On tarkoitus viipyä lokakuun alussa vajaan viikon verran otsikon hotellissa. sehän mainostaa perustamisvuodekseen 1493. Onko lukijoilla kokemuksia?
Millainen hotelli Steinerwir?
3
883
Vastaukset
- Innolla.odottavat
Hotellin nimestä jäi pois viimeinen t. Eli kysymys koski hotelli Steinerwirtiä
- Innolla.odottavat
No niin. Reissu on takana ja hotelli Steinerwirt todella hyvä. Ryhmämme n. 40 henkilöä vietti siellä 5 yötä ja olimme tyytyväisiä. Joka ilta yhteinen päivällinen makoisa.
Nyt ei kenekään tarvitse vaivautua kommentoimaan. Asia on koettu. - siinälieneesyy
Kommentoimattomuus tuskin johtui siitä, ettei kukaan vaivautuisi. Wienissä on satoja hotelleja, joten tämän sivuston lukijat eivät välttämättä ole sattuneet majoittumaan juuri tuohon Steinerwirtiin.
Ehkä parempikin että ei tule kommentteja ollenkaan kuin että tulee tyypillisiä, asiattomia suomi24-kommentteja... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222191Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi992191- 482033
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361376- 301356
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261006