Hei. Olen miettinyt pääni puhki, että missä voisin ottaa rajatonta rusketusta laukaan alueella? Yleisillä uimarannoilla ei taida viitsiä, mutta olisiko kellään mitään syrjäistä paikkaa tiedossa, jossa myös uimaranta?
Rajatonta rusketusta?
Typy20
4
472
Vastaukset
- bnnxx
Tule mun takapihalle
- vvbnm
Et ole saanut entistäkään vielä pois... kiulun kahva näkyy kun aukaiset suusi.
- vbbbb
Et taida edes tajuta kuinka naurettavaa nuo sun löylykauha jutut on???
- Annii39
Tuntuu olevan löylykauhasta puutetta kun joka palstalla on kauhasta puhetta.. asuntomessualueen päässä on rauhallinen ranta, ikinä siellä ketään käy & toinen on siikajärvi vihtavuoressa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151