Puskurin irroitus polttimonvaihdossa ?

Hei!
Ostamassa 2008 Yaris 1.3 Toyotaa ja kuulin että polttimonvaihto on etuvaloihin tehty tosi hankalaksi- koko etupuskuri pitää kuulemma irroittaa? Voiko pitää paikkaansa ? Sehän ois aina tonnin pieti huoltoliikkeessä jos polttimo pitää vaihtaa..ei tuu kauppoja jos näin on. Kellään tarkkaa faktatietoa tästä?

11

2033

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa___

Ai oikeen kuulemma..Vaikka Toyotassa lampunvaihto ei nopeimmasta päästä oliskaan niin yleisesti ottaen Toyotaa ei ole tehty marmoritiskiä ajatellen vaan auton omistajaa varten.

• Niinettä

"Ostamassa 2008 Yaris 1.3 Toyotaa ja kuulin että polttimonvaihto on etuvaloihin tehty tosi hankalaksi- koko etupuskuri pitää kuulemma irroittaa?" Tämä oli kysyjän kysymys.

Osaisiko joku täyspäinen vastata asialliseen kysymykseen ihan kunnolla?

• reaalimaailmassaNäin

Onko ylimitoitetut säästö ja alihankkijoiden kiritys asia joka poikii omistajalle hyvää? Ei todellakaan, jatkuvat takasinkutsut ongelmineen ja ennätysruostuva kori
        ei oikein tue Teron ajatusta.

• eipä_tuota
        reaalimaailmassaNäin kirjoitti:

Onko ylimitoitetut säästö ja alihankkijoiden kiritys asia joka poikii omistajalle hyvää? Ei todellakaan, jatkuvat takasinkutsut ongelmineen ja ennätysruostuva kori
        ei oikein tue Teron ajatusta.

Ruostetta vielä näy 2013 Auriksessa eikä takaisinkutsuja ole tullut. Ja niinkuin alkuperäiseen kysymykseen vastaus on: Puskuria ei tarvitse irroittaa lampunvaihdon takia. Jos siihen menee jossain muussa autossa vähemmän aikaa vaihtaa niin sitten menee.
        Se on sitten jo pilkkuun takertumista kokonaisuuteen katsottuna autossa. Turhan iso numero tehdään pienestä asiasta, jolla ei käytännössä ole suurtakaan merkitystä.

• 10minmenee

Sinulle on annettu väärää tietoa.
      Puskuria ei tarvitse irroittaa , vaan vaihto tapahtuu moottoritilan kautta.
      H4 polttimon kannasta liitin irti ja kuminen suojus pois ja sitten metallinen pidike hahlosta pois ja poltin lähtee pois.
      Eka kerralla kannattaa katsoa vaikka peilillä, miten metallinen pidike on kiinni hahlossa, niin helpottaa homman etenemistä.

• pieniOngelma

Kannattaa ainakin opetella ja tutkia huolella, sen verran useasti tuota saa tehdä.
        Toisaalta toisto opettaa.

• yaris08

40tkm kestää H4 polttimot Yariksessa.
        Tosin laadukas polttimo ei ole hinnan kiroissa, joten saattaahan noita vaihdella useamminkin.

• Kiitos asiallisesta vastauksesta ja hyvää jatkoa nimimerkille 10 minmenee !

• 53.sekuntia
      • pelkästään

Yksi asia ei riitä/todista, että auto olisi muuten omistajaystävällisesti suunniteltu.

• alle.minuutin

Kysyttiin lampun vaihdosta, ei Japanin teollisuuden tilasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      478
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe