Meininki olis tehdä värikoukkuja itse.
Katselin kaupoista Anttilasta, sokokselta, prismasta, tiimarista, sinooperista noita värijauheita. Mutta missään ei myyjä osannut sanoa.
Kysynkin nyt tietämättömyyttäni että minkä merkkisiä ja mistä ostamanne sopivat jauheet on.
Eihän kyseessä vain ole ns. tekstiilivärit? kävisikö ne?
Samoin myös tuota microlasijauhetta ei löytynyt mistään.
Apuvaaaa...
Värikoukut
2
780
Vastaukset
- jamppa
uskoisin että ne on elintarvikevärejä(apteekista) mut älä näillä ohjeilla mee piparitaloa koukkuväreillä värjäämään.värijauheita saat kalastustarvikeliikkeistä esim oon ostanu fosfori ja normaaleja jauheita täältä. www.kokkolankalastusjaera.com/ hinnat edulliset.mailaa ja kysy
- Bilgisti
Värikoukkuni teen näin, käytän liimana pika epoksia käyttäen, parempi on ne kaks eri tuubi yhdessä n.10€(siistimpää). Maalaan valkosen pohjamaalin koukkuun alueelle johka värijauhe/liima seos tulee. Sit maalin kuivuttua tulee värijauhe/liima ja didan dioxid jauhe. Vähän sen kuivuttua kastan sen mikro kuula purkkiin. Ajotukset on tärkeitä, eikä ne tuu kun opettelemalla, mut ei mitään nopeita liikkeitä tarvi.
Värijauheet ja valkonen pohjamaali kalastustarvikkeesta (missä määrin ostaa, vähäinen määrä on kalliimpaa).
titan dioksid apteekista (saako enään en tiä).
Siinä kai se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948489
- 926535
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636389Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345051Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593710- 453371
- 503315
- 502965
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856