olen käynyt nyt 2 kertaa akupunktiossa. menin sinne alunperin kun on univaikeuksia (ei tule uni nopeasti ja heräilen öisin) ja masennusta (motivaation puutetta,väsymystä, jne) toivoin että saisin sieltä jotain apua, että olisin rentoutuneempi, nukkusin paremmin, jne. mutta en ole huomannut mitää vaikutusta. nukun yhtä huonosti, jne. kannattaako mennä viel 3. kerta sinne? on se kuitenki työttömänä tosi kallista, yli 40 euroo kerta. sanokaas joku mitä mieltä??
mitä tehdä?
4
589
Vastaukset
- Avun saanut.
Missä käyt akussa? Millainen tää hoitaja on ja miten hän hoitaa? Onko neuloja kaksi vai kaksikymmentä? Tekikö yleistutkimusta.. kieleen katsominen, verenpaineen otto, keskustelut??
Itsellä unen saantiin on auttanut myös magnesium illalla. Käytän myös Epa-E:tä ja b-vitamiinia.
Stressiin on omat vitamiini- ja hivenaineyhdistelmät. Kysele luontaistuotemyymälöistä. Minua asiassa auttoi myös tämä akupunktiohoitaja, joka tiesi paljon ko. asioista.- pompula
ei katsonu kieleen, eikä ottanut verenpainetta. tää akupunktio tapahtui eräässä fysioterapia-keskuksessa. akupunktion teki fysioterapeutti.. neuloja oli kyllä 10-15 kpl.
- Avun saanut
pompula kirjoitti:
ei katsonu kieleen, eikä ottanut verenpainetta. tää akupunktio tapahtui eräässä fysioterapia-keskuksessa. akupunktion teki fysioterapeutti.. neuloja oli kyllä 10-15 kpl.
Olenpa minäkin erehtynyt kerran ottamaan akupunktiota hieronnan yhteydessä fysioterapautilta ja täytyy sanoa, että en oikein siinä tiennyt itkeä vaiko nauraa...
Mutta tarkoitus oli hyvä hänelläkin!
Pakko kuitenkin kertoa, että oli se niin kaukana siitä akupunktiosta, jota antaa oikea akupunktiohoitajani että voiko edes samasta asiasta puhua. Akupunktiohoitajani siis tutki minut ensin ja kuulusteli kaikki mahdolliset vaivat, katsoi myös kielen ja otti verenpaineen. Kun hän aloitti hoidon, hän kertoi miten hän sen tekee ja mikä on hänen hoitomuotonsa ja miten se auttaa. Hän käytti kiinalaista akupunktiota.. sekä jing ja jang - oppia ( tulikohan oikein noi nimet).
Hoito tehosi niin hyvin,että olin aivan ihmeissäni.. siis minähän en aluksi edes uskonut moiseen piikittelyyn. Sen jälkeen olen pyrkinyt käymään hoidossa puolivuosittain, tosin syksyllä oli pakko käydä useammin viikottain, kun iski kamala stressi, masennus ja voimattomuus elämäntilanteen takia. Kyllä se kannatti.
Hinnat vaihtelevat 20€:sta jopa 60€:roon, siksi on hyvä hiukan kysellä kauempaakin mitä hoidot maksaa.
Voimia sinulle! - apua tarvittais
Avun saanut kirjoitti:
Olenpa minäkin erehtynyt kerran ottamaan akupunktiota hieronnan yhteydessä fysioterapautilta ja täytyy sanoa, että en oikein siinä tiennyt itkeä vaiko nauraa...
Mutta tarkoitus oli hyvä hänelläkin!
Pakko kuitenkin kertoa, että oli se niin kaukana siitä akupunktiosta, jota antaa oikea akupunktiohoitajani että voiko edes samasta asiasta puhua. Akupunktiohoitajani siis tutki minut ensin ja kuulusteli kaikki mahdolliset vaivat, katsoi myös kielen ja otti verenpaineen. Kun hän aloitti hoidon, hän kertoi miten hän sen tekee ja mikä on hänen hoitomuotonsa ja miten se auttaa. Hän käytti kiinalaista akupunktiota.. sekä jing ja jang - oppia ( tulikohan oikein noi nimet).
Hoito tehosi niin hyvin,että olin aivan ihmeissäni.. siis minähän en aluksi edes uskonut moiseen piikittelyyn. Sen jälkeen olen pyrkinyt käymään hoidossa puolivuosittain, tosin syksyllä oli pakko käydä useammin viikottain, kun iski kamala stressi, masennus ja voimattomuus elämäntilanteen takia. Kyllä se kannatti.
Hinnat vaihtelevat 20€:sta jopa 60€:roon, siksi on hyvä hiukan kysellä kauempaakin mitä hoidot maksaa.
Voimia sinulle!kenellä olet käynyt?
voisitko suositella.
itselläkin on nimittäin ihan tarpeeksi noita
fysioterapeuttikokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059