Onko kellään kokemusta Bioteekin Elinvoima tuotteista esim. Elinvoima hiivakuurista? Poden hiivasyndroomaa (tai jotakin sitä kovasti muistuttavaa) ja haluaisin päästä siitä eroon. Ruokavalio on tietenkin tärkeä osa sitä mutta vaikka olen jättänyt sokerin ja valkoisen vehnän pois, maha on edelleen turvonnut ja lisänä on muita ikäviä vaivoja. Voisiko maitohappobakteerit myös auttaa? Mitkä olisivat tehokkaimpia. Mitä esim Probiootti -valmisteet Bioteekilta?
Vielä myös sellainen kysymys että onko noista luontaistuotekaupassa myytävistä elimistön puhdistaja-kuureista mihinkään esim bioteekin puhdistuskuuri tai Colon Tonic?
Olisin kiitollinen kommenteista sillä pää menee kaupassa pyörälle kaikista noista valmisteista ja niiden lupauksista
Hyvä lääke hiivasyndroomaan ja elimistön puhdistukseen
6
8775
Vastaukset
- neuvoja
Itse käytän parhaillaan maxmedican valmistamia tuotteita.Olen siinä kylläkin loppuvaiheessa. Olen kokenut juuri nuo maxmedican tuotteet tehokkaimmiksi. Colon Clear Probiootti maitohappobakteereita,Colon Clear Hiivakuuri tabletteja sekä samaan aikaan myös Colon Clear Vatsanhoitokuitua. Lisätietoa löytyy netistä.Kaikkia kolmea täytyy käyttää yhtäaikaa, jotta aineet tehoavat.Itselläni oli hiivaongelma aika paha.Johtuen juuri vääristä syömistavoista, joka kyllä muuttui kun reilu vuosi sitten aloitin laihdutus urakkani.Paino on nyt laskenut 85 kiloon, kun lähtöpainoni oli 108 kg.
- hiivanen
Kiitos neuvosta, tsekkaan netistä mistä kyseistä ainetta saa ja onneksi olkoon vain onnistuneesta laihdutusurakasta. Minulla on myös laihdutsoperaatio odottamassa käynnistymistään. Ongelmanani ei ole pelkästään rasvakerroksen kasvaminen vaan myös nesteiden kertyminen elimistöön. Tämä saattaa olla erään käyttämäni lääkkeen haittavaikutus (mielestäni lääkkeen käyttöohjeissa mainittu). Siksi täytyisi aloittaa laihdutus juuri nesteenpoistolla.
Mutta joka tapauksessa hyvää talven jatkoa sinulle ja toivotaan että jatkossa pysyisi kilot ja hiiva kaukana.
- Maisa
Kannattaa tosiaan syödä myös maitohappobakteerivalmistetta, merkillä ei niin ole väliä. Oma kokemus on, että lyhyt kuuri ei juuri auttanut,eikä pelkkä ruokavalio. Söin sitten kaksi kuukautta yhteen menoon. Ruokavaliota olen jatkanut yli puolitoista vuotta ja nykyisin jo vatsa sietää pientä herkutteluakin, aina ei jaksa kylässä selitellä. Minulla on nykyisin varalla maitohappobakteeria, jota otan ennen ja jälkeen juhlien ja vatsa pysyy melko hyvässä kunnossa. Syön myös kalaöljykapseleita ja Mivitotal- monivitamiinia.
- kanssa yks hiivasta
kärsivä, että tietääkö kukaan millä kasviksilla sais elimistön kuriin?
- Pölypallo
Olin sokerittomalla ja jauhottomalla kokonaan 3vkoa ja olo helpottui ja paino putosi hieman, nyt olen alkanut hieman totutella ja oireet nostavat päätään vaikkei paino nousekkaan. Syön Mivitotalia, kalanmaksaöljyä, Efamolia, Seleeniä ja sinkkiä. Nähtävästi puuttuu maitohappobakteerit kun muutkin tuntuvat niitä syövän, tais tohtori unohtaa ne.
- samasta kärsivä
Pölypallo kirjoitti:
Olin sokerittomalla ja jauhottomalla kokonaan 3vkoa ja olo helpottui ja paino putosi hieman, nyt olen alkanut hieman totutella ja oireet nostavat päätään vaikkei paino nousekkaan. Syön Mivitotalia, kalanmaksaöljyä, Efamolia, Seleeniä ja sinkkiä. Nähtävästi puuttuu maitohappobakteerit kun muutkin tuntuvat niitä syövän, tais tohtori unohtaa ne.
Kysyisin että mikä on tällä hetkellä teillä muilla tilanne hiivasienen suhteen.Itse olen suht koht hyvin saanut pysymään hiivan kurissa.Täytyy muistaa ettei syö ollenkaan pullaa ym vastaavaa.Muuten alkaa heti iho kutisemaan.Tällä hetkellä otan joka päivä Citricidal-ainetta kolme kertaa päivässä viisi tippaa ainetta sekoitettuna 2 dl mehua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760