Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Narai vai Mercuru siam bangkok

Vikatikkikö

Loman lopuksi muutamaksi yöksi mietimme hotellia,valinnanvaraa tietysti on mutta jompikumpi noista ehkä olisi sopiva ja isoja eroja ei ole.
Lähinnä kiinnostaisi tietää onko jollakin erikoisen negatiivisia kokemuksia niistä?

9

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ParempiaEdullisempiaOn

      Johtuneeko valinnat siitä molemmat taitavat olla Suomalaisen matkanjärjestäjien hotelleja.

      • noijkp

        Itse varaan aina Narain ja muut hotlat suoraan niiden omilta sivuilta. Usein aikaisin liikkeellä olevana saa väh 50 % early bird alennusta. Kannattaa seurailla sivuja pitkin vuotta. Varausvahvistus luottokortilla , mutta maksu vasta tiskillä kortilla tai in cash.


    • Kohchang1

      Kts kirjoittamani arvio Tripadvisorista
      Kirjoitettu suomeksi.

    • NäinKävi

      Saatana. Narai- hotellin ala- aulassa istuskeli aamuyön tunteina kauniita likkoja kun könysin kämpille. Yhden kanssa höpöttelin ja huoneeseen talutin. Kohta sain munat käteeni.
      Annoin sille tonnin ja avasin kohteliaasti oven.
      Ei mulla muuta.

      • blkuio

        Epäilen ! Narain aulabaari sulkee puolenyön tietämissä tuskin siellä ketään istuskelee aamuyön tunteina.


      • Pattispois
        blkuio kirjoitti:

        Epäilen ! Narain aulabaari sulkee puolenyön tietämissä tuskin siellä ketään istuskelee aamuyön tunteina.

        Älä epäile koska juttu on tosi. Olen ollut hotellissa usein pari päivää ennenkuin menen Pattayalle.
        Respan sohvilla päivystää aamuyöllä usein ammattilaisia jotka ovat jääneet ilman pokaa jo kiinnimenneissä baareissaan.


    • Vikatikkikö

      Narain tiesin olevan suomalaisten ohjelmistossa mutten mercuru, ei ole pakettimatka ja mietin vielä muitakin vaihtoehtoja mutta vaikea valita...

    • MercureSiam

      Molemmissa useamman kerran majoittuneena valitsisin (ja olen valinnut viimeisimmillä reissuilla) Mercure Siamin ehdottomasti. On uudempi ja huomattavasti parempi sijainti.

      • Vikatikkikö

        Kiitos mielipiteestä, kallistuksen varmaan samaan valintaan.👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe