Söldeniin

Tarja

Söldeniin ollaan lähdössä hiihtolomalla. Mieheni kanssa olemme käyneet Alpeilla ennenkin, mutta tyttäremme lähtee nyt ensi kertaa mukaan. Kertokaa vinkkejä ja tietoja paikasta. Onko sopiva kohde 10-vuotiaalle ensimmäiseksi Alppikokemukseksi? Kotimaassa olemme hänen kanssaan käyneet kaikki suurimmat keskukset sekä Ruotsin Åressa ja Hemavanissa.

2

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heka

Ihan OK. rinteet mukavia ja hoidettuja, jos sellaisesta pitää. yleensä helpompia kuin åren kupirinne.
      Olemme olleet siellä useita kertoja koko perheellä, kersat oli silloin 3,4 ja 6 vuotiaat.

Riippuen majoituksesta voit olla hulinassa tai rauhallisemmassa paikassa.

vähän kauempana laaksossa olevat hoch gurgl ja ober gurgl saattavat olla hieman haasteellisia.

joe ette ole alpeilla olleet niin lasten kanssa kannattaa varoa pilviä. saattavat kadota näkyvistä....

Ylä rinteellä kun otatte 20 jekkua ja tuutte hissien sulkeuduttua alas niin tunnette jo vähän itävaltaa...

• Juuso

Olen itse käynyt muutamia vuosia sitten Söldenissä. Mukava pikkuinen idyllinen vuoristosolaan rakennettu kylä. Rinteet OK, löytyy elämyslaskettelijalle sopivia rinteitä myös nuoremmille laskijoille joilla on kuitenkin jo kokemusta vähän pidemmistä laskuista.

Myös vauhdikkaampaa menoa on tarjolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe