Narai vai Mercuru siam bangkok

Vikatikkikö

Loman lopuksi muutamaksi yöksi mietimme hotellia,valinnanvaraa tietysti on mutta jompikumpi noista ehkä olisi sopiva ja isoja eroja ei ole.
Lähinnä kiinnostaisi tietää onko jollakin erikoisen negatiivisia kokemuksia niistä?

9

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ParempiaEdullisempiaOn

Johtuneeko valinnat siitä molemmat taitavat olla Suomalaisen matkanjärjestäjien hotelleja.

• noijkp

Itse varaan aina Narain ja muut hotlat suoraan niiden omilta sivuilta. Usein aikaisin liikkeellä olevana saa väh 50 % early bird alennusta. Kannattaa seurailla sivuja pitkin vuotta. Varausvahvistus luottokortilla , mutta maksu vasta tiskillä kortilla tai in cash.

• Kohchang1

Kts kirjoittamani arvio Tripadvisorista
      Kirjoitettu suomeksi.

• NäinKävi

Saatana. Narai- hotellin ala- aulassa istuskeli aamuyön tunteina kauniita likkoja kun könysin kämpille. Yhden kanssa höpöttelin ja huoneeseen talutin. Kohta sain munat käteeni.
      Annoin sille tonnin ja avasin kohteliaasti oven.
      Ei mulla muuta.

• blkuio

Epäilen ! Narain aulabaari sulkee puolenyön tietämissä tuskin siellä ketään istuskelee aamuyön tunteina.

• Pattispois
        blkuio kirjoitti:

Epäilen ! Narain aulabaari sulkee puolenyön tietämissä tuskin siellä ketään istuskelee aamuyön tunteina.

Älä epäile koska juttu on tosi. Olen ollut hotellissa usein pari päivää ennenkuin menen Pattayalle.
        Respan sohvilla päivystää aamuyöllä usein ammattilaisia jotka ovat jääneet ilman pokaa jo kiinnimenneissä baareissaan.

• Vikatikkikö

Narain tiesin olevan suomalaisten ohjelmistossa mutten mercuru, ei ole pakettimatka ja mietin vielä muitakin vaihtoehtoja mutta vaikea valita...

• MercureSiam

Molemmissa useamman kerran majoittuneena valitsisin (ja olen valinnut viimeisimmillä reissuilla) Mercure Siamin ehdottomasti. On uudempi ja huomattavasti parempi sijainti.

• Vikatikkikö

Kiitos mielipiteestä, kallistuksen varmaan samaan valintaan.👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1362
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe