Hei, lanko osti hienon keinutuolin. Nyt pitäisi saada se (ajan kanssa, syksyn aikana) Zürichiin. Onko kenelläkään tietoa muuttokuormasta tai autosta, jossa olisi tilaa yhden kiikkustuolin verran? Kulut korvataan, toki.
Keinutuoli Suomesta Sveitsiin?
keinumaan
1
799
Vastaukset
- keinutuoli77keinumaan
hei sama ongelma täällä, pitää saada keinutuoli tänne Sveitsiin. Onko Sinulla jo ratkaisu ongelmaan, ajattelin että ehkä kaksi tuolia tulee halvemmalla (per tuoli) kuin yksi. olen vähän huono vastaamaan emailin, saako Sinuun yhteyttä puhelimitse täällä Sveitsissä ? terveisin "keintuoli saatava keinumaan Sveitsiin, ja ihan kauhian kalliilla "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874321
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581