Mikähän olisi kohtuullinen vuokranalennus, kun suihku- ja saunatilat remontoidaan rivitaloasunnossa? Keittiö, kaksi vessaa ja pyykinpesu toimivat normaalisti, mutta taloyhtiössä ei ole tarjota yhteistä suihkua/saunaa. Lisäksi takkahuonetta ei voi käyttää remontin aikana. Vuokralainen ehdottaa 75 %, mutta eiköhän se ole aika yläkanttiin?
Vuokranalennus kph-remontin takia?
4
238
Vastaukset
- ongelmaaaaakin
75 on liikaa, mielestäni 50 siltä ajalta kun ei suihkua.
- Kokemuksesta
Vastaavassa tilanteessa sain itse WC-/kylpyhuoneremontista -70 % alennuksen.
Tässähän ei suihkumahdollisuutta ole, joten on ihan perusteltu tuo alennus.Jokaisella paikkakunnalla on joko uimahalli ta urheiluhalli jossa voi käydä suihkussa, useimmilta työpaikoiltakin löytyy suihku, joten 70 % alennus on aivan liikaa kun huomioidaan, että vessat ja keittiö toimivat normaalisti.
- Anna_25pojoa
Anna se 75%, eli vuokralainen maksaa vuokrastaan 75%, eli alennus 25%. Jos ei kelpaa niin voihan hän muuttaa pois. Saat varmaan paremman vuokran remontin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541718- 171623
- 821403
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3061332- 201268
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98985Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33933- 349854