ja eivät suostu siivoomaan meidän kotiamme vaikka sotkevat täällä. Nyt on niin kuuma etten minä jaksa kun vaan olla riippukeinussa ja pyysin miehen lapsia siivoomana mulle mutta ei siivoo sanovat ettei jaksa eikä koti ole heidän.
Kuka jaksaa siivoo tällähelteeellä ja minusta olisi hyvä jos sen verran tehdä leipänsä eteen jotain et siivoisivat ja tekeisivät edes jotain.
Sanoin että kännykät lähtee jos ette siivoo. Lupasin et saavat euron jätskit palkaski jos siivoisivat. Laiskoja ovat. Nytkin mulla hiki virtaa vaiken tee mitään.
Sanoisin et niin on huonosti kasvatettuja että ihme jos tulevat elämässään präjäämään. Mun lapset taas ovat reippaita, nytkin lukevat kirjastossa siellä viileessä. Onnii erilaisia... Mulla äitipuolena on oiekus määrätä ja valvoa että kotihommat tulee tehtyä, mutta nämä ei edes viitsi yrittää.
Miehen lapsilla kesälomaa
6
84
Vastaukset
- Kossut
Makaa sinä vaan siellä keinussa ja fantasioi uusperheestä ,jota sinulla ei ole, eikä koskaan tule olemaankaan, mutta muista nesteytys, juo muutakin kun vain keskarii .
Haistan trollin. Vahvasti.
- LissuLikainen
Lissu on niin siivoton, että makaakin omassa paskassaan, kun ei jaksa aina vessaankaan kömpiä.
Se haaveilee , että joku korjaa hänen jätteensä ja pyyhkii samalla siltä takapuolenkin.
Lissun mies kyllästyi ainaiseen paskan luontiin ja lähti. Nyt Lissulla ei ole vaipanvaihtajaa,kun sen omat penskat ovat samanlaisia kuin äitinsäkin, laiskoja.
Niitä omia pentujaanhan se yrittää käskeä, mutta saa vain haistatuksia itselleen.
Nyt isiä huudetaan takaisin oikein urakalla, mutta isi ei tule. Isi nauttii olostaan siistissä kodissaan ja Lissulla on porttikielto sinne.- Kalkittukatkeralissu
Niinpä. Lissulle on selvinnyt se että jotkut siivoavatkin, kun hä itse ei viitsi. Ilmeisesti entinen ukko on joutunut passaamaan ja palvelemaan Lissua ja sille oli kaamea shokki, kun mies otti toisen ja läksi.
Mies ellei nyt siistin naisen kanssa, eikä halua Lissua enää.
Lissu ei saa ukkopiikaa enää itselleen, sentakia se on niin Katkera.
- sivullinenn
Uusperheiden teinit täällä kirjoittelee.
- tääonlissunpalsta
Ei vaan Lissu, joka on vanha katkera kanttura.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373333- 1592387
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141471Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401279Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641143Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2181091- 801043
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on631039- 107911