Reilun vuoden päästä minun pitäisi saada kanini jonnekkin hoitoon armeijan takia. Mikä olisi kanille paras paikka olla hoidossa, haluaisin että se saisi olla vapaana mahdollisimman paljon. Tällä hetkellä ei tule ketään kaveria mieleen joka voisi ottaa hoitoon pitemmäksi aikaa.
Vastaukset 3
- Beatrixe
No sehän riippuu siitä missä päin Suomea asut.
- Kaike
Onhan noita hoitoloita, riippuu toki missä päin asustelet. Yksi vaihtoehto olisi netin eläinpalstojen kautta löytää hoitokoti, mutta tällöin sun kannattaa olle todella tarkka ja huolellinen kodin valitsemisessa.
- beyourselfnowandtomorrow
Moikka !
Minä olen itse ottanut meille lemmikkejä hoitoon Facebook -ryhmien kautta, kuten '' Etsitään/tarjotaan hoitopaikkaa koiralle ja muille lemmikeille ''. Minun mielestäni kotihoito on miljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin hoitola, mutta kannattaa kuitenkin yrittää löytää henkilö jolla on/on ollut kani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568