Herään lähes joka yö samaan aikaan kuselle.

Yökusija

Tässä hiljattain on alkanut se herääminen öisinkin kuselle. En herää enempää kuin yhden kerran joka yö, mutta herään vaikka en joisi mitään ennen nukkumaanmenoa... ja eikös tällainen vaiva ole usein vanhemmilla ihmisillä? Mä en edes ole täysikänen vielä. Käyn siis viikossa varmaan 5 tai 6 kertaa yössä. Joskus en käy kertaakaan.
Mistäs tämmönen voi johtua?

9

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yökusija

Herään aina lähes tasan viiden tunnin jälkeen nukkumaanmenosta. Käymisen jälkeen ei ole ongelmia nukahtaa, mutta haluaisin tän silti loppuvan. Ennen en ollut käynyt kuin ehkä 3 kertaa elämäni aikana, ja nyt käyn sen 3 kertaa alle viikossa...

• HaiseekoMyHole

Ongelma on aika yleinen sinun ikäisilläsi, Itselläkin kokemusta on. Kyseessä on puhki nussittu persereikä, kehottaisin jättämään 20cm mulkkua vähemmälle. Laitatko esineitä kusireikääsi, sekin voi aiheuttaa epämiellyttävää yökastelua. Jos neuvoni eivät auta kannattaa kääntyä lääkärin puoleen, kyse voi olla jostain vakavammastakin.

• Iltaisin runsas juominen täyttää virtsarakon yöllä ja usein se herättää vessareissulle kesken unien. Koeta kokeilla vähentää juomien nauttimista 18 jälkeen illalla. Jos viikossa et huomaa mitään muutosta luultavasti kyseessä joku häiriö siellä

• Yökusija

Joo mä kyllä juon joka ilta ainakin jonkin verran vettä. Yleensä aika paljonkin. Pitää koittaa lopettaa.

• Yökusija

Nyt en oo heränny viiteen päivään yöllä :D Vaikka vedin tunnin ennen nukkumaan menoo pari lasillista kokista ja just ennen nukkumaan menoo aika paljonkin vettä. Aamulla oli kyllä aikamoinen hätä...

• esdgrhftjjgftdr

Tyyppi vetää lasitolkulla Cocista nukkumaan mennessä ja sitten ihmettelee täällä miksi kusettaa? Voiko tää enää olla todellista....

• Yökusija

Ei.. vaan arvelin että se herääminen on loppunut, joten tein testin että herättääkö edes cocis minua.. Jos luet aloiteviestin niin siinä sanon että herään vaikka en joisi mitään. En kyllä todellakaan vedä mitään muuta ku puol lasiii vettä ennen nukkumaanmenoa.

• Kuivaa

Olet onnenpekka kun heräät vessaan yöllä, itsellä lähes 50 kymppisellä on se ongelma etten herää
      vaan kastelen pedin. Olin lapsena yökastelija mutta se loppui tuossa kymmenvuotiaana, nyt ikääntyessä se on alkanut taas. Nykyisin laita kellon soittamaan puolikolmelta sekä varmuudeksi
      käytän Inkohousuja, tämä on tepsinyt ja sänky pysynyt kuivana.

• vain_vähän_suolaa

Kun kyse nuoresta ja terveestä henkilöstä, niin liian myöhään nesteen juominen.

Sitten yksi asia, joka ei ehkä tule mieleen, niin liian _suolaisen syöminen_ aktivoi / kiihdyttää munuaisten toimintaa ja aiheuttaa myös yöllä kusnulle heräämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5836
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3842
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3333
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2778
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2242
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2197
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162