Kiinnostais tietää että kusetteko yleensä seisaaltaan vai istualtaan? Pesettekö aina pippelin kusella käynnin jälkeen että se on puhdas? Entä jos tulee kakkaa samalla, pesettekö pyllynkin?
Kusetteko seisaaltaan vai istualtaan?
11
652
Vastaukset
- Näillä-mennään
Yleensä istualtani jos siihen on vain tilaisuus. Usein myös kusemisen jälkeen vedän eskarin taakse ja huuhtelen terskan vedellä. Ainahan siihen ei ole mahdollisuutta, paitsi kotona. Persettäni en varsinaisesti pese kuin suihkussa, mutta paskantamisen jälkeen käytän käsisuihkua ja kovalla paineella suihkutan perseen puhtaaksi. WC-paperia käytän vain kuivaamiseen.
- gregrtg
Kotona aina istualtaan olen hetero mies tai ehkä bisse henkinen. Tykkään myös pukeutua naisten vaatteisiin niin jotain vikaa mussa todella on.. Monet naiset ovat kirjoittaneet että istualtaan kuseva mies on kuin akka ja menee halut. Toiset naiset ovat taas vain tyytyväisiä kun lattialla ei ole kusiroiskeita. Entä homoilla. Jos poikaystävä kusee istualtaan niin viekö tuo naismainen käytös halusi tai salliiko top bottomille eli "naisena" olevalle miehelle tuon.
- Anonyymi
Olen btm mies. Tapailin aikoinaan vanhempaa top miestä. Leikimme roolileikkejä jossa olin tytön roolissa. Usein ennen seksiä menimme kuselle jolloin kusin istuen niinkuin tytön kuuluukin. Mulla on pieni 11cm pippeli jonka sain helposti painettua pönttöön. Top ojensi minulle suihkun olla suihkutin pippelin ja pepun. Nostin vielä pikkuhousut ylös kun top talutti makuuhuoneeseen. Kävin nelinkontin sängylle ja top nosti mekkoani ylös ja riisui pikkuhousut pois. Hän laittoi liukuvoidetta "pimpilleni" ja pani minua ihanan pitkään.
- Anonyymi
Minähän en vessaan mene, kusen minne Munat näyttää. Miehen pitää saada kusta mihin vaan, miehen kusi on hyvä lääke. Vastustan vessa pakkoa, aion tehdä lakialoitteen mieste oikeudesta kusta vapaasti. Nykyaikana feministisessä yhteiskunnassa miehen sukuelimet ovat demonisoitu, miehen Munat ei saa näkyä, kohta feministit vaativat miehiltä leikata Munat pois
- Anonyymi
Istualtaan ja pesen käsisuihkulla paineella.
https://78.media.tumblr.com/9d3f638add05c52805e109cfea5fbbe5/tumblr_oxs1zl8Hul1rr7uqto3_400.jpg - Anonyymi
Kusen joskus istuen ja haaveillen että Joku panisi minua samalla suuhun
- Anonyymi
Sama täällä
- Anonyymi
Minä käytän vaippoja!
- Anonyymi
Alkoholiton omenasidukka, niin tangat ei vuoda.
- Anonyymi
Lavuaariin on kätevämpi pissata seisaallaan, vesi valumaan samalla hitaasti ja lopuksi hetki kovemmin. Harmi ettei taloyhtiöt rakenna pisuaareja asuntoihin.
- Anonyymi
Juu seisaallaan tietty luonnossa ja aina parempi jos joku haluis hyväillä ja jopa ottaa suihin...kotona pytylle niin että varmaan osuu pyttyyn ..ite tykkään katella kun joku pissaa..nainen tai mies...jos tiedän että olen kohta yhdynnässä tms pesen terskan ja pyllyn tietysti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude16914096Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11210176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1029216Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k228486Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy437353Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk486837Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1516226Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1145206Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri244525En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4071382