Tuliaisia?

Tuliaisia

Olettetko vieneet siistijöille suomikarkkia tms...Toki hyvästä siivouksesta jätän aina rahaa-Kerran vein(en Turkkiin ja siistijät tykkäs kovasti suomikarkeist
Entä hyvä veneretki suosituksia ja hinta noin-Kiitos asiallisista vastauksista ja kivoja matkoja ken Marmarikseen menee;.)

14

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekkalesbo4

      Oikeen suomikarkkia :D :D :D

      Olisit antanut sitä 100kg polkkatukka pillua, siitä ne tykkään paljon enemmä

    • PetoViili

      Minä aina lomillani pistän niille siistijöille suominamun suuhun. Lutkuttelevat siinä sitten mukavasti. Kympin- kaksi olen siitä sitten heittänyt.

    • rantajameri

      Siistii antaa siivoojille jotain jos on tyytyväinen työhön. Itse annan rahaa, respaan joskus jotain tuliaisia jos ovat jo tuttuja. Kokemusta vain Osmanin veneretkistä. Siistejä ovat. Noin 33E.

      • Niinnahty

        Elä mene osmanin veneretkelle!!! Laivoja on satama täynnä ja varmaan löydät laadukkaamman reissun. Kova mies puhumaan mutta ei reissu kovin kummoinen ole. Tutkiskele rauhassa...


      • nuohoava

        Anna raha sille joka työn tekee älä respaan,rouvat ei saa killinkiäkään!jos jätät huoneeseen respa käy ennenkuin rouvat tulee töihin!


    • Salminakki

      Salmiakki on moneen kertaan todettu hyväksi tuliaiseksi.

    • MätiSeija

      Itse tuon tuliaisina tippurin ja satiaisia

    • Marmarti

      Annan siivojille aina loput liirat! Nytkin hokivat,että aivan liikaa (noin 12liiraa kolikoina)
      Osmanin veneretkellä olen aina Marmariksen reissuillani ollut! Mutta nyt suututti koko veneretki! Osman oli aika tuiterissa! Kun käppäilee venesatamassa ,niin varmasti löytyy mielekäs ja sopivan hintainen veneretki,ellei nimenomaan halua suomalaista retkeä.Silloin kannattaa Osmanille tai Alille suunnata! Kummatkin ottaa nyt about -30 euroa ,joka sisältää kaiken.....ruan ja juomat....vedet,limut,rakit,efekset yms....Paikalliset veneretket maksaa about 40 liiraa??? sisältäen sapuskat,mutta ei juomia. Makuasioita! Päätin nyt,että ensi kerralla menen vaikka Alille tai jollekkin muulle. Osmanille en ,ellei tapojaan muuta!

    • merkkaad

      Minkä niminen on Alin paatti ja onko sekin Osmanin paatin lähellä vai kauempana?
      Kokemusta vain Osmon paatista, onhan se ihan ok mutta riippuu kaiketi millä tuulella Osman ylipäätänsä silloin on.

      • merirosvopaatinvieressä

        Alin paatin nimi on Mehmedim. On siinä satama-altaalla vasemmassa reunassa muistaakseni toisena tai kolmantena :)


    • Pia-Pasi

      Osman myy rannoilla omaa risteilyään-suuttuu jos ei halua hänen risteilylleen...ruoka ei kummoista ja juomisia lupaa-vaan osa juomista loppui kesken-mollaa Alia...
      Vaan jokainen menköön sille risteilylle mikä miellyttää-Me menemme vastedes Alin-

    • Tapanaon

      Toukokuussa tuli käytyä ja siivojalle jätettiin 20 liiraa. Ihan simppeli viikolta. Otettiin huone vielä lähtöön asti (ilta 18), joten kukaan muu ei voinut käydä nyyssimässä liiroja :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe