Onko helsingin vesillä hyvin kuhaa missään?
Venepaikka nyt ensikertaa itä-helsingissä ja kuhapaikat vähän hakusessa, ideoita?
Helsingistä kuhaa?
3
910
Vastaukset
- helapäää
Verkkomiehet on vetännä partaansa paremmat kuhat.
Soot pärikymmeentä vuottä myöhäs. - Seagull_5hp
Vanhempi kokemus neljännesvuosisadan takaa: Krunikan selältä Santikan, Vasikkasaaren ja Koivusaaren väliseltä alueelta on tullut sekä kuhaa että eioota. Suurin uistelukuha sieltä oli 2,4kg ihan Santahaminan rannasta ehkä 200m. Paikan voi nyt pajastaa kun en ole siellä enää pitkään aikaan edes käynyt. En tosin tiedä miten lähelle Santahaminan sotilasaluetta saa nykyään sivilihenkilö veneellä mennä, itsellä oli mandaatti ja jopa vene saarella aikanaan.
- Anonyymi
Ei sieltä pääkaupunkiseudulta mitään kalaa saa helsinkiläiset roskaavat vain.Mielummin lappiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442