselläkin kokemusta on. Kyseessä on puhki nussittu persereikä, kehottaisin jättämään 20cm mulkkua vähemmälle. Laitatko esineitä kusireikääsi, sekin voi aiheuttaa epämiellyttävää yökastelua. Jos neuvoni eivät auta kannattaa kääntyä lääkärin puoleen, kyse voi olla jostain vakavammastakin.
Iltaisin runsas juominen täyttää virtsarakon yöllä ja usein se herättää vessareissulle kesken unien. Koeta kokeilla vähentää juomien nauttimista 18 jälkeen illalla. Jos viikossa et huomaa mitään muutosta luultavasti kyseessä joku häiriö siellä
- Yökusija
Joo mä kyllä juon joka ilta ainakin jonkin verran vettä. Yleensä aika paljonkin. Pitää koittaa lopettaa.
- Yökusija
Nyt en oo heränny viiteen päivään yöllä :D Vaikka vedin tunnin ennen nukkumaan menoo pari lasillista kokista ja just ennen nukkumaan menoo aika paljonkin vettä. Aamulla oli kyllä aikamoinen hätä...
- esdgrhftjjgftdr
Tyyppi vetää lasitolkulla Cocista nukkumaan mennessä ja sitten ihmettelee täällä miksi kusettaa? Voiko tää enää olla todellista....
- Yökusija
Ei.. vaan arvelin että se herääminen on loppunut, joten tein testin että herättääkö edes cocis minua.. Jos luet aloiteviestin niin siinä sanon että herään vaikka en joisi mitään. En kyllä todellakaan vedä mitään muuta ku puol lasiii vettä ennen nukkumaanmenoa.
- Kuivaa
Olet onnenpekka kun heräät vessaan yöllä, itsellä lähes 50 kymppisellä on se ongelma etten herää
vaan kastelen pedin. Olin lapsena yökastelija mutta se loppui tuossa kymmenvuotiaana, nyt ikääntyessä se on alkanut taas. Nykyisin laita kellon soittamaan puolikolmelta sekä varmuudeksi
käytän Inkohousuja, tämä on tepsinyt ja sänky pysynyt kuivana. - vain_vähän_suolaa
Kun kyse nuoresta ja terveestä henkilöstä, niin liian myöhään nesteen juominen.
Sitten yksi asia, joka ei ehkä tule mieleen, niin liian _suolaisen syöminen_ aktivoi / kiihdyttää munuaisten toimintaa ja aiheuttaa myös yöllä kusnulle heräämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263