Enne sain kuukausrahana 100e mut nykyään saan vaa 20 euroo! Oonko tehnyt jotain väärin vai?
En saa rahaa enää nii paljoo!
8
241
Vastaukset
Ite saan 150e joka kuukausi :D Sulla on surkeet vanhemmat
Ehkä ne ei saa enää nii paljo rahaa
- Tuttavallisesti.hän
Koita ehdottaa jos saisit ylimääräistä rahaa esim. Tekemällä jotain sen eteen.
Ruohonleikkuuta, rikkaruohojen kitkentää, auton pesu ja vahaus. Se vahaus on kivaa hommaa. Iskäs varmasti tykkäis ku auto kiiltää. - Wtfbitch
100€ kuukaudes ennen?
- Näin-
Älä viitti olla lellitty paska. Kaikki ei ees saa viikkorahaa joten oo ilone että saat ees rahaa
- 15japäälle
Mä saan rahaa synttöreinä ja töistä. Jos mietit ookko jotai väärin tehny kysy su vanhemmilta. Mut raha pitää ansaita, ei se taivaalta tipu.
ite sain rahaa kun olin 12v 220€ kuukaudessa ;D jos et saa edes 100€ sun vanhemmat on ihan vitun epäonnistuneet
- herätkää
Saatana saatte elämän vanhemmilta.vittu vanhemmat maksaa teille ruokaa , asunnon ja kaikkea muuta härpäkettä ,että olkaa tyytyväisiä niistä ja siitä että teitä ei oo heitetty pihalle/hylätty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst234882- 2144368
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1413308Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361828Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191668Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1271238