Hei onko kokemuksia Balista ja Bali beach hotellista?
Vastaukset 9
- zcncn
On, mutta sijaitsee Indonesiassa.
- Hagggg
Itse olet indonesia. On Kreetassa Bali beach
- kreetanfani
Balista kokemusta vain läpiajon verran, mutta vaikutti tosi kivalta ja idylliseltä pikkukylältä, taitaa olla vaan aika kuuma paikka, sen verran oli vuorten "kainalossa".
- Suvakkilesbo
Ei virtu nyt on parempi että tää rekkaöesbo lopettaa heti matkan suunnitelun millane vitun urpo kuvittele balin olenvan kreikassa :D oon kaikkea kuullu mutta nyt tuli pohjat miten vitun tyhmä legginslortto voi olla
- rekkaöesbo
Kun itse olet noin älykäs, etkö tosiaan osaa googlettaa Bali, Creta? Sieltä löytyy kyllä vastaus
- Anonyymi
rekkaöesbo kirjoitti:
Kun itse olet noin älykäs, etkö tosiaan osaa googlettaa Bali, Creta? Sieltä löytyy kyllä vastaus
Ihan vain tiedoksi; englanniksi Kreeta on Crete eikä Creta. Ha-ha-ha
- Cretepete
Kyllä on kokemuksia.
- Kreetalle
Oliko minkälaisia kokemuksia?
- BaliBeachhotelkreeta
Aika upean näköinen hotelli ja sijainti. Käy kurkkaan booking sivustolta arvostelut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561