Kusipääfaija pilasi kesälomani

Vituttaaniinsaatanasti

Olen tällanen 13 v. miespuolinen teini. Tässä tämän kesän paska: Oltiin menossa reissuun Etelä-Suomeen katsomaan vanhaa kotipaikkamme, jossa en ole käynyt moneen vuoteen. Odotin reissua innolla, ehdin pakata valmiiksi. Päivää ennen reissua äiti, isä ja pikkusisko lähtivät torille. Isä kittasi lonkeroa aivan vitusti ja äiti kielsi sitä ostamasta lisää. Isä on sellainen, että se suuttuu aivan vitun mitättömistä asiosta ja sitten se mököttää kuin joku helevetin 5 v. penikka. Se tekikin sillain, että alkoi mököttämään ja PERUI lomareissun. Mä sitten karjuin sille kaikki maailman kirosanat ja törkypuheet, mitä keksin hänestä. Nyt se on nukkumassa ja mä kirjoittelen täällä keittiössä ja syön iltapalaa. Vituttaa ja masentaa aivan saatanasti, tekisi mieli tintata sitä kunnolla turpaan jos pystyisin. Mä tiedän että kahen päivän kuluttua se tulee pyytelemään anteeksi ja sitten se koetta korvata sitä jollakin tavalla...
Ei saatana oikeesti!
Olisiko täällä muita nuoria, joilla on samoja ongelmia? Asiallista keskustelua, kiitos.
(Ne jotka tulevat vittuilemaan ja tai haukkumaan, voivat suksia hevonvittuun, kiitos!) :)

7

345

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkisetää

Onko isälläsi jotain pahaa oloa mitä pitäisi purkaa jne. Onko hän masentunut? Itel jos on sellane olo nii tuun helposti vihaiseks...

• Usko_vain_en

Nyt kun se nukkuu niin maistat vähän sen lonkeroa ja ehkä sitten syy perumiselle avautuu sinullekin...

• Juopolle-luu-kurkkuun

Alku kuulosti tutulta, mutta pääsit vähällä.

Minä olen juopon narsistin poika. Huoltaja kärsi myös vainoharhaisesta kitsofreniasta, sekä oli yhden lääkärin mielestä selvä psykopaatti. Saat uskoa, että on ollut hauskaa.

• Oonak

Mun iskä on myös juoppo narsisti ja mutsi on myös narsistinen.

• Oonak

Narsisti*

• totuus666

Isäsi on alkoholinarkkari, eli alkoholisti.

• yytiy

vissiin äitis ei imenyt sen kasseja tyhjiksi, puhupas siskolles

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      149
      2403
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      977
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      156
      967
    4. 66
      960
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      80
      952
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      909
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      40
      898
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      777
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      773
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      591
    Aihe