Oletko käynyt tutustumassa aikuisten leluihin?
Miltä näyttivät?
Ostitko jotain?
Oletko vieraillut seksikauppojen nettisivuilla ?
Onko siellä jotain myös meille, varttuneemmalle aikuisväelle sopivaa?
Kävin katselemassa yhden kaupan nettisivuja. Hämmästyin. Luulin tietäväni jo likimain kaiken, mutta huomasin, etten tiedä tai tunne puoliakaan leikkikaluista ja niiden käyttöön liittyvistä asioista.
Yhtä lelua mietin jo eilen, että pitäisikö ostaa sellainen, mutta en löytänytkään sitä enää tänään. Eli sen pituinen se.
Oletko käynyt seksikaupassa?
49
643
Vastaukset
- Hyvinhyvinmoraalinen
Pssst.
Kello on päivä. Lapset valvovat ja saattavat lukea palstoja.
Vasta klo 22 jälkeen on lupa puhua seksistä.
Tähän aikaan on olemassa Aikuisten Lelukauppoja. Lasten Lelukauppoja.
Kröhöm. Juu.
Olen kävellyt ohitse. Saattaa olla, että vahingossa olen vilkaissut näyteikkunaa, ja nähnyt siitä pelokkaan itseni heijastuksen. Etsipä netistä.
AIna siellä jotain Grilli-ohjetta löytyy.
Ainakin näin kesäisin.
Et sitten grillaa Makaroneja.
Vaikka lapselta tunnutkin.
H.- ikkunaOstoksilla
Katselin Helsingissä yhden lelukaupan ikkunoita ja siinä oli esillä Stefan Lindforsin suunnittelemia dildoja. Olin äimän käkenä. Sopiiko lelujen suunnittelu, sisustus ja muotoilu samaan kuvioon? Mitähän muuta se mies vielä tekee?
- Heleena1978
Onko näitä Stefan Lindforsin dildoja saatavilla vielä Turussa. Seksikaupoista? Netistä tms.
- muotoilijan.äiti
Heleena1978 kirjoitti:
Onko näitä Stefan Lindforsin dildoja saatavilla vielä Turussa. Seksikaupoista? Netistä tms.
muotoilijahan tekee mitä pyydetään tai mitä itse huvittaa, ei siinä esteitä ole millekään tarvikkeelle...............
- KokeiltuOn
Olen uteliaisuuttani tilaillut ja ostanut jos jonkinlaista vempelettä. Iso pussillinen on kaapin perillä. On jälkeenjääneillä ihmettelemistä kunhan minusta aika jättää. Pitäisi hävittää kun ei niille ole ollut käyttöä, kumppani on hoitanut hyvin hommansa.
Varsinkin yksin kokeillessani tuli tunne että jotain puuttuu. Yhdessä ollaan myös kokeiltu, nyt on jäänyt lähes kokonaan.
Olen aina ollut utelias uusille asioille, nämä seksivälineet eivät oikein ole minun juttuni, eihän sitä tiedä jos ei kokeile.- OstaisinkoTaiEntäSinä
Lähdepä jonnekin kirpputorille lelujesi kanssa ja laita ne myyntiin. - Jos veisit jonnekin pääkaupungin seudulle, voisin mielelläni tulla katsomaan niitä ja sinua. ;)
- KokeiltuOn
OstaisinkoTaiEntäSinä kirjoitti:
Lähdepä jonnekin kirpputorille lelujesi kanssa ja laita ne myyntiin. - Jos veisit jonnekin pääkaupungin seudulle, voisin mielelläni tulla katsomaan niitä ja sinua. ;)
Olen arvokas 60 lady. Ei minusta kukaan uskoisi että on monipuolinen arsenaali seksileluja ;)
Vähintään peruukkiin ja tummiin laseihin olisi sonnustauduttava mikäli voisin lähteä myymään kirppikselle. - O-Orvokki
Tietysti voisin tuoda peruukin mukanani ja vaikka jonkin kaavun ja ison lierihatun. Itselläni on aina ollut erilaisia rooleja ja niihin liittyviä asuja, kun olen liikkunut monissa erilaisissa ympyröissä niin yksityisesti kuin työelämässäkin.
Leikittelin ajatuksella, enkä oikeastaan tiedä olisiko niiden tuotteiden myyminen millä tahansa torilla tai kirppiksella sallittua.
Luulenpa, ettei monikaan normaali aikuinen mietiskele toisten ihmisten yksityisiä intiimejä kuvioita, ellei joku syystä tai toisesta nosta jotain näkökulmaa itse esille.
- JoskoJoskusKoskaanEi
En kehtaisi tunnustaa vaikka olisinkin.
- parasseksilelu
olen katsellut ja löytänytkin , eli musta kangaspussi jossa kiristynaru. käyttöohje: olet löytänyt kivan seksikumppanin,mutta naama aika ruma. eli sido kangaspussi päähän,niin että ruma naama peittyy , senjälkeen seksi on todella mahtavaa. voit tietysti ostaa samasta kaupasta liimattavia kasvojen kuvia hyvännäköisistä henkilöistä ja liimata tähän kangaspussiin. on hyvä ja halpa konsti seksin parantamiseksi.
No mä kehtaisin ilomielin jos olisin käynyt, mitä kehtaamista siinä on, pahus soikoon. Eikö tuo ole ihan sama asia kun kävisi lankakaupassa, rihmoja ja nyörejä, rinksukoita ja renksukoita. Koskaan en ole vielä seksikaupassa käynyt. Aikamoinen aukko sivistyksessä. Kohtahan tässä alkaa olla kiire. Semmosessa kaupassa on vielä käytävä, ehottomasti, en tosin tiedä mitä sieltä ostaisin, jospa vaikka tulisi heräteostoja. Se olisikin hauskaa jututtaa myyjää, ja oikein hassuna haahuilisi, joka esinettä hoopona kyselisi, mitä ihmettä tällä tehdään jne. Ei hävettäs yhtään.
Onkohan niitä putiikkeja täällä periferiassa, seuraavana vapaapäivänä pitääkin työntyä moiseen putiikkiin.On se varmaan monenkin ihmisen mielestä enemmän tai vähemmän jännittävä, ehkä hieman nolostuttavakin juttu. Oma ensimmäinen käyntini ja siitä myöhemmin käydyt keskustelut ovat jääneet mieleeni.
Helsingin keskustaan, jonnekin Vanhan kellarin lähelle oli avattu uusi seksitarvikekauppa ja sitä mainostettiin jollain uudella tapaa, avoimemmin kuin hämäriä sivukatujen putiikkeja, joihin ihmiset pujahtivat yleensä sivuilleen vilkuillen salaa ostoksille.
Olin itse keskustassa töissä ja päätimme poiketa yhdessä silloin noin 20-vuotiaan tyttäreni kanssa katsomassa, millainen paikka kauppa oikein on ja mitä siellä myydään. Sovimme tapaamisen ja menimme kauppaan. Kiertelimme siellä, katselimme monenlaisia aikuisten leluja ja muuta seksileikkien rekvisiittaa. Välillä juttelimme ja esitimme myyjällekin joitain kysymyksiä. En muista, että olisimme ostaneet yhtään mitään. Emme tainneet myöskään keskustella asiasta käynnin jälkeen sen enempää.
Lapseni oli saanut seksivalistusta kotona ihan normaalina asiana jo ihan pikkulapsena. Tanskalainen piirroskuvitettu lastenkirja, Meille tulee vauva, jonka ostimme aikoinaan kolmivuotiaalle, herätti joissain tuttavissamme paheksuntaa. - Aikuisina en muista meidän paljoakaan seksistä keskustelleemme.
Kun kerroin työpaikallani joskus kahvitauon aikaan tutustumiskäynnistämme, se herätti paheksuntaa kuulijoiden joukossa. Erityisen sopimattomana pidettiin sitä, että olin käynyt kaupassa (aikuisen) lapseni kanssa.
Kotona ei muista meidän käyneen sen kummempia keskusteluja aiheesta, mutta olin tietysti ainakin maininnut asiasta myös aviomiehelleni. Sen jälkeen en niissä kaupoissa olekaan käynyt ennen kuin poikkesin kerran viime vuonna ohimennen kuljettuani yhden kaupan ohi ja huomattuani näyteikkunassa mainoksen Stefan Lindforsin suunnittelemasta dildosta.
En. Mutta mulle on ostettu yksi niin että jouduin ite hakemaan se paikallisesta postista, eli kylän ruokakaupasta. Vähänks jännitti, mun posket oli varmaan niin punaiset että kaikki arvasi. Odotin että vähintäänkin Ron Jeremy seisoo tiskin takana ja ojentaa sen mulle, silmää iskien. Ei onneksi.
Se oli pelottava vehje. Pieni ja sininen, mutta niin kauhea tärinä että olisi voinut käyttää betonin poistoon. Roskiin meni.- flegmaatti
Tietenkin. Kyseinen alue ihmiselossa kiinnostaa. Ostokset ovat jääneet tekemättä.
Muutama vuosi sitten Berliinissä, vaimoni sanoi lähtevänsä etsimään jotain punaista laaseria, lienee joku tekstiili. Olimme Kudamin päässä, lähellä romukirkkoa ja neuvonpitopaikallemme näkyi erotikkamuseon mainos.
Sovimme, että hän lähtee etsimään sitä laaseriaan ja minä menen tappamaan aikaa em. museoon.
Luumuilin hiljalleen museon alakerran läpi ja seuraavaksi siirryin kerrosta ylemmäksi. Näyttely muuttui mielenkiintoisemmaksi mutta samalla maksulliseksi ja sehän ei sopinut pieneläkeläisen budjettiin.
Vetelehdin ulos ja soitin vaimolleni joka olikin löytänyt sen laaserinsa jostakin melonista tai mungosta.
Ilmeisesti kuluneet 1,5 tuntia olivat tyydyttävämpiä vaimolleni kuin minulle.
Yhteisillä matkoillamme olen muutaman kerran käynyt jututtamassa livepalvelun tarjoajia mutta olen poistunut alle arvioimani 5:n minuutin kriittisen aikarajan.
Joskus minut on myös kehoitettu poistumaan. - ihanaa9
Pakkohan siä on joidenkin käytävä vai kuinka luulet niiden liikkeiden menestyvän parhailla paikoilla kaupungeissa ? Monet liikkeet lopettavat kannattamattomina mutta seksikaupat sen kun porskuttaa samalla paikalla vuodesta toiseen. Sama koskee näitä tissibaareja joissa voit käydä katsomassa livenä miltä nainen alastomana näyttää. Kyllähän sekin jostain kertoo että näitä välineitä suunnitellaan jo aivan desing tuotteina ja omilla haluilla. Teko pimppejä ei niinkään paljon mainosteta kuin niitä keppejä liekö niitä keppejä sit helpompi jäljitellä ?
- VarmaanIhanMukavia
Yhdellä sivustolla näin monenlaisia peppuja, isompia ja pienempiä, myös pienempiä osasia. - Kaikenlaisia leluja ikuisillekin tarjotaan. Varmaan ihan kivoja korvikkeita, ellei elävää ole lähettyvillä.
- KukaKehtaaUskaltaa
Olen käynyt muutamia kertoja. En löytänyt mitään erityisen kiinnostavaa.
Oletko itse käynyt? - Tarpeeseen.on
Kävelin reippaasti sisään ja valitsin sopivan n. 30 euron hintaisen värisevän dildon, silikoonityyppistä. Myyjä oli yhtä asiallinen kuin jos olisin ostanut kahvinkeitintä. Ei hävettänyt yhtään. Käytän kun siltä tuntuu. Ekan ostin jo yli 15 vuotta sitten, silloin en osannut valita hyvää, eikä myyjäkään ollut ammattimainen, onneksi putosi ja rikkoontui.
- Anonyymi
400g, neljän grillimakkaran paketti. Hinta 1,59. Ja pullo rypsiöljyä.
- chimsh
Tiedätkö miksi arkkitehtuuria, muotoilua ja suunnittelua sanotaan
hiljaiseksi tai äänettömäksi lauluksi? - Heleena1978
Mitkä on parhaat nettikaupat? Hotlips, Kaalimato,Huippukiva, Vuxen?
- Huumoria
Onhan noita ja lapsetkin oppivat pienestä pitäen.
Hiljattain oli lehdes kun äiti punnitsi kaupassa kaalin ja antoi sen 5v lapselleen kassalle kannettavaksi niin lapsi siihen; kaalimato com jotta elämä olisi nautilloisempaa.
- asdfsdf
En oo nii uusavuton. mielikuvitukseni on pyhäkoulumaisimmillaan sitä mitä seksikauppojen tarjonta härskeimmillään. Ne eivät siis yllä tasolleni
- tööttt
en ole - mun lapsuuskoti oli tosi köyhä ja ihmiset sitä mieltä ettävajakkeina syntyneitä ei kannata kouluttaa millekään alalle kun ei ne kuitenkaan pärjää missään - vasta vanhemmalla iällä olen löytänyt sitä ominta eloa ja osaamista missä tuntenu onnistumisenkin kokemuksia joskus.
Olen käynyt ja ostanutkin muutaman lelun kumppaneilleni. Osa on ollut onnistuneita lahjoja, osa vähemmän osuvia. Nykyään on helpointa tilata netistä, mutta en oikein osaa kuvitella sellaista ostosta, joka sopisisi yksinäiselle miehelle. Sooloseksi ei ole kivaa.
- pirremiinapas
Joululahjaksiko?
- pehmonen
Pumpattava barbaara!
- Bengalitikku
Mulla ei ole ollut mitään keinoa, ihan livelelu ollut ja videot luomilla.
Jos tilaisin netistä, punastelisin varmaan.
En osaisi eli kehtaisi mennä s-kauppaan - kuin naamioituneena.
Sitten paketti pitäisi myös hakea postipisteestä kans naamioituneena.
Eihän nuo lelut mahdu postiluukusta edes kait.
En ole utelias, mutta kysyn kuitenkin (hihhih), millainen on epäonnistunut
leluostos? Ihan tiedoksi sellaisille, jotka tekevät impulssiostoksia.
Mä olen miettinyt, että eikö taikinavatkaimeen voisi liittää jonkin lisän, koska esim. käsivatkaimissa on nopeussäädöt 1 - 4. Sähköjohto on tosin aika lyhyt, joten tarvittaisiin jatkoroikka. Tai toimia lähellä pistoketta. Bengalitikku kirjoitti:
Mulla ei ole ollut mitään keinoa, ihan livelelu ollut ja videot luomilla.
Jos tilaisin netistä, punastelisin varmaan.
En osaisi eli kehtaisi mennä s-kauppaan - kuin naamioituneena.
Sitten paketti pitäisi myös hakea postipisteestä kans naamioituneena.
Eihän nuo lelut mahdu postiluukusta edes kait.
En ole utelias, mutta kysyn kuitenkin (hihhih), millainen on epäonnistunut
leluostos? Ihan tiedoksi sellaisille, jotka tekevät impulssiostoksia.
Mä olen miettinyt, että eikö taikinavatkaimeen voisi liittää jonkin lisän, koska esim. käsivatkaimissa on nopeussäädöt 1 - 4. Sähköjohto on tosin aika lyhyt, joten tarvittaisiin jatkoroikka. Tai toimia lähellä pistoketta.Livelelua ei ole, eikä viitsisi Filippiineiltä hankkia. Nettimyyntiliikkeet lähettävät huomaamattomasti. Joskus lelut lakkaavat toimimasta taikka eivät muuten täytä tehtäväänsä eli eivät lisää nautintoa. Pumpattava barbara tai pimpero ei houkuta vähääkään.
- mummäks
- tietysti on hyvä asia että nuoret saavat tieto seksuaalisuudestaa - aikahäskiltä vaikutti yhden lehden provokuvan viestisisältö - pikkupojat julistaaa että ihanaaa kun olemme saaneet viettääensimmäisen gay-yömme - varmaakin jonkin vanhan tautisen pässin koinittavana - lapsuus jäänee liian lyhyeksi muutenkin nykyäkin
- niin tytöillä kuin pojillakin. - kysynn
- toka juttu vois asiasisälltönä olla kaikk revähtymät, tyrätja vammat mitä ihmiset saavat väkivallan seurauksina tulehdustenkin kera
- niidenkin hoito kivulloisuuden ohella kallista lystiä jos yleensä ihmisillä yhtään tuntoaistia tallella - yleensä arkaluotteisuus on ammattimainen hämäytermi ihmiskunnan historaraaleissa arkistojennkätköihin. Olipa kehon aukoista kohteena suu tai kurkku. vagina tai peräsuoli - tautisten kanojen revittävänä. - Saksanmaalla
Haa, mutta kuka on käynyt oikeassa bordellissa, jossa madame ohjailee toimintaa?
- flegmaatti
Reperbahnilla Eros-Centerissä. Päivällä. Vaimo jäi lasten kanssa odottelemaan minua ulkopuolelle. Arvioin 5 min kriittiseksi tutustumisajaksi.
Sama kaupunki Herbertsrassella. Jäi tosin kadulta käsin ihailuksi ja vaimoni punkiKööpenhamim perästä kadulle vaikka kadun pään sulkevassa peltiseinässä oli saksaksi selvä teksti "pääsy kielletty naislta ja alle18v miehiltä.
Amsterdamin "näyteikkunat tarkistimme vaimon kanssa kahdestaan.
Enemmän olen jututtanut kadulta pyydystäjiä. Mm. Comolla, Firensessä, Kööpenhaminassa, Buda-Pestissä. Aina kun on sattunut kohdalle.
- Anonyymi
Olen ostellut erilaisia kumeja palleihini
Myös palleihini metallipainoja monenlaisia
Käytän myös pussihousuja ja kumisaappaita
Antaa arkeen iloa ja mielihyvää
Mukava kuulla millaisia mielihyvää leluja muut käyttää
Minulla kik nimellä pussihousu - Anonyymi
Olen toki vaimon kanssa. Ostettiin iso tuubi liukkaria. Hienoja kapistuksia siellä esillä kyllä. Katseltiin siinä samalla.
- Anonyymi
Olen. Ostin. - Nm. Kauan aikaa sitten
- Anonyymi
Ihan tuli muistelot mieleen. :)
Aikuisten lelut olivat kivoja ja toivat mukavia vaihteluita. Sain joululahjoiksi mukavia paketteja, joita en voinut avata lasten läsnäollessa. :)
Itsekin ostin tälläisiä kivouksia lahjoiksi.
Rakkauden ilottelut, yhteiset "jutut", ovat virikkeitä antavia ja siinä on se hyvä puoli, ettei pahemmin edes tule mieleen että tylsistyminen alkaisi vaivaamaan. Ruoho on vihreää aidan sisäpuolella ja aidan toisella puolella tuntuu, että sieläpä on huonompaa ruohoa. Mikäs sen parempaa.
Mielikuvitusta kehiin vaan ja hitto kun on mukavaa.
Nykyään kun en ole parisuhteessa, niin en odottele tälläisiä lahjoja. Hyvä niin.
Mutta ennen oli toisenmoisesti. Yhdessäolon suloisia asioita on juuri pikku yhteiset salaisuudet. Ne kantavat pitkälle. Loppuelämään asti. Niin luulen.
Heikunkeikku - Anonyymi
Säälittävää. "Aikuisten lelukaupoissa". Nuorten juttuja. Eläkeläinen luulee vireä
ja nuori olevansa. - Anonyymi
Eipä ole ollut tarvista leluille. Omin käsin on tähän asti pärjännyt, enkä voisi edes kuvitella jotain dildoa käyttäväni, vaikka en miehenkään kanssa ole vuosiin ollut :D
- Anonyymi
Lähin on Hampurissa Grosse Freiheit - kadulla ja ympäristössä
siisti iso valvottu bordelli koronankestävä materiaalikauppa
Das Artemis Brrliinissä jne
Kysykää eläkeläisalennusta, yleensä päiväaikoina on alemnushinnat ja tarjonta on siis myös naisille - Anonyymi
Veivaa nännejäsi ja käytä mielikuvitustasi niin saat paremmat kiksit kuin joillain surisevilla...🤌🧠
- Anonyymi
Nuku yöllä, uni putsaa aivoja. - Nm. Ei junalauta
- Anonyymi
Olen seksualisesti niin herkkä naisena että pääsen oman käden kautta onneen, Rumahan se olisi kuolinpesän tyhjennyksessä siten kuoltua,jos seksi leluja koti löytyisi.
- Anonyymi
Juuri näin pitää toimia, sillä olisihan se noloa, jos vainajan karderooppi olisi täynnä tekokyrpiä ja muita asiaan liittyviä vermeitä. Poikkeuksena tietysti, jos keittiön kaapeista löytyy esim. suurikokoisia perunanuijia, niin ne eivät varsinaisesti herätä huomiota, vaan voidaan reilusti lisätä omaisuusluetteloon.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312112Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601386Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038- 49978
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814