Kyselisin mielipiteitä valmet petrasta.Omistan erittäin siistin ja todella vähän ammutun petran vm-86.On kuulemma aika harvoin myynnissä.Paljon minun pitäisi siitä saada? Ajattelin hommata uudemman tilalle.Kiitos etukäteen!
Valmet petra-86 arvo?
12
3274
Vastaukset
- siisti§
Jos on todella siisti,niin noin 500 euroa on lähellä .
- Nimetön
kyl on siisti peli! sain isä-ukolta ku se ei voinu ampuu sil ku on vasuri ja ite ampunu alle 50 kutia!
- mie
kyllähä tuo petra on myynnissä arvostettu pyzzy...
kyl sun pitäis saada siitä 600-800e!- Nimetön
Olen kyl samaa mieltä,et 6 se hinta vähintääkkin pitää alkaa.Ammuin sillä syksyllä avotähtäimisenä yli sataan metriin vasan ja se oli eka hirveni!!
- pierupetra
Nimetön kirjoitti:
Olen kyl samaa mieltä,et 6 se hinta vähintääkkin pitää alkaa.Ammuin sillä syksyllä avotähtäimisenä yli sataan metriin vasan ja se oli eka hirveni!!
en tommosesta sohlosta 50€ maksasi vaik olis uus....
- Nimetön
pierupetra kirjoitti:
en tommosesta sohlosta 50€ maksasi vaik olis uus....
Mikäs sivarin retku siellä mölyää!!!!
- pierupetra
Nimetön kirjoitti:
Mikäs sivarin retku siellä mölyää!!!!
hoh hoijaa....sä se sivari taidat olla....tommoset petrat saa tunkee suonsilmään...eiku puonsilmään...ei tommosilla paska rutkuilla mitään tee...pulttilukkonen se paras on!!!!
- people=shit
Itselläni on tikka master m695 .30-06 mutta isukilla on petra. Sillä ammuin ensimmäiset kiväärilaukaukseni ja täytyy sanoa että kyllä oli hyvä ampua. Kyllä ne tietääkseni aika suosittuja on. (meidän porukassa kahdella on petra). Joten 600 ei ole liikaa. Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa...
- hirvi ja vasa
ei se niin arvokas ole ku luullaan mun petra oli 1.5v hukassa mettässä ja vittu se oli ku uus mut asekauppias sano et se on ruostunu pilalle ja lukko jumis ja hylsy välis ei tullu hirvee eikä vasaa eikä rahaa vaihdoin sen lamppu öljyyn. joten arvo on lamppu öljyn mukaan..
- toivottavasti ol kakkista ö...
ei jaksa enää ottaa kantaa!
- -VARMAA TIETOA.
1000 euroa.
- jotain tietoa
1500 euroa on nykyää keski hinta. alle 1000 euroo ei kannata myyä ku se on kohta perinne ase
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399