Hei onko kokemuksia Balista ja Bali beach hotellista?
Kreeta,Bali
9
1287
Vastaukset
- zcncn
On, mutta sijaitsee Indonesiassa.
- Hagggg
Itse olet indonesia. On Kreetassa Bali beach
- kreetanfani
Balista kokemusta vain läpiajon verran, mutta vaikutti tosi kivalta ja idylliseltä pikkukylältä, taitaa olla vaan aika kuuma paikka, sen verran oli vuorten "kainalossa".
- Suvakkilesbo
Ei virtu nyt on parempi että tää rekkaöesbo lopettaa heti matkan suunnitelun millane vitun urpo kuvittele balin olenvan kreikassa :D oon kaikkea kuullu mutta nyt tuli pohjat miten vitun tyhmä legginslortto voi olla
- rekkaöesbo
Kun itse olet noin älykäs, etkö tosiaan osaa googlettaa Bali, Creta? Sieltä löytyy kyllä vastaus
- Anonyymi
rekkaöesbo kirjoitti:
Kun itse olet noin älykäs, etkö tosiaan osaa googlettaa Bali, Creta? Sieltä löytyy kyllä vastaus
Ihan vain tiedoksi; englanniksi Kreeta on Crete eikä Creta. Ha-ha-ha
- Cretepete
Kyllä on kokemuksia.
- Kreetalle
Oliko minkälaisia kokemuksia?
- BaliBeachhotelkreeta
Aika upean näköinen hotelli ja sijainti. Käy kurkkaan booking sivustolta arvostelut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892