Onko täällä keskustelupalstalla n.69-70 luvulla Bårosissa asuneita suomalaisia jotka on muuttanut Pohjois-Pohjanmaan eli entisen Oulunläänin alueelta siinne. Etsin muutamia sen ajan ihmisiä. Tai jotka ovat tunteneet sieltä muuttaneita ihmisiä jotka ovat olleet töissä mm. kangastehtaassa
Bårosiin suomesta muuttaneita 69-70
6
212
Vastaukset
- hmm2468
Taisitkohan tarkoittaa Boråsia?
 - oulunläänistä
Tarkoitan. Katsoin vain osoitteen vanhasta postikortista ja se oli kirjoitettu siihen nuin. En tarkastanut kartasta.
 - vihjetässä
Boråsissa on suomalainen yhdistys, voisit kysellä sieltä.
 - Volvoni
OLEN ASUNUT SKÖVESSÄ 69-71JA72-76 OLIN VOLVON MOOTTORITEHTAALLA HOMMISSA ASUIN MONESSA ERI OSOITTEESSA KÄVIMME BÅROSISSA TANSSEISSA PALJON TUNSIN SIELTÄ MELKEIN KAIKKI SUOMALAISET,EN VOI NIMETÄ KETÄÄN TÄSSÄ.OLISHAN SE IHANAA KESKUSTELLA VAIKKA KÄNNYKÄN VÄLITYKSELLÄ MUISTELLA NUORUUSAIKOJA,IHANIA JOTKA EI KOSKAAN TULE TAKAISIN KUIN MUISTOISSA VAAN.OLEN MIESHENKILÖ♡♡♡☆☆☆
 - Muita
Itse muutin Linköpinkiin -69 ja olin jonkin aikaa Naf-Nordarmaturilla töissä
 - Backavägen.et.Bergsjön
En ole asunut Boråsissa. Asuin kysymänäsi aikana Göteborgissa ja ostin kerran viikossa Helsingin Sanomat työpaikkailmoitusten takia. Kerran lehdessä oli parin sivun juttu Boråsin tekstiilitehtaitten tytöistä. Asuntoloita oli kolme, tunnettiin nimillä Rinki, Impilinna ja Pillupankki. Minulla on vielä ne sivut tallessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1315355Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1975041"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873511Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093018Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan312418SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei362300Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2601857Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan121501Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.891399- 1091398