Hei,
Ongelma on varsin triviaali, mutta meni hermot itse pähkäillessä. Muutimme uuteen asuntoon ja ovikellossa on on valmistajan nimi läpinäkyvässä muovikuoressa asukkaan nimen kohdalla. Kotelo näyttää täysin umpinaiselta eikä siinä näytä olevan mitään mekanismia nimen vaihtamiseen. Ajattelin kysyä neuvoa osaavammilta ennen kuin käytän enemmän voimaa ja hajotan koko roskan.
Kyseessä siis tämän näköinen laite:
https://www.k-rauta.fi/rautakauppa-tuotekuvat//big/5/501/501071/501071130_1.jpg
Nimen vaihtaminen Friedlandin ovikelloon
5
4845
Vastaukset
- Von-Relleström
Ei sitä voi vaihtaa. Itse tilasin tehtaalta uuden omalla nimellä.
- 534353
Dymolla nimi päälle.
- 92236689
Niin mäkin tein.
- Anonyymi
Tässä ohje!!
Painonapin ympärillä oleva muovikuori (musta tai valkoinen) kevyesti ruuvimeisselillä reunoilta nitkuttaen pois. Sisäkuoren kaksi ruuvia irti. Tällöin koko rungon saa seinästä irti, sähköjohdot voi olla kiinni koko ajan. Alaosan kirkkaan kuoren sisällä on kirkasmuovinen sisäosa, jonka molemmilla yläreunoilla on pieni ruuvimeisselin mentävä lovi, näistä lovista varovasti nitkuttamalla sisäkuori irti, Friedland lappu irti! Itse kääsin koko lapun, koska se on kiinni myös painonapin kuoren alla olevassa osassa, en tiedä mistä syystä.. Kirjoitin toiselle puolelle "ovikello" ja takaisin paikalleen. Ruuveilla kiinni takaisin seinään, suojakuori päälle ja kas! Friedland ei enää asu täällä!- Anonyymi
Et tainnut ihan ymmärtää ideaa ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690