Lahden historic lähestyy

Jäpikkäpenkalta

Mitenpäin reitti menee, perjantainako iittii.

22

2020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saabisti

      EK 3/7 perjantaina 5.8. Vuolenkoskella. Sulkuaika 12.25 - 23.50.

      • Ykkönen Kausalan eteläpuolella Saaranen.
        Kakkonen perinteinen vanha ja väsynyt Kymentaka.
        Kolmonen Vuolenkosken itäpuolella Sydänmaa.
        Nelonen Lahden keskustan nurkissa.
        Ja maastopätkäthän oli kahteen kertaan.


      • meikkimestari

        No mites lauantai, kai silloin ollaan länsipuolella?


      • Lauantaina Sysmän ja Heinolan välillä ja kaikki kahteen kertaan.
        Marjoniemi tekee lenkin marjoniementietä ja päättyy Onaliin Lintusalmentielle..
        Lahdenpohja. Alkaa Kukkolanmäentieltä ja maali Rahkasuontiellä.
        Mäyrä. Alkaa tieltä 413 ja maali Mäyräntiellä Nuoramoisissa.


      • meikkimestari

        Kiitti, kaivoin nyt tuon kuulutuksen itsekki ja jos tarkasti katsoo niin lauantainkin kaikki pätkät taitaa olla Lahden itäpuolella jos vetää viivan suoraan ylös Lahdesta :)
        Näyttää siltä, että Treeltä on jopa lyhyempi tai nopeampi tulla perjantaina pätkille. Samoja polkuja tuntuu olevan kuin F:ssäkin.
        Ilmeisesti Marjoniemi lähtee Heinolan suunnasta?


      • ralliarallia

        mistä tuon kuulutuksen voisi löytää? ;)


      • ralliarallia
        ralliarallia kirjoitti:

        mistä tuon kuulutuksen voisi löytää? ;)

        Löytyikin jo...


      • rallyrallyly

        Mistäs ton kuulutuksen löytää?


      • meikkimestari
        meikkimestari kirjoitti:

        Kiitti, kaivoin nyt tuon kuulutuksen itsekki ja jos tarkasti katsoo niin lauantainkin kaikki pätkät taitaa olla Lahden itäpuolella jos vetää viivan suoraan ylös Lahdesta :)
        Näyttää siltä, että Treeltä on jopa lyhyempi tai nopeampi tulla perjantaina pätkille. Samoja polkuja tuntuu olevan kuin F:ssäkin.
        Ilmeisesti Marjoniemi lähtee Heinolan suunnasta?

        Tjaa, kuulutuksen kartassa onkin suunnat, jos siitä nyt sattuu saamaan selvää. Ja samapa tuo, käyn vain perjantaina.
        Iitin sivuilla kuulutus.


    • Jäpikkäpenkalta

      Asiaa. Kiitos.

    • runkipena666

      Osaisko joku kertoo lauantain kellonajat että milloi lähtee ekat autot pätkille?

    • tuleekorunkia

      onko paikkoja?

      • vetari1

        no ei oo ku vuodesta toiseen tahkotaan samoja pätkiä että eikö löydy uusia teitä vai mikä on


      • kuhansanoin

        Ite ihmettelin samaa kun reitti kiertää niin kaukaa täältä Treeltä katsoen, mutta eipä se johdukkaan vähemmän ajetuista pätkistä.....
        Onko lauantaina mitään paikan tynkää esim pimeästi ajaville vai onko parempi tuupata pienemmällä kiireellä jo perjantaina kakkosellle?


      • jotainuudempaajoskusedes

        joka rallissa samat tiet joten Ei ole paikkoja pimeille eikä nuoteillekaan lauantaina tai jos joku paikan tapanen on niin huomio merkki löytyy 100 metriä ennen mutkaa.. Eiköhän noita kymentakaa, lahdenpohjaa ja marjoniemee saada vielä jotenkin ajettavaksi lahden f cupin kisaan syksylläkin


      • vetari1

        Ja mäyrää


      • rtyuiokjhgfvbnm
        vetari1 kirjoitti:

        no ei oo ku vuodesta toiseen tahkotaan samoja pätkiä että eikö löydy uusia teitä vai mikä on

        Ei ole helppoa löytää uusia EM tason erikoiskokeita, joiden varsilla ei ole kesämökkejä. Kesämokeille menijät vaativat päästä mokille heti ja välittömästi.


    • tupauuno

      Oliko Orimattilan testipätkällä ketään ajamassa?

    • NimimerkkiNimimerkki

      Onko aikataulusta tietoa eli mihin aikaan ensimmäinen auto liikkeellä pätkillä? 😎

      • P.erse

        Ajaksi...


      • A.Jax

        13:14 13:57 14:37 17:25 18:38 19:21 20:01
        7:19 8:05 8:56 12:10 12:56 13:47


      • Nimimerkkinimimerkki

        Kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe