Kyllä ottaa päähän, kun kerrostalossa ei järjestyssääntöjä noudateta. Autolla ajetaan oven eteen jatkuvasti. Iäkäs äiti asuu kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa, eikä voinut laittaa ikkunaa auki yöksi pakokaasuhaitan vuoksi. Nyt on helle. Ihmiset on valmiita juoksemaan Pokemon go pelin takia kilometrejä, mutta ei jakseta kävellä parkkipaikalta 50 metriä.
Säännöt on selvät
6
204
Vastaukset
- uhrimonienseassa
Niin minuakin ottaa päähän, kun kerrostalossa ei minkään valtakunnan järjestyssääntöjä ja yksityisyydensuojaa noudateta. Autolla ajosta yms. valitetaan aiheesta ja ei aiheesta jatkuvasti. Sen lisäksi minä en voi poistua asunnostani kyyläävän ja häiriköivän vanhuudenhöperön naapurissa asuvan pariskunnan vuoksi. Tietynlaiset ihmiset ovat valmiita pilaamaan toisten elämän. Sitä kyylätään ihan vain kyyläämisen ilosta niin että.
- Kyllpä-ahistaa-taas-hih
Jos joku ajaa rappujen eteen autolla ja jättää moottorin käyntiin, niin siitä voi huomauttaa. Tarpeeton joutokäynti on jo lainkin mukaan kielletty.
Minä huomautin naapurin nuorta miestä tuollaisesta, hyvin asiallisesti tietenkin, tyyliin; anna P-le olla viimeinen kerta kun jätät sen rottelos jytisemään yöllä siihen ikkunan alle.
Se auttoi.
Jos tarkoitus on vain jättää esim. kauppakassit ja viedä auto pois hetimiten niin se kyllä pitäisi kestää ihan vinkumatta.
Minä (en pelaa Pokemonia) joudun joskus ajamaan auton tuohon ovelle ja tuon ostokset hissiin. Vien sitten auton p.paikalle. Minulla on lievä keuhkoahtauma, stabiili sepelvaltimotauti ja lisäksi nivelrikkoa kahdessa varpaassa. Ilman kuormaa kävelen kyllä vaikka kymmenen kilometriä, mutta kauppakassit molemmissa käsissä on tuolta parkkipaikalta (n. 100 m loivaa ylämäkeä) aika mahdoton, ainakin helteellä ja pakkasella, jos ei ole muistanut ottaa nitrosuihketta. Ymmärrät nämä sitten kun ikää on lähemmäs seitsemänkymmentä.
Mitä taas tulee siihen kyttäämiseen niin sitä nyt sattuu sekä tahallisesti, että tahattomasti. Yleensä tahattomasti.
Meilläkin mummot (nuo ihanat ikätoverini siis) istuvat parvekkeillaan tai ikkunoidensa ääressä ja katselevat ulos. Ei tarkoitus ole kytätä vaan katsella. Lasi on hyvä keksintö, koska ainakin sileästä lasista näkee ulos ja valo pääsee sisään. Ei ole mielekästä murjottaa sisällä naama seinään päin jos on ikkuna tai joku muu lasirakenne josta katsoa ulos. Siinä seinää tuijotellessa menee mielenterveys rikki. No saattaa kyllä mennä.
Jos kuitenkin tunnet, että sinua ahdistaa kun joku katsoo niin menepäs kysymään lääkäriltä apua. Voit tietysti tehdä toisenlaisenkin ratkaisun ja muuttaa omakotimökkiin metsän keskelle. Eipä häiritse kyttääjät.
- Jaahahjaahahjaahahjaahah
Jaahah!
- lllooorrrkjajajaian
Minua ottaa päähän ikkunaansa aukipitävät. Talvella lämmityskulut nousevat ja muulloin ilmanvaihto ei toimi. Minä maksan ja kärsin äitisi ikkunan aukipidosta.
Täytyisi säätää laki vanhoille äideille: IKKUNAT KIINNI KERROSTALOISSA.
Kerrostalojen ilmanvaihto tukeutuu useimmiten siihen, että ikkunat ovat kiinni.- Juhlajaarki
Ikkunat on perkele talvella kiinni. Kesällä on pakko pitää ikkunoita auki. Äsken oli omassakin kerrostalo asunnossa kaikki ikkunat tunnin auki, että asunto jäähtyisi, jotta pystyisi helteellä nukkumaan.
- tupakoijatratkaisee
Ikkunoita pakko pitää auki kun tupakansavua tunkee joka suunnasta kerostalossa, ei voi muuten hengittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808