gyneolokin käsittelyssä

helvetinhullu

Olin viikko sitten takaperin siistinyt autotallia jossa kompastuin niin et rysähin mulkku eellä sorvin kylykkeen ja seuraavan pari päivää penikseni on käyttäytynyt oudosti kusella käydessä lorahtaa melkein joka kerta tippa spermaa ja öisin saan orkkuja nukkuessani joten tilasin ajan gynelle. Saavuin ilmottauduttuani odotus huoneeseen, tunteroisen odoteltuani käski minua Nimeltä sisään nuori about 20-35 V vaaleahko tukkainen nainen esitteli itsensä Ritvaksi. Ritva pyyti istumaan ja kun olin selittänyt asiani Ritva tuumasi notta voin riisuutua ja käydä selin makuulleni gyneolokiselle tutkimus pöydälle. Nousin hoito pöydälle ja nostin jalkani telineisiinsä, Ritva otti latex hanskat käsiinsä ja sanoi että hän suorittaa vatsahuuhtelun notta voi tutkia eturauhasen ja hän laittoi anukseeni muoviputken jonka toisessa päässä on vesipussi tippatelineeseen kiinnitettynä sitten vesipussi jonka hän tyhjensi letkua pitkin suoleeni ja hän laittoi tutkimus pöydän reunalle saavin johon sain ulostaa suoleni. Kun homma oli suoritettu Ritva tähysti sellaisella putkimaisella kameralla jossa oli myös lamppu eturauhasen ja tunnusteli vielä sormellaan ja totesi sen olevan kunnossa. Hän heitti hanskat roskiin ja laittoi uudet tilalle,sitten Ritva otti ja hieroi penikseni niin että se oli seisokissa ja laittoi sen juureen tiukan penis renkaan notta seisokki ei laskisi hän tunnusteli ja kokeili peniksen varren liikkuvuutta. Jonka jälkeen Ritva tokaisi että hänen täytyy tyhjentää sinulta spermat ja ottaa muutamat sperma näytteet ja sperma rakkulasta/pallojen siittiöiden rakkuloista näytteen. Sitten Ritva asetti penikseni varteen ja palloihin muutamia electrodi lätkiä jonka jälkeen hän kytki lätkät johdoilla kiinni erääseen koneeseen sitten hän asetti varovasti sellaisen kondomia muistuttavan imukupin peniksen varteen ja veti samasta koneesta johon oli vähäaika sitten kytkenyt electrodien johdot veti hän erään alaisesta kelasta ohuen kumi putken jonka hän liitti kondoomimaiseen imukuppiin. Sitte Ritva laittoi minut jaloista käsivarsista ja mahan ympäri remmeillä kiinni tuoliin. Kun nämä valmistelut oli tehty Ritva vaihtoi jälleen uudet hanskat mutta laittoi tällä kertaa myös suoja myssyn ja suoja maskin päällensä ja tuli luoksesi kertoen että joutuu käyttämään suojuksia ettei tuleviin näytteisiin irtoa hänestä epäpuhtauksia ja että teidät on asennettu nyt sähkö shokkeilla toimivaan lypsykoneeseen ja nyt joudun riistämään teiltä nautinnon nauttia jatkuvista orgasmeista sillä tyhjennyksen jälkeen joudun nyppimään peniksesi sisuksista näytteitä joten joudun nukuttamaan teidät,Ritva kaivoi viereisestä laatikosta sellaisen turkoosin värisen läpinäkyvän oxygen kaasumaskin jonka hän yhdisti letkulla viereiseen kaasupulloon, ja kun hän oli avaamassa kaasu hanaa ja laittamassa oksykeeni maskia hihnalla pääni ympärille kiinni hän pysähtyi hetkeksi ja kysyi kun katsoin häntä niin suloisesti syvälle silmiin. Joten pyysin että saisin nauttia edes parista orgasmeista kun olin saanut tähän asti niin kiihottavaa hoitoa Ritva ravotti maskiaan ja hymyili kun kerran noin kiltisti pyydät niin saat nauttia ensimmäiset 5 orgasmia sitten pääset unten maille. Ritva nosti maalinsa paikoilleen ja kääri oksykeeni maskin kaasupullon ympärille ja istuutui lypsykoneen vierelle ja katsoi minua ja hänen silmistään näin että hän virnisti vähän ja kkytki koneen käyntiin jolloin tunsin imukupin alkavan imemään penistäni valtavalla voimalla jolloin Ritva otti sivupöydältä 10 koe putkea ja laittoi ne kone en kyljessä oleviin kiinnikkeihin joihin spemani tallennetaan sitten ihan ennalta arvaamaton sähköisku iski penikseeni. Säpsähdin ja ennen kuin ennätin reagoimaan mikä se oli sai kyrpäni jo uuden iskun ja yhä uudelleen ja uudelleen isompia ja lyhytkestoisempia sähkö shokkeja kunnes tunsin äkisti penikseni alkavan sykkiä ja sylkeä spermaa ynisin ja vääntelehdin ja sama toistui pian uudelleen vaikkakin kone ei imenyt muulloin kuin se aisti että orgasmi on tulossa juuri, mutta kun kolmannen orgasmin jälkeen rojahdin velttona aivan itkun partaalla, Ritva sammutti koneen sähköiskut mutta piti imua päällä hän otti kädestäni kiinni ja sanoi että on aivan turhaa enää kiduttaa sinua ja hän silitti minua päästä
Ja sittenpä Ritva otti oxsykeeni maskin ja pujotti siitä lähtevän kumihihnan pääni ympärille ja asetti maskin kasvoilleni ja hihnan sopivan tiukalle sanoen kaasuhanan avattuaan että hyvää yötä ja kauniita unia. Sittenpä Kaik ympärillä sumeni herättyäni olin edelleen samassa huoneessa mutta sairaala sängyssä hyvin peiteltynä ja Ritva istui työ pöytänsä ääressä tietokoneella ja kun hän huomasi minun heränneeni hän iärähti vierelleni sanoen että nyt on näytteiden otto ohi ja kun näytteiden tulokset tulevat parin päivän päästä niin varaan sinulle uuden ajan..

0

2150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
        Maailman menoa
        341
        1359
      2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
        Sysmä
        77
        936
      3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
        Ikävä
        61
        823
      4. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
        Maailman menoa
        69
        800
      5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
        Kemijärvi
        45
        702
      6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
        Ikävä
        120
        693
      7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
        Ikävä
        38
        682
      8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
        Ikävä
        49
        648
      9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
        Ikävä
        50
        606
      10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
        Ikävä
        95
        552
      11. 45
        547
      12. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
        Viihde ja kulttuuri
        9
        526
      13. 32
        521
      14. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
        Ikävä
        48
        515
      15. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
        Suomussalmi
        25
        515
      16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
        Ikävä
        32
        492
      17. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
        Sinkut
        84
        485
      18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
        Sinkut
        79
        457
      19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
        Kuhmo
        8
        447
      20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
        Ikävä
        44
        425
      Aihe