Saako valokuitua keskustassa

viitasaarikiinnostaa

Onko Viitasaaren keskustan alueella Rantatiellä noissa uudemmissa taloissa saatavana valokuituhteyttä, nimittääin kun uusissa taloissa on valmiit asunnon sisäiset kuituyhteydet, niin harmittaa jos joutuu kuitenkin modeemin hankkimaan mikäli alueella ei ole valokuitua.
Harkitsen asunnon ostamista tuolta Rantatieltä, että kuka tietää nykytilanteen kuidun suhteen?

14

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuidussalöytyy

Viitasaari on kuituja täynnä. Omalla rahalla saa, ja hevosella pääsee?

• Profilointi

Sonera näyttäis tarjoavan 100Mb

• viitasaarikiinnostaa

Onko se oikea valokuitu ettei tarvitse modeemia kun uusi talo kun jostain luin että Viitasaarella oli hyättäy valokuituhanke, mutta olisko keskustassa kuitenkin valokuitu, jos niin hyvä juttu.

• kuitukalle

Taloyhtiöt päättävät itse haluaako valokuidun? Loisto ei ilmeisesti laittanut kuituyhteyttä? Kuituja kyllä löytyy haluaville?

• Kattokaa

Valokuitu on turhaa ( pian ihmiset tulee näkemään että valokuitu on turhaa )

• nytreititin

Minun mielestä siellä oli valokuitu kun asuin siellä. Siis ne keltaiset torin laidalla.

• kepulit

Valitettavasti keskustapuolue ei saa valokuitua Viitasaarella!

• libilaaribuoluelaenen

Hö, höö. Sossutko ne Viitasaarella sitte jotain saa aikaiseks? Mitäkähän hyvää...kerro minullehin!

• möö.möö.mää

Kepun lierot ei ajattele muita kuin itseään? Navettapuolueena tulee aina pysymään!

• tekniikantri
      • Profilointi

Jokainen 3G- nopeutta tarjoava linkkimastokin vaatii valokuidun. Valokuitukaapeleita on paljon kaivettu maahan, kyse on vaan omistuksesta/käyttöoikeudesta. Valokuitu ei tule koskaan laajenemaan kannattavasti haja-asutusalueelle, mobiili tulee.

• tekniikantri

Luitko jutun? 5G-tukiasema vaatii valokuidun, käytännössä joka huoneeseen. Tietoa ei siirry ilmassa noin isoja määriä kuin muutamia metrejä.

• Profilointi
        tekniikantri kirjoitti:

Luitko jutun? 5G-tukiasema vaatii valokuidun, käytännössä joka huoneeseen. Tietoa ei siirry ilmassa noin isoja määriä kuin muutamia metrejä.

Sehän on jokaisen oma asia kuinka sen kotiverkon tekee asunnossa sisällä. Tässä ketjussa on ollut puhetta keskustan valokuidusta. Kaupalliset toimijat kyllä myyvät yhteyksiä halukkaille, joilla on maksukykyä.

Yhteiskunnan tehtävä ei ole verorahoilla rakentaa verkkoja. Ei edes sähkövetoja kustanneta joka torppaan verorahoilla, vaan jos rakennat johonkin hevonkuuseen niin itse kustannat langanvedon, vaikka olisi tarpeellisempi kuin datayhteys.

• olet.mätämuna

Profilointi kirjoittaa asiaa. Minulla siirtyy kännykällä isoja tiedostoja ja käytän myös tietokoneella operaattorina kännykkää ja kaikki pelaa hienosti.Megoja on koko ajan yli 50. Hinta on 18 euroa/kk. On paska puhetta ettei asiat hoidu mobiililla. Käytän myös kännykkää raha-asioihin ja kohta onnistuu auton tankkaaminenkin kännykällä! Jos joku haluaa kuidun niin operaattoreita ja kuituja löytyy Viitasaarelta yllinkyllin. Maksumies olet tilaajana, ei yhteiskunta! On turha revitellä persujen syyksi, kun itse olet keskiajalla! Suomi on konkurssissa kaikkien tukiaisten ja elättien valtakunnassa? Persut säästivät Viitasaarelaisten rahoja miljoonilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3718
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2970
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      273
      2765
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1925
    5. 221
      1451
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1261
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1078
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1037
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      984
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      951
    Aihe