Olen ateisti m8 mutta menin rippikouluun että saisin rahaa. Kuulin myös että täällä kiertelee joku pappi juttelemassa ihmisille. Haluaisin jutella tälle papille rippikoulun tärkeydestä. Entä jos tulen toisiin ajatuksiin kristinuskosta? Jos jumala loi tämän maailman, miksi se on täynnä rikosta ja pahuutta? Onko jumalaa edes olemassa? Onko maailmankaikkeus vain uni jota ateistit uneksivat?
Rippikoulu on aivopesua
4
185
Vastaukset
- Miskail
Rikoksia on olemassa koska ihmiset ei pelaa strategia pelejä tarpeeksi, ja koska kissasi on huora
- jkio
Vai että rahan takia rippikouluun. Ei sentään.
Minä katson asioita enemmän elämän katsomuksena eli ohjeena kunnialliseen elämään. Ehkä sinäkin sillä tavoin löydät sen sanoman: en koe kirkollista toimintaa minään ihmeasiana ja yliluonnollisena, vaan näen sen kasvattavana huomaamaan sen, että päätän itse mikä on oikein ja mikä väärin ja sanomasta saan tavallaan tukea ajatuksille.
Ei se ole aivopesua, sillä sinä itse teet elämässä aina päätökset tekemisistäsi ja toivon, että valitset itsellesi hyvän päätöksen ja hyväksyt muut ihmiset sellaisina kun ovat.- tietoa.ensin
Et taida tuntea kirkon historiaa lainkaan ja oma historiasikaan ei taida ulottua kovinkaan kauas.
Sellaisiin asioihin kuin Suomen historia ja kirkkohistoria kannattaa tutustua. Tutustuminen kannattaa varsinkin ennen kuin antaa toiselle neuvoja.
Elikkäs nyt vain kirjoja käteen ja lukemaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512