Olen ateisti m8 mutta menin rippikouluun että saisin rahaa. Kuulin myös että täällä kiertelee joku pappi juttelemassa ihmisille. Haluaisin jutella tälle papille rippikoulun tärkeydestä. Entä jos tulen toisiin ajatuksiin kristinuskosta? Jos jumala loi tämän maailman, miksi se on täynnä rikosta ja pahuutta? Onko jumalaa edes olemassa? Onko maailmankaikkeus vain uni jota ateistit uneksivat?
Rippikoulu on aivopesua
4
199
Vastaukset
- Miskail
Rikoksia on olemassa koska ihmiset ei pelaa strategia pelejä tarpeeksi, ja koska kissasi on huora
- jkio
Vai että rahan takia rippikouluun. Ei sentään.
Minä katson asioita enemmän elämän katsomuksena eli ohjeena kunnialliseen elämään. Ehkä sinäkin sillä tavoin löydät sen sanoman: en koe kirkollista toimintaa minään ihmeasiana ja yliluonnollisena, vaan näen sen kasvattavana huomaamaan sen, että päätän itse mikä on oikein ja mikä väärin ja sanomasta saan tavallaan tukea ajatuksille.
Ei se ole aivopesua, sillä sinä itse teet elämässä aina päätökset tekemisistäsi ja toivon, että valitset itsellesi hyvän päätöksen ja hyväksyt muut ihmiset sellaisina kun ovat.- tietoa.ensin
Et taida tuntea kirkon historiaa lainkaan ja oma historiasikaan ei taida ulottua kovinkaan kauas.
Sellaisiin asioihin kuin Suomen historia ja kirkkohistoria kannattaa tutustua. Tutustuminen kannattaa varsinkin ennen kuin antaa toiselle neuvoja.
Elikkäs nyt vain kirjoja käteen ja lukemaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1252391Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143745- 53699