Mitä tollasissa tilanteissa voi tehdä? Oon sanonut sille, että lopeta. Se ei varmaan välitä musta ollenkaan. Ei se koskaan kuuntele mua aidosti. En voi luottaa siihen yhtään. Sille olisi varmaan ihan sama, mitä mulle käy. Ei tota oo tapahtunut kuin muutama kerta, mutta siltikin se on ahdistavaa! Olen puhunut äidilleni jolloin se loppui vähäksi aikaa, mutta nyt on taas alkanut uudestaan. Jos ei mikään muu auta niin pysyttelen poissa kotoa niin paljon kuin voin. Se ei vain ole kivaa, sillä haluan viettää aikaa muun perheen kanssa. Onko kukaan muu kokenut samaa? :( Voitteko auttaa minua?!
Isä puhuu kaksimielisesti
7
388
Vastaukset
- olikoapuayhtään
Sano kunnolla sille että lopettaa eikä esim. Tälleen "isä voisitko lopettaa tuon kaksmielisesti puhumisen?" vaan esim. Tälleen: "Nyt loppu tuo kaksmielisesti puhuminen täällä asuu muitakin ihmisiä kuin sinä alan saada tarpeeksi tosta (vitun) kaksmielisyydestä menee hermot lopullisesti sun kanssa joten jos et nyt lopeta niin mee vaikka ulos yksinäs puhumaan niitä mä en vaa jaksa enään kuunella tommosia!" joo tos oli vaa esimerkkejä miten voit sanoa sille Toinen vaihtoehto on että puhut isäsi kanssa asiasta ja kysyt miksi hän puhuu niin.
- Mitäteen
Kiitos vastauksesta!
Vittu mitkä ongelmat taas nuorisolla-.- valittaisitte oikeista ongelmista eikä jostain tollasesta pikku jutust-.-
- Ymmärretään
Eli setään kalahti.
- Mitäteen
Eikö se ole hyvä ettei ole suurempia murheita? :D
Meillä enemmänkin minä olen se, jota pitää muistuttaa, että nyt loppu ne kaksmielisyydet. Iskäkin ja velikin saattaa lähteä siihen mukaan, mutta minä sitä pisimmälle jatkan. Hauskoja tilanteita on saat, kun joku on mennyt sanomaan esim 'mee tyhjentään kassit' tai 'mä tuun kohta'.
- JimCurry
No, naurat sen hyville kaksimielisille läpille ja aloitat itsekin. Seurassa tyhmyys tiivistyy ja vitsit paranee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897