Moi ! Tarttiisin apuu ???
Oon nyt16 v tyttö ja aloin kattoo 13 vuotiaan tyttöje perseitä yms yms ja siis nyt oon älynny et oon bi mute uskalla tulla kaapista vaikka mulla onkin 3 bi kaveria ja yhdest niist oon tykänny 😄 mun kaveri oli joskus yötä se oli tyttö ja me sit siin tapeltiin leikillä ja istuin sen perseen pääl ja se mun ni oli ihanaa😍 mä en oo kertonu kellekkää että oon bi enkä uskalla😐😯nyt tykkään yhest muijast jokaon vaa nii ihana en voi muutaku tuijottaa sitä 😍mut yritän ain peitelä sitä et se ei huomaa mikä neuvoks
Neuvoja????
Haapavesibigirl
2
102
Vastaukset
- Somerandompeople
Minusta sinun kannattaisi vaan kertoa jos kerta osa kavereistasikin ovat itsekin biseksuaaleja ja näetpähän siinä sitten ketkä niitä oikeita kavereitasi ovat. Itsekin olen bi ja olen kertonut siitä kaverilleni ja hänelle se on ihan sama mikä minun seksuaalinen suuntautuminen on joten veikkaan että sinunkin kavereillesi se on ihan sama. Toivottavasti tämä auttoi :)
- Anonyymi
Aika on pahasta juuri nyt.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882