On tarkoitus viipyä lokakuun alussa vajaan viikon verran otsikon hotellissa. sehän mainostaa perustamisvuodekseen 1493. Onko lukijoilla kokemuksia?
Millainen hotelli Steinerwir?
3
931
Vastaukset
- Innolla.odottavat
Hotellin nimestä jäi pois viimeinen t. Eli kysymys koski hotelli Steinerwirtiä
- Innolla.odottavat
No niin. Reissu on takana ja hotelli Steinerwirt todella hyvä. Ryhmämme n. 40 henkilöä vietti siellä 5 yötä ja olimme tyytyväisiä. Joka ilta yhteinen päivällinen makoisa.
Nyt ei kenekään tarvitse vaivautua kommentoimaan. Asia on koettu. - siinälieneesyy
Kommentoimattomuus tuskin johtui siitä, ettei kukaan vaivautuisi. Wienissä on satoja hotelleja, joten tämän sivuston lukijat eivät välttämättä ole sattuneet majoittumaan juuri tuohon Steinerwirtiin.
Ehkä parempikin että ei tule kommentteja ollenkaan kuin että tulee tyypillisiä, asiattomia suomi24-kommentteja... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503764
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342721Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262398- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851726
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271387
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188