Hei onko kokemuksia Balista ja Bali beach hotellista?
Kreeta,Bali
9
1682
Vastaukset
- zcncn
On, mutta sijaitsee Indonesiassa.
- Hagggg
Itse olet indonesia. On Kreetassa Bali beach
- kreetanfani
Balista kokemusta vain läpiajon verran, mutta vaikutti tosi kivalta ja idylliseltä pikkukylältä, taitaa olla vaan aika kuuma paikka, sen verran oli vuorten "kainalossa".
- Suvakkilesbo
Ei virtu nyt on parempi että tää rekkaöesbo lopettaa heti matkan suunnitelun millane vitun urpo kuvittele balin olenvan kreikassa :D oon kaikkea kuullu mutta nyt tuli pohjat miten vitun tyhmä legginslortto voi olla
- rekkaöesbo
Kun itse olet noin älykäs, etkö tosiaan osaa googlettaa Bali, Creta? Sieltä löytyy kyllä vastaus
- Anonyymi
rekkaöesbo kirjoitti:
Kun itse olet noin älykäs, etkö tosiaan osaa googlettaa Bali, Creta? Sieltä löytyy kyllä vastaus
Ihan vain tiedoksi; englanniksi Kreeta on Crete eikä Creta. Ha-ha-ha
- Cretepete
Kyllä on kokemuksia.
- Kreetalle
Oliko minkälaisia kokemuksia?
- BaliBeachhotelkreeta
Aika upean näköinen hotelli ja sijainti. Käy kurkkaan booking sivustolta arvostelut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512878Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell41610Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21305- 1011174
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151- 691037
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 135902