Pari päivää sitten mun instagram-sovellus lakkasi toimimasta, kun painoin siitä logosta etusivulla niin se päästi sekunniksi sisään ja sitten hyppäytti automaattisesti ulos. Niinpä poistin sovelluksen mun iPhone 6:sta , kun neuvottiin että uudelleen lataaminen auttaa ongelmaan. Sittenpä kävi sillä tavalla, etten saanutkaan enää ladattua instaa App Storesta takaisin ! Kun painan siitä napista mistä sovelluksen tulisi latautua kännykkään, normaalisti nappi muuttuisi rinkulaksi jonka sisällä neliö ja latausjana kulkisi rinkulaa myöten... Minulla se joko a.) ei tee mitään b.) painike muuttuu rinkulaksi neliöllä mutta latausjanaa ei näy eikä sovellus siis lataudu , jonka jälkeen painike muuttuu samanlaiseksi kuin alussa ... App Store tai Instagram ei siis ns "sano/valita" mtn vaan ei vain toimi.
iPhonen ohjelmisto on päivitetty, olen kokeillut kirjautua App Storesta ulos, kännykkä on käynnistetty uudelleen useampaan otteeseen, tallennustilaa näyttäisi olevan ... MUTTA mikään näistä ei ole auttanut ! Mikä neuvoksi?
Olisi kiva saada käytettyä instagramia , kun ei siitä pysty nettiselaimella kunnolla nauttimaan kun ei kuvia edes voi lisätä... En ole varma onko vika instagramissa vai App Storessa vai mun puhelimessa. Apu tarpeen!! Kellään muulla samaa ongelmaa?
App store ei lataa sovelluksia !?
6
5101
Vastaukset
- Dkdkkjesjo
Kaverilla kävi samanlailla, ei tietoa missä vika.
- Nunsku88
Täällä kans ihan sama homma alko eilen päiväl ja on muuten ärsyttävää.. Tilaa on ladata ja turhia olen poistellut. Kaikki keinot olen kokeillu ja mikään ei auta..
- isopökäle6
Minun android puhelimessa toimii insta kuin junan huussi.. mutta tässä pskassa ei
- kakkakakattaa
sama ongelma ollu jo pitkän aikaa ootteko löytäneet keinon miten toimii
- Applemäärää
Jos ei toimi niin ei toimi piste, ei niitä käyttäjät applessa määrittele miten mikäkin toimii ja kuinka ne toimii.
Sama ongelma, joskus aikoja sitten Instagramin poistin ja latasin uudelleen viikon tappelun jälkeen. Nyt olen kohta kuukauden yrittänyt saada Flipagramia takaisin, ei vain toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126