Raakaöljyseerumini parantaa kaikki airaudet.
Tämä raakaöljyseerumini on kaksoissokkotestattu skeptikoilla useiden vuosien aikana ja aina ovat kaikki skeptikot parantuneet!
Saa ttaa olla, että tämä rakaöljyseerumini paranta vain keptikkoja, sillä kukaan trvejärkinen ihminen ei ole sitä vielä kokeillut!
Keksintöni ansiosta olen skepsis ry:n kunniajäsen.
Öljysheikki ja skeptikko
Raakaöljyseerumini parantaa!
Öljysheikki
4
87
Vastaukset
- skeponen
Missäs sitä voes kokkeilla?
- halpaaHoitoo
Mee saudi-arabiasta tai norjasta ostaan raakaöljyy.
Ny on hinnat halavat, saat barreli raaksöljyy 50 eurolla.
- sarvikuonokoppa
Jaaha, hetken kun on poissa niin heti alkavat juntit huseerata.
- hyväpäinää
Milenkitois ta. On ko nilSiän heiki kertonuaa silnulllle salitoonsa. airaudet onakin anakim sinula pios. Rakaöljy on hyvä läke kikaille lulosiarielle- trvejärkinen kyttää öljysä autosa ja kaminsaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146