Olen siis hetero henkeen ja vereen.
En koe naisissa mitään seksuaalista vetovoimaa enkä nauti naisten seurastavaan kaipaan ybermiehistä miestä. Joka ei ole nykyajan tatuoitu lihaskimppu ilman tunteita ja aivoja. Onko mulla menekkiä transumarkkinoillla?
En ole kaunis nainen
Haluaako transu heteronaista
12
337
Vastaukset
Kummallinen kysymys o_O
Oletan, että kysyt nyt suunnilleen "Voiko transmies olla minusta kiinnostunut vaikka olen hetero?" Jos kyseessä on hetero transmies, niin miksei voisi olla. Kauneus on katsojan silmässä jne, luonne ja henkilökemia sitäkin tärkeämpiä (ainakin osalle ihmisistä). Mutta jos sinulla on hyvin vahva oma käsitys siitä, että mikä on miehinen mies ja heterous sydäntä lähellä, niin pystyisitkö sinä hyväksyä transmiestä miehenä? Siinäkin tapauksessa, että hänellä tod näk ei olisi perinteistä mieselintä?
Mutta vähän on semmonen maku tässä taas, että transmiehet olisi jotenkin B-luokan ihmisiä. Kun ei normaalia miestä saa, niin kelpaako sitten "transulle" Toivottavasti tulkitsin vain väärin.- Levai
Todennäköisesti tulkitsit väärin. "Transu" itse asiassa on viitannut ja viittaa pääosin transvestiittiin, vaikka nykyaikana sitä tunnutaan käytettävän viittaamaan transsukupuolisiinkin. Eli todennäköisesti aloittaja hakee ihan cis-miestä, joka on kosketuksissa naiselliseen puoleensa.
- Väärältä_pohjalta
Noin 90% tranvestiittimiehistä on heteroita, joten eiköhän joku "transu" löydy aloittajallekin. Ainoa no-no tekijä on tuo haukumanimen (transu) käyttö joka osoittaa aloittajan väheksyvän transihmisiä.
Levai, tiedän että näinhän ne asiaan yhtään perehtyneet tuota sanaa käyttää, mutta sepä se ongelma on, kun termit näyttää olevan vähän hakusessa välillä. :)
- Levai
Kviini kirjoitti:
Levai, tiedän että näinhän ne asiaan yhtään perehtyneet tuota sanaa käyttää, mutta sepä se ongelma on, kun termit näyttää olevan vähän hakusessa välillä. :)
Tiedän hyvinkin ja ymmärrän. Joskus on tosi vaikea saada kiinni siitä, mitä ihmiset hakee transulla. ^^' Transvestiitti ja transsukupuolinen ei kuitenkaan ole sama asia. :)
- hohhoijaaaa
No itse kyllä toivon, että kukaan transmies tai sen puoleen transvestiitti ei alennu seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla on heihin noin alentuva asenne kuin aloittajalla.
- vansagain
Aika harvinaista, että 100% heteronainen ei yhtään viihdy naisseurassa, toisin kuin lähes kaikki heteronaiset.
Mua ainakin kiinnostaa transu!!! mitä tiukempi sen parempi. Tärkeintä on että tykkää seksistä,on se sitten pyllyseksiä tai normaalipanoa
- guftseesytsgxcxg
Transulta saat pelkkää pyllypanoa.
- osa_aikatyttöilijä
transvestiitit on yleensä heteroja, että se siitä!
- Sateenkaarenalla
Aloittaja tarkoitti, ettei tunne seksuaalista vetoa toisiin naisiin. Itse olen lesbo ja joskus ihmettelen, jos näen kaksi heteronaista(ystävät) yhdessä vaikka kahvilassa kahvittelemassa, että pitävätkö he toisiaan edes missään määrin viehättävinä. Ymmärrän, jos ei tunne vetoa samaa sukupuolta kohtaan, mutta välillä tulee mietittyä kaikenlaista. Sana transu on minusta haukkumasana, ainakin monet tiitit kokee sen niin puhumattakaan transsukupuolisista. Henkilö, joka ei ole LGBT-ihmisiä eikä hänellä ole sellaisia tuttujakaan eikä ole perehtynyt asioihin, voi helposti käyttää termejä väärin ellei sitten joku opasta häntä. Valtaosa tiiteistä on heteroita, vaikka transvestismi ei ole sidoksissa seksuaaliseen suuntautumiseen. Transsukupuolisista löytyy sitten niin heteroita, homoseksuaaleja kuin biseksuaalejakin. Monet transvestiitit varmasti haluavat itselleen ainakin naispuolisia ystäviä, joiden kanssa voi esimerkiksi käydä katselemassa vaatteita tai mennä vaikka jonnekin kahville/teelle.
- Anonyymi
Heteronainen haluaa ybermiehisen miehen, ja pohtii voisiko transvestiitti olla hänelle sopiva...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337482Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213370Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291417Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1821398- 1461285
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1741040- 39986