Nöffini

Riikka-Liisa

34

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiris

      Vaikka en ole nöffiläisiä niin luen silti. Vaikuttaa naamataulusta isolta urokselta. Arvasinko oikein? Eikä enää ihan nuori. Kuvasta vähän vaikeampi päätellä. Oletko harrastanut sillä mitä?

      • Riikka-Liisa

        Hyvät arvaukset. Carlo on suuri uros ja ikää löytyy 5,5v. Carlon säkä on jotain 75cm. Painon arvaavat kaikki aivan yläkanttiin (veikataan 80-100kg), nimittäin jätkä painaa vaivaiset 58kg. Carlo on erittäin hoikassa kunnossa (ell:n mukaan erittäin hyvässä kunnossa), sillä Carlolla on paha lonkkavika ja vuoden vanhana jouduttiin kaikki raajat operoimaan. Huvittaa kuinka jotkut ihmiset ovat katsoneet, että ompa lihava koira (kun ovat kokeilleet jätkää huomaavat, että "sillä onkin vain niin paksu turkki").

        Carlon kanssa harrastaminen ei oikein onnistu, juuri lonkkien takia. Ell:n tuomio oli "siitä tulee ihan hyvä kotikoira". Carlosta piti tulla minulle näyttelykoira, mutta vain neljä näyttelyä ollaan käyty. Kun Carlo oli pentu kävimme raunioilla ja haussa tottiksen lisäksi (En hypyttänyt koiraa, eikä menty esteitä raunioilla. Sanon siksi, ettei ajatella, että itse olisin aiheuttanut koiralleni lonkkavian. Olin erittäin varovainen, mutta meillä oli huonoa tuuria.). Haaveeni oli myös vepe ja pulkanveto... Mutta siis tyystin on jätkä seurakoirana. Yhdessä käydään kesäisin uimassa ja kävellään yms.

        Jätkä elementissään:
        http://www.geocities.com/Petsburgh/8354/Inrico.jpg


      • 8789

        JOS TOI TULIS KADULLA VASTAAN NIIN JA JOS ASUT HELSINGISSÄ NIIN ANTAISITKO SÄ MUN JOS MÄ PYYDÄN NIIN LUVAN SILITTÄÄ SITÄ


      • Riikka-Liisa
        8789 kirjoitti:

        JOS TOI TULIS KADULLA VASTAAN NIIN JA JOS ASUT HELSINGISSÄ NIIN ANTAISITKO SÄ MUN JOS MÄ PYYDÄN NIIN LUVAN SILITTÄÄ SITÄ

        No, emme asu helsingissä. Kyllä Carloa ovat kaikki haluavat saaneet silittää (paitsi humalaiset kaarramme kaukaa).


      • man-legally
        Riikka-Liisa kirjoitti:

        Hyvät arvaukset. Carlo on suuri uros ja ikää löytyy 5,5v. Carlon säkä on jotain 75cm. Painon arvaavat kaikki aivan yläkanttiin (veikataan 80-100kg), nimittäin jätkä painaa vaivaiset 58kg. Carlo on erittäin hoikassa kunnossa (ell:n mukaan erittäin hyvässä kunnossa), sillä Carlolla on paha lonkkavika ja vuoden vanhana jouduttiin kaikki raajat operoimaan. Huvittaa kuinka jotkut ihmiset ovat katsoneet, että ompa lihava koira (kun ovat kokeilleet jätkää huomaavat, että "sillä onkin vain niin paksu turkki").

        Carlon kanssa harrastaminen ei oikein onnistu, juuri lonkkien takia. Ell:n tuomio oli "siitä tulee ihan hyvä kotikoira". Carlosta piti tulla minulle näyttelykoira, mutta vain neljä näyttelyä ollaan käyty. Kun Carlo oli pentu kävimme raunioilla ja haussa tottiksen lisäksi (En hypyttänyt koiraa, eikä menty esteitä raunioilla. Sanon siksi, ettei ajatella, että itse olisin aiheuttanut koiralleni lonkkavian. Olin erittäin varovainen, mutta meillä oli huonoa tuuria.). Haaveeni oli myös vepe ja pulkanveto... Mutta siis tyystin on jätkä seurakoirana. Yhdessä käydään kesäisin uimassa ja kävellään yms.

        Jätkä elementissään:
        http://www.geocities.com/Petsburgh/8354/Inrico.jpg

        NEWFOUNDLANDINKOIRAT OVAT IHANIA < MUSTAT JA RUSKEAT NÖFFIT


      • blackmagictiger
        Riikka-Liisa kirjoitti:

        No, emme asu helsingissä. Kyllä Carloa ovat kaikki haluavat saaneet silittää (paitsi humalaiset kaarramme kaukaa).

        varsinkin jossain saaristossa tai matkoilla.


    • Satu

      olen nöffi-omistaja! Yksi maailman ihanimmista roduista! Paras juttu on käynnyt meidän jätkän kanssa kun oltiin metsä lenkillä ja yksi vanhahko mummo oli marjastamassa. Koira mennä ryskäsi vierelläni ja täti kurkkas olan yli. Marjakori lensi ja täti lähti kiipeämään puuhun samalla kun huusi:KARHU!!! Kesti jonkun aikaa ennen kuin sain selitettyä, että koira tämä vaan on....

      • Riikka-Liisa

        Heh... mahtoi olla hauska näky =)

        Kävelin tietä pitkin Carlon kanssa, vastaan pyöräili pikkupoika kolmipyöräisellä ja pysähtyi kohdallamme. Kun hänen äitinsä tuli myös kohdallemme, poika kysyi äidiltään "Äiti, voiks toi olla karhu?", johon äiti "Kyllähän se voisi olla karhu, mutta se taitaa olla koira.".


      • man-legally

        MUN TÄYTYY TUNNUSTAA ETTÄ MÄ AINAKIN OON MENETTÄNYT SYDÄMMENI KYSEISELLE RODULLE


      • man-legally
        man-legally kirjoitti:

        MUN TÄYTYY TUNNUSTAA ETTÄ MÄ AINAKIN OON MENETTÄNYT SYDÄMMENI KYSEISELLE RODULLE

        ON NÄÄ ISOT RODUT BERNHARDILAINEN.DOGGIT.NÖFFIT JNE


      • man-legally

        SIINÄ ON JA NÖFFIT YLEISESTIKIN OVAT HIENOJA


    • 3xiloa

      Carlossa ja meidän Elviksessä on paljon samaa näköä. Suloinen on.
      Meidän herra on myös melko kookas. Korkeus hipoo vain 70 cm, mutta massaa koiruudelta löytyy. Koiralla ikää on vähän reilu vuosi.
      Lisäksi meillä on kasvamassa ruskea narttu nöffi, nyt reilun 4 kuukautta ja muistuttaa isännän mielestä ajokoiraa. Minusta se on tietysti maailman söpöin koira.

    • harmaa nöffi

      harmaa nöffi sallittu kysyin Kirsiltä ja paperikin saa mutta,näyttelyyn ei muuhun kyllä pentuja ei kaipaan nallelle kolmatta nöffiää miel.. uros nalle on eläkkeellä ja voi jättää Essille hyvästit koska vaan ja Essi nukkuu suruun myös eli sit kaivattas kaveria Essille ei astukseen sillä ei rikastu!

    • Nimetön

      TOI ON IHANA MÄ OON AINA TYKKÄNNÄ NÖFFEISTÄ

      • man-legally

        IHANIA NOI NÖFFIT,VOISIN KUVITELLA VAIKKA OMISTAVANI KAKSI SELLAISTA < KAKSI MUSTAA UROKSIA JA NARTTUJA,KAKSI RUSKEATA NARTTUJA.UROKSIA.JA SITTEN YHDEN MUSTA NARTTU


      • man-legally

        FCI2.BERNHARDINKOIRAT
        NÖFFIT
        SUURSNAUTSERI
        ROTTWEILER
        BERNINPAIMENKOIRA
        LEONBERGER


    • mä vaan taas

      Voi,kun kaunis koira! T. miiting

      • man-legally

        KUNPA TOLLAISEN SAIS JOSKUS


      • miiting
        man-legally kirjoitti:

        KUNPA TOLLAISEN SAIS JOSKUS

        Minulla ois mutta,pito vaik. laita s.postia 11v uros musta ja harmaa 3v narttu hihnat ruuat *itkee*


      • .........
        miiting kirjoitti:

        Minulla ois mutta,pito vaik. laita s.postia 11v uros musta ja harmaa 3v narttu hihnat ruuat *itkee*

        myy ja ostaa jatkuvasti koiria. Äsken oli nöffiä hankkimassa ja nyt heti myymässä. Kannattaa hieman harkita ja etsiä muita ketjuja, jossa kyseinen ihminen kirjoittaa.


      • Riikka-Liisa

        Kiitos...


      • man-legally
        ......... kirjoitti:

        myy ja ostaa jatkuvasti koiria. Äsken oli nöffiä hankkimassa ja nyt heti myymässä. Kannattaa hieman harkita ja etsiä muita ketjuja, jossa kyseinen ihminen kirjoittaa.

        bernhardinkoira
        nöffit
        leonberger
        tanskandoggi
        rottweiler
        mastiffit


    • man-legally

      VARSINKIN SUN NÖFFIS

    • Diamond

      siis käyn täälläkin ja olen myös tuolla toisaalla!

      • Riikka-Liisa

        Siltä näyttää... Tämä palsta vaan ei tunnu paljon elävän...


      • Diamond
        Riikka-Liisa kirjoitti:

        Siltä näyttää... Tämä palsta vaan ei tunnu paljon elävän...

        että täällä ei nöffiporukka niinkään liiku kuin tuolla toisaalla.


      • Riikka-Liisa
        Diamond kirjoitti:

        että täällä ei nöffiporukka niinkään liiku kuin tuolla toisaalla.

        Johtunee varmaan siitä, että täällä ei niinkään olla "omalla nimellä". Kun taas Lemmikki palstoilla voi usein selvittää toisen henkilöllisyyden.


      • man-legally
        Riikka-Liisa kirjoitti:

        Johtunee varmaan siitä, että täällä ei niinkään olla "omalla nimellä". Kun taas Lemmikki palstoilla voi usein selvittää toisen henkilöllisyyden.

        ihania koiria varsinkin mustat nöffit samoin myös bernhardilaiset ja saksanpaimenkoirat.


      • man-legally
        man-legally kirjoitti:

        ihania koiria varsinkin mustat nöffit samoin myös bernhardilaiset ja saksanpaimenkoirat.

        samoin muut rodut


      • man-legally
        Riikka-Liisa kirjoitti:

        Johtunee varmaan siitä, että täällä ei niinkään olla "omalla nimellä". Kun taas Lemmikki palstoilla voi usein selvittää toisen henkilöllisyyden.

        nöffi


      • man-legally
        man-legally kirjoitti:

        nöffi

        JA KAIKKI MUUTKI ISOT RODUT..


    • man-legally

      nöffit
      bernhardilaiset
      tanskandoggit
      leonbergerit
      mastiffit
      on ihania..

    • man-legally

      kummatkin nättejä

      • Ruhig

        Mullapa 1 nöffi on ^^ Musta narttu =P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe