Isä puhuu kaksimielisesti

Mitäteen

Mitä tollasissa tilanteissa voi tehdä? Oon sanonut sille, että lopeta. Se ei varmaan välitä musta ollenkaan. Ei se koskaan kuuntele mua aidosti. En voi luottaa siihen yhtään. Sille olisi varmaan ihan sama, mitä mulle käy. Ei tota oo tapahtunut kuin muutama kerta, mutta siltikin se on ahdistavaa! Olen puhunut äidilleni jolloin se loppui vähäksi aikaa, mutta nyt on taas alkanut uudestaan. Jos ei mikään muu auta niin pysyttelen poissa kotoa niin paljon kuin voin. Se ei vain ole kivaa, sillä haluan viettää aikaa muun perheen kanssa. Onko kukaan muu kokenut samaa? :( Voitteko auttaa minua?!

7

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olikoapuayhtään

      Sano kunnolla sille että lopettaa eikä esim. Tälleen "isä voisitko lopettaa tuon kaksmielisesti puhumisen?" vaan esim. Tälleen: "Nyt loppu tuo kaksmielisesti puhuminen täällä asuu muitakin ihmisiä kuin sinä alan saada tarpeeksi tosta (vitun) kaksmielisyydestä menee hermot lopullisesti sun kanssa joten jos et nyt lopeta niin mee vaikka ulos yksinäs puhumaan niitä mä en vaa jaksa enään kuunella tommosia!" joo tos oli vaa esimerkkejä miten voit sanoa sille Toinen vaihtoehto on että puhut isäsi kanssa asiasta ja kysyt miksi hän puhuu niin.

      • Mitäteen

        Kiitos vastauksesta!


    • Vittu mitkä ongelmat taas nuorisolla-.- valittaisitte oikeista ongelmista eikä jostain tollasesta pikku jutust-.-

      • Ymmärretään

        Eli setään kalahti.


      • Mitäteen

        Eikö se ole hyvä ettei ole suurempia murheita? :D


    • Meillä enemmänkin minä olen se, jota pitää muistuttaa, että nyt loppu ne kaksmielisyydet. Iskäkin ja velikin saattaa lähteä siihen mukaan, mutta minä sitä pisimmälle jatkan. Hauskoja tilanteita on saat, kun joku on mennyt sanomaan esim 'mee tyhjentään kassit' tai 'mä tuun kohta'.

    • JimCurry

      No, naurat sen hyville kaksimielisille läpille ja aloitat itsekin. Seurassa tyhmyys tiivistyy ja vitsit paranee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe