Onko täällä keskustelupalstalla n.69-70 luvulla Bårosissa asuneita suomalaisia jotka on muuttanut Pohjois-Pohjanmaan eli entisen Oulunläänin alueelta siinne. Etsin muutamia sen ajan ihmisiä. Tai jotka ovat tunteneet sieltä muuttaneita ihmisiä jotka ovat olleet töissä mm. kangastehtaassa
Bårosiin suomesta muuttaneita 69-70
6
169
Vastaukset
- hmm2468
Taisitkohan tarkoittaa Boråsia?
- oulunläänistä
Tarkoitan. Katsoin vain osoitteen vanhasta postikortista ja se oli kirjoitettu siihen nuin. En tarkastanut kartasta.
- vihjetässä
Boråsissa on suomalainen yhdistys, voisit kysellä sieltä.
- Volvoni
OLEN ASUNUT SKÖVESSÄ 69-71JA72-76 OLIN VOLVON MOOTTORITEHTAALLA HOMMISSA ASUIN MONESSA ERI OSOITTEESSA KÄVIMME BÅROSISSA TANSSEISSA PALJON TUNSIN SIELTÄ MELKEIN KAIKKI SUOMALAISET,EN VOI NIMETÄ KETÄÄN TÄSSÄ.OLISHAN SE IHANAA KESKUSTELLA VAIKKA KÄNNYKÄN VÄLITYKSELLÄ MUISTELLA NUORUUSAIKOJA,IHANIA JOTKA EI KOSKAAN TULE TAKAISIN KUIN MUISTOISSA VAAN.OLEN MIESHENKILÖ♡♡♡☆☆☆
- Muita
Itse muutin Linköpinkiin -69 ja olin jonkin aikaa Naf-Nordarmaturilla töissä
- Backavägen.et.Bergsjön
En ole asunut Boråsissa. Asuin kysymänäsi aikana Göteborgissa ja ostin kerran viikossa Helsingin Sanomat työpaikkailmoitusten takia. Kerran lehdessä oli parin sivun juttu Boråsin tekstiilitehtaitten tytöistä. Asuntoloita oli kolme, tunnettiin nimillä Rinki, Impilinna ja Pillupankki. Minulla on vielä ne sivut tallessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3844173Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1151576- 1351424
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko671147Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔69993Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass15966Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12917- 38900
- 65881
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60879