Ehdottomasti kiellettävä tämä kyseinen rotu.
Verikoirat
6
326
Vastaukset
- entiedö
Miksi muka?
- huuhaatavaan
Ei sellaista rotua löydy jalostustietokannasta,elikkä se ei ole edes rotu XD
- NytSePuree
Ei Suomessa kohta olekaan muita koirarotuja kuin niitä, jotka on vaarallisuutensa takia kielletty muualla.
verikoira on kutsumanimi vihikoiralle ja aggressiivisimmiksi roduiksi on tutkimusten mukaan osoittautunut mm. mäyräkoira ja jackrusselinterrieri. se on aikalailla omistajasta kiinni minkälaisia käytöshäiriöitä koiralle kehittyy.
Lmao, maailman huonoin provo. Mee kotiis kasvamaan.
- BLOODDOGG66
Mä aion ostaa tämmösen veri koiran, kouluttasin sen niin ettei se tottelis ketääb muuta ku mua, ja murisis kaikille inhottaville ihmisille, sittei kukaan uskaltas perhana tulee enää mulle vittuilee ku mun weri-koira puris pään irti! Sillä ois ainaki kymmenen norsun voimat! Kuola ja veri lentäis suupielistä ku se murahtelis kaikille jotka uskaltaa tulla lähellekään! Mistä saa ostaa tämmösen werihurtan?!! Kävisin usuttaa sen kaikkien niide kimppuun jotka haukku mua rillirääpäleeks koulussa! siinähä oppis ettei tuu uhoo mulle ja mun VERI-koiralle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241959
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271502En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1301123The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111096Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20758