Jos käyttäisit

60-luvun-Gullippi

huumeita, mitä huumeita käyttäisit?

49

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ekstaasissa

Mä imisin munaa ja olisin siitä ihan ekstaasissa...

• viinaavaan

Pitäis olla vertailupohjaa. Viinoista kysyttäessä käyttäisin kirkkaita sillä värillisistä tulee krapula, - huumeista en tiedä mitn kun en oo käyttäny joten vaikea vastata kun ei tiedä mitä on tarjolla ja miten ne vaikuttaa. Tyhmä kysymys.

• uni.on.tärkeää

Ottaisin joka ilta unilääkkeen. Nukun huonosti kipujen takia, en ole vielä aloittanut pillereiden popsimista.

• Psykoterapeutitar

Polttaisin pilveä, jos polttaisin. Ei haise, ei krapulaa, ei harhoja!
      Enää en käyttäisi mitään, kun päivillä on arvo sinänsä.

• Pitkäaikaiset pilvenpolttajat saattaa joutua psykoosiin, ja tulla sitä kautta harhaisiksi.

• Psykoterapeutitar

Kaikissa päätä sekoittavissa aineissa on riskinsä. Pienempihaittainen, kuin alkoholi kuitenkin.

• ent.siivoojaparka

Pilven polttaminenko ei haise?
        En tiedä mitä sitten poltti yhden tuttavani naapuri, mutta rappukäytävään tuli välillä sellainen makean/imelän hajuinen savu.
        Muutamankin kerran häntä vietiin pii-pää-pii-pää, kun juoksi huumeissaan alasti pihalla. Joskus seisoi alasti haukkumassa ja uhkailemassa puukon kanssa ihan kiltin ja vaarattoman näköistä pihamäntyä.

• Rakastumista.

• Psykoterapeutitar

Mistä saa ja paljonko maksaa?

• Psykoterapeutitar

Aivan ihana😘🐶

• Psykoterapeutitar kirjoitti:

Aivan ihana😘🐶

Eikös olekin :)) Voihan niihin kaksjalkaisiinkin rakastua, mutta se voi pahimmassa tapauksessa maksaa koko elämän. Olen kuullut että strutseja löytyy jo Suomesta, varmaan on kalliita.

• Psykoterapeutitar
        hmp.f kirjoitti:

Eikös olekin :)) Voihan niihin kaksjalkaisiinkin rakastua, mutta se voi pahimmassa tapauksessa maksaa koko elämän. Olen kuullut että strutseja löytyy jo Suomesta, varmaan on kalliita.

Joillakin tutuilla on käärmeitä tai liskoja ja talvella hoidossani oli kaksi karvatonta kissaa🙀
        Eläimet on kyllä ihania😊 Kaksijalkaisissa on aina riskinsä. Sen on elämä opettanut😢

• Psykoterapeutitar kirjoitti:

Joillakin tutuilla on käärmeitä tai liskoja ja talvella hoidossani oli kaksi karvatonta kissaa🙀
        Eläimet on kyllä ihania😊 Kaksijalkaisissa on aina riskinsä. Sen on elämä opettanut😢

Onkohan vauvakäärmeet söpöjä? Rakastettavia? Vai vaan eksoottisia.

Mutta muuten joo ja joo :) monet on höyhenille allergisia ;) Eiku, parisuhde on vain ongelmia uudessa paketissa, sinkkuuteen verrattuna siis. Tuntuu vähän utopistiselta että parisuhde voisi olla tasapainoinen tai suorastaan ihana. Ehkä niitäkin on, ne ei vaan hehkuttele asiasta?

• Psykoterapeutitar
        hmp.f kirjoitti:

Onkohan vauvakäärmeet söpöjä? Rakastettavia? Vai vaan eksoottisia.

Mutta muuten joo ja joo :) monet on höyhenille allergisia ;) Eiku, parisuhde on vain ongelmia uudessa paketissa, sinkkuuteen verrattuna siis. Tuntuu vähän utopistiselta että parisuhde voisi olla tasapainoinen tai suorastaan ihana. Ehkä niitäkin on, ne ei vaan hehkuttele asiasta?

Niin, parimetrinen lisko lattialla kipittämässä, niin aika eksoottinen😳
        Tuntuu, ettei enää jaksa tehdä kompromisseja parisuhteessa. Niitä se kuitenkin aina vaatii! Tuttujen pariskuntien elämää, kun katselee, niin en oikein osaa olla kateellinen. Ei se aina niin hehkeää ole, että oman vapautensa vaihtais👍🏻

• tahtoonukkua

Rakastuminen on kyllä paras huume!
        Itse käytän joskus alkoholia, lääkärin määräämiä astma- ja allergialääkkeitä (samoja, mitä Norjan huippu-urheilijatkin käyttävät, ne tosin moninkertaisilla annoksilla), vahvoja kipulääkkeitä selkärangan ongelmiin, auttaa kipuun, mutta en pidä tunteesta, kun oma kontrolli/ tajunta lähtee. Yöksi on nykyisin pakko ottaa, että saa nukuttua.
        Varsinaisista huumeista käyttäisin varmasti jotain kannabis-johdannaisia.

• tahtoonukkua kirjoitti:

Rakastuminen on kyllä paras huume!
        Itse käytän joskus alkoholia, lääkärin määräämiä astma- ja allergialääkkeitä (samoja, mitä Norjan huippu-urheilijatkin käyttävät, ne tosin moninkertaisilla annoksilla), vahvoja kipulääkkeitä selkärangan ongelmiin, auttaa kipuun, mutta en pidä tunteesta, kun oma kontrolli/ tajunta lähtee. Yöksi on nykyisin pakko ottaa, että saa nukuttua.
        Varsinaisista huumeista käyttäisin varmasti jotain kannabis-johdannaisia.

Aika paha paikka sulla :/ rutkasti tsemppiä.

• rakastunut_nainen

Niin minäkin!!!

• Rakastumista ja rakastamista
      eikä maksa mitään
      se sisäsyntyinen morfiini,
      sopivin annoksin
      suoraan sieluun ja sydämeen.

• O-Orvokki

Kannabista käyttäisin ja vain silloin, jos lääkäri kirjoittaisi reseptin.

• kjuyt

Tupakkia ja kiljua sekä naista

• ent.siivoojaparka

Käytän jo nikotiinia ja kofeiinia.
      En sen vahvempiin halua sortuakaan ilman lääkärin määräystä.

Rakastumista en pidä huumeena. Se on tunne, voimakas tunne niinkuin onnellisuuskin, mikä ei tule valikoimalla niinkuin huumausaineet.

• Huume mikä huume, serotoniinit ja morfiinit,
        ekstaasin kaltainen tila, niinhän huumeissakin.
        Kyllä mä ainakin valikoin kehen mä rakastun ja ketä rakastan,
        Ei mun tunteet ainakaan mistään puskasta pujahtele.

• ent.siivoojaparka
        rosaliiin kirjoitti:

Huume mikä huume, serotoniinit ja morfiinit,
        ekstaasin kaltainen tila, niinhän huumeissakin.
        Kyllä mä ainakin valikoin kehen mä rakastun ja ketä rakastan,
        Ei mun tunteet ainakaan mistään puskasta pujahtele.

Sittenhän sinulla on sama kadehdittava kyky kuin espanjalaisilla torikauppiailla; Sinä kaunis suomitytö, minä rakasta sinä, tule osta ...

Minulta sellainen valikova kyky rakastua puuttuu tyystin. Kaikki nuoruuden ihastuksenikin ovat tulleet yllätyksinä itselleni; mitä pirua ... Sitten on alkanut taistelu tunteen ja järjen kanssa, kunnes jonkun ajan päästä järki on voittanut, joskus nopeammin ja joskus vähän kauemman aikaa vieden.

• täystohelo
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Sittenhän sinulla on sama kadehdittava kyky kuin espanjalaisilla torikauppiailla; Sinä kaunis suomitytö, minä rakasta sinä, tule osta ...

Minulta sellainen valikova kyky rakastua puuttuu tyystin. Kaikki nuoruuden ihastuksenikin ovat tulleet yllätyksinä itselleni; mitä pirua ... Sitten on alkanut taistelu tunteen ja järjen kanssa, kunnes jonkun ajan päästä järki on voittanut, joskus nopeammin ja joskus vähän kauemman aikaa vieden.

Juurikin noin, ei voi päättää keneen rakastuu, kyllä se iskee puskista.
        Tietysti jos kauheesti kaipaa itse rakastumisen tunnetta voi päättää rakastua vaikka virtuaalirunoilijaan ja olla hurmioitunut omasta "rakastumisestaan".

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Onneksi me ihmiset olemme erilaisia, minä rakastun tavallani ja sinä tavallasi. Arvostan todella tapaasi rakastua, sehän on varmaan ihanaa elämää, niin kuin jokaisen rakastuneen elämä.
        Minua vie aina tunne, koskaan en taistele tunteitteni kanssa, ne tietävät mitä tekevät ja ovat aina oikeassa, varsinkin jos kyseessä on rakkaus.
        Järkeä ja laskelmointia käytän ihan muihin asioihin.

• täystohelo kirjoitti:

Juurikin noin, ei voi päättää keneen rakastuu, kyllä se iskee puskista.
        Tietysti jos kauheesti kaipaa itse rakastumisen tunnetta voi päättää rakastua vaikka virtuaalirunoilijaan ja olla hurmioitunut omasta "rakastumisestaan".

Aika ihanaa, jos sinulle on noin käynyt, noinkin voi käydä, rakastuminen kun ei kohdallasi näköjään katso aikaa ei paikkaa, ei valikoi, koskaan ei tiedä minkä puskan takaa se rakastuminen pyyhältää. etkö jo pelkää puskia, sydän pamppaillen saat puskien ohi vaeltaa.
        Taidan peukuttaa kun olet noin hurmioitunut omasta rakastumisestasi.

• ent.siivoojaparka
        rosaliiin kirjoitti:

Onneksi me ihmiset olemme erilaisia, minä rakastun tavallani ja sinä tavallasi. Arvostan todella tapaasi rakastua, sehän on varmaan ihanaa elämää, niin kuin jokaisen rakastuneen elämä.
        Minua vie aina tunne, koskaan en taistele tunteitteni kanssa, ne tietävät mitä tekevät ja ovat aina oikeassa, varsinkin jos kyseessä on rakkaus.
        Järkeä ja laskelmointia käytän ihan muihin asioihin.

Rosaliin:
        """Kyllä mä ainakin valikoin kehen mä rakastun ja ketä rakastan,
        Ei mun tunteet ainakaan mistään puskasta pujahtele.""""

Rosaliin seuraavana aamuna:
        """"Minua vie aina tunne, koskaan en taistele tunteitteni kanssa, ne tietävät mitä tekevät ja ovat aina oikeassa, varsinkin jos kyseessä on rakkaus.""""

Päätä nyt, kumpaa. Sinähän teet komeampia piruetteja kuin Paloma ikään.

• täystohelo
        rosaliiin kirjoitti:

Aika ihanaa, jos sinulle on noin käynyt, noinkin voi käydä, rakastuminen kun ei kohdallasi näköjään katso aikaa ei paikkaa, ei valikoi, koskaan ei tiedä minkä puskan takaa se rakastuminen pyyhältää. etkö jo pelkää puskia, sydän pamppaillen saat puskien ohi vaeltaa.
        Taidan peukuttaa kun olet noin hurmioitunut omasta rakastumisestasi.

Mä en rakastu jokaiseen puskaan enkä rakkauden kaipuun vallatessa edes virtuaalirunoilijaan, en päätä keneen rakastun. Kaksi suurta rakkautta on elämässäni ollut ja molempiin rakastuin nähdessäni heidät. Jos täällä joku on hurmioitunut niin se olet sinä.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Rosaliin:
        """Kyllä mä ainakin valikoin kehen mä rakastun ja ketä rakastan,
        Ei mun tunteet ainakaan mistään puskasta pujahtele.""""

Rosaliin seuraavana aamuna:
        """"Minua vie aina tunne, koskaan en taistele tunteitteni kanssa, ne tietävät mitä tekevät ja ovat aina oikeassa, varsinkin jos kyseessä on rakkaus.""""

Päätä nyt, kumpaa. Sinähän teet komeampia piruetteja kuin Paloma ikään.

Hahaa, ihan on suora polkuni, älä yritäkään väännellä ja käännellä, ei onnistu,
        Minä teen kuin haluan, käytän sanoja mitä käytän, turha minulle ropattaa näissä minun tunneasioissani. Eivät ne pyydä kenenkään hyväksyntää, eikä ne kulje muitten ohjeitten mukaan. Minä tiedän tunteeni ja toimin niin kuin toimin ja se riittää, eikä ne edellytä sen suurempia selityksiä.
        Minä vain tunnen ja rakastan. Elämän ihana salaisuus, jonka sinäkin varmasti tunnet ja tiedät... ja noin kokeneena naisena... varmasti rakastatkin.

• rakastiki.kaikkiaki
        rosaliiin kirjoitti:

Minä teen kuin haluan, käytän sanoja mitä käytän, turha minulle ropattaa näissä minun tunneasioissani. Eivät ne pyydä kenenkään hyväksyntää, eikä ne kulje muitten ohjeitten mukaan. Minä tiedän tunteeni ja toimin niin kuin toimin ja se riittää, eikä ne edellytä sen suurempia selityksiä.
        Minä vain tunnen ja rakastan. Elämän ihana salaisuus, jonka sinäkin varmasti tunnet ja tiedät... ja noin kokeneena naisena... varmasti rakastatkin.

Rakastatko rakastumista ja rakastamisen tunnetta vai tunnetko tunteesi kohteen todella hyvin ja rakastat siksi ??? Noissa on suuri ero.

• ent.siivoojaparka
        rosaliiin kirjoitti:

Minäkö vääntelen ja kääntelen? Pois se minusta.
        Kyllä nuo siteeraamani lauseet ovat ihan sinun rekatulla kirjoittamiasi päivastaisia mielipiteitäsi aika peräkkäisissä kommenteissasi ja samasta aiheesta, ei edes mitenkään aiheesta irroitettuina.
        Jatka vain ahkeraa valikoimistasi ... Lykkyä tykö, jospa se joskus onnistaa jotakin onnetonta koskien.

• iilimatomaista.imua
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Minäkö vääntelen ja kääntelen? Pois se minusta.
        Kyllä nuo siteeraamani lauseet ovat ihan sinun rekatulla kirjoittamiasi päivastaisia mielipiteitäsi aika peräkkäisissä kommenteissasi ja samasta aiheesta, ei edes mitenkään aiheesta irroitettuina.
        Jatka vain ahkeraa valikoimistasi ... Lykkyä tykö, jospa se joskus onnistaa jotakin onnetonta koskien.

Mä tuntisin miehenä oloni ahdistuneeksi jos mua "rakkaudella" jahdattas. Moneskohan tällä roosalla jo on kierroksesa, kertomansa mukaan monta muestä on jo netistä löytäny.

• Enedestupakoi

En edes tunne huumepuolta niin että voisin vastata. Kysymyksestä muistui mieleen kuitenkin yhden 'ylhäällä' käynnin iltapippalot. Yhdellä tyypillä oli nuuskaa ja pyysin siitä pikkuriikkistä palaa kokeeksi. Huolehtiva ystävätär kuitenkin torppasi idean alkuunsa enkä saanut / voinut kokeilla. Olen jo ihan aikuisten oikeasti aikuisen ikäinen - ainakin.

• herra-en-Myy

Onhan olemassa nuuska-muikkunen, korvikkeeksi, lukea.

• Muuska-Nuikkunen

Jotenkin en jaksa uskoa että Nuuskamuikkusen jutuista ja nuuskasta tulisi samanlaiset fiilikset. Muumeista tulee hyvä olla, nuuskasta tuskin.

• paraslääke

Satunnaisesti kukkaa voisin kipuihini käyttää. Kerran viikossa päivän.

• NytEnJuoEdesViinaa

No jopas on täällä huippuasiantuntijoita!

Olen käyttänyt nuoruudessani kaikkia mahdollisia huumeita mitä silloin oli saatavilla. Amfetamiini, ekstaasi ja hasish olivat yleisimmät.

Amfetamiinia suosittelen lyhytaikaiseen käyttöön silloin kun tarvitaan lisää suorituskykyä. Pitkäaikaiskäyttöä en suosittele. Päiväannos maksaa nykyrahassa muutamia euroja, max kympin.

Hasishta ei enää paljoa maahan tuoda koska täällä itsekasvatetaan omiksi tarpeiksi marihuanaa. Se on nykyisin hyvin laadukasta. Hinta 10-20 euroa/g.
      Grammasta tekee useita sätkiä tai piipullisia. Olosta tulee rauhallinen. Se on myös paras kivunlievittäjä mitä maailmassa on. Varsinkin meidän ikäryhmällemme sen laillistaminen olisi taivaanlahja.

Ekstaasi on kiva pilleri ja maksaa 10 -20 euroa. Aiheuttaa n. 8- 10 tunnin euforisen olon. Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos se on mahdollista. Nuoret käyttävät sitä bilehuumeena.

Kokaiini on kallista rikkaiden pentujen muotihuumetta. Vaikutus hieman amfetamiiniin kaltainen. Jenkeissä suosittua edullisen hintansa takia. Täällä logistiikka nostaa hinnan kohtuuttomaksi.

Nykyisin on liikkeellä lukemattomia muuntohuumeita joista käyttäjä ei voi tietää mitä ne sisältävät. Älkää kokeilko.

Oma valintani ja suositukseni on ehdottomasti marij(h)uona. Se on lääkekasvi ja on törkeää kun sitä ei saada lailliseksi.

• Pienessä.sienessä

Entäs sienet? Onks sulla kokemusta niistä? Nythän on sieniaika. Mitkä sienet on parhaita päänsekoittajia? Pari madonlakkia vai?:)))
        Sanois vaan kaikille että olen usein sienessä ja kaikki luulisivat että tarkoittais sienimetsässä kulkemista vaikka tarkoittaakin sienihuumeessa olemista.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/268720-hullusta-tulee-viela-hullumpi-sieni-ilmio-tukkii-nyt-tullia

https://www.google.fi/search?q=Huumaavat sienet&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi9z7OE0JTOAhUEBSwKHbM_BnQQsAQIQg&biw=1280&bih=860

• 1-15

En suosittele sienestämistä, jos ei tunne sieniä.

• reppuriika

Ei ole kyllä mitään vetoa päihteisiin puhumattakaan sitten huumeista. Muutenkin en mielelläni käytä aineita, joita keho ei luonnostaan tarvitse. Kivun tai sairauden hoitoon voisin jotain kokeilla. Tällä hetkellä ei ole tarvista.

• kessus

Sinä olet riippuvainen uskosta. Maailman tappavimmasta huumeesta.

• Älämee

Elämää. Elämähän on parasta huumetta, vaikka radio rockin podissa sanottiin että heroiini on parasta huumetta?

• ewfver
    • Yäkmuut

en mitään. jos kylmä saunaolut lasketaan huumeisiin niin olkoon menneeksi.

• ojanpohjalla

Kyllä se on viina.

• rakastiki.kaikkiaki

Jos ajat älä ota.

• Himmelsauge

Viina, viisaasti käytettynä. Sama on muissa huumeissa, ihminen on heikko ja elämä niin vaikea.

• Trippi1

LSD:tä :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      75
      3164
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      134
      2788
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      189
      2707
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      206
      2362
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      126
      1783
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      169
      1425
    7. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1209
    8. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      37
      1163
    9. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      86
      1022
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      187
      975
    Aihe